וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטואן גריזמן חתם לחמש שנים בברצלונה, אתלטיקו מדריד מתכננת תביעה

החלוץ הצרפתי נרכש על ידי אלופת ספרד תמורת 120 מיליון יורו אחרי סאגה מתמשכת, הקולצ'ונרוס טוענים שהיו צריכים לקבל 200 מיליון יורו. ההצגה הרשמית: ביום ראשון בקאמפ נואו

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי שכשלה במאמציה לצרף אותו בעונה שעברה, ברצלונה הודיעה היום (שישי) כצפוי על החתמתו של אנטואן גריזמן. הקטלאנים שילמו 120 מיליון יורו - סעיף השחרור של אתלטיקו מדריד ונבחרת צרפת, שערך את משחקו האחרון במדי הקולצ'ונרוס באצטדיון טדי וגם כבש בפנדל בהפסד 2:1 לבית"ר ירושלים. החלוץ המצוין חתם לחמש שנים, וכעת סעיף השחרור שלו זינק ל-800 מיליון יורו - הגבוה ביותר במועדון. זה של ליאו מסי, למשל, עומד על 700 מיליון יורו "בלבד", ואחריו ג'ורבי אלבה, סמואל אומטיטי, סרג'י רוברטו, סרג'יו בוסקטס וג'רארד פיקה (500 מיליון יורו כל אחד).

בשעות הצהריים הגיעו עורכי הדין של גריזמן למשרדי הליגה הספרדית והפקידו בידיהם את הסכום הנדרש כדי לשחרר אותו מחוזהו באתלטיקו מדריד, ובכך שמו, לכאורה, סוף לסאגה המתמשכת שכללה לא מעט הטלת רפש משני הצדדים, כולל הודעה חריגה של הקולצ'ונרוס לפיה "ברצלונה וגריזמן התנהגו בצורה מעוררת גועל". אלא שלאחר ההחתמה, הוציאה אתלטיקו הודעה רשמית לפיה היתה צריכה לקבל 200 מיליון יורו ולא 120, שכן זה היה סעיף השחרור שעה שהחלוץ וברצלונה סיכמו, לטענת הקולצ'ונרוס, אי שם בחודש מרץ (סעיף השחרור הנמוך יותר היה תקף אך ורק לקיץ הנוכחי).

"הסכום ששולם לא מספיק כדי לשלם את סעיף השחרור, כי ברור שהסיכום בין הצדדים נעשה לפני שהסעיף ירד מ-200 ל-120 מיליון יורו", אמרו במועדון.

לוח הזמנים של הצגת גריזמן בברצלונה:

שבת: צילומים עם הסמל של ברצלונה במשרדי המועדון

ראשון: הצגה רשמית בפני הקהל הרחב בקאמפ נואו

שני: בדיקות רפואיות ואימון ראשון עם שאר השחקנים

עוד בנושא:

העונה נגמרה, המלחמה התחילה: "מבצע 'גארת בייל החוצה' נפתח"
ברצלונה: מסי הגיע ל-50 שערים, סמדו ולנגלה הצטרפו למסדר הפצועים
ואלוורדה: "תמיד אמרתי שגריזמן שחקן נהדר". חדר ההלבשה של ברצלונה נגדו

השאלה המעניינת בעקבות ההחתמה הזו היא מה יעלה בגורלו של ניימאר? הברזילאי מפלרטט מתחילת הקיץ עם הקטלאנים וכבר סגר את הדלת בפני פריס סן ז'רמן. אחרי ששילמה סכום כה גבוה עבור הצרפתי, קשה לראות איך בארסה תצליח לרכוש את הברזילאי וגם לעמוד בשכרו המפלצתי.

גריזמן היה מלך השערים (15) ומלך הבישולים (9) של אתלטיקו מדריד בעונה החולפת והוא עוזב אותה אחרי חמש עונות נהדרות שבהן הוא לא ירד מ-15 שערי ליגה, אך הצטרף עונה לאחר שהקבוצה זכתה באליפות נדירה ב-2013/14. גריזמן היה אמור לחתום בברצלונה כבר בקיץ שעבר, אך החליט בסופו של דבר להישאר עונה נוספת בקבוצה של סימאונה. הצרפתי הודיע כבר בתחילת החודש שהוא עוזב את אתלטיקו ומצטרף ברשימת הנוטשים ללוקס הרננדז, דייגו גודין וגם חואנפראן.

גריזמן הפך למעשה לרכש השני של בארסה הקיץ אחרי החתמת פרנקי דה יונג מאייאקס והוא ישתף פעולה בהתקפה הקטלאנית עם ליאונל מסי ולואיס סוארס. פיליפה קוטיניו ועוסמאן דמבלה שנרכשו תמורת כסף גדול, עשויים לעזוב לכל המרבה במחיר כדי לפנות מקום על הדשא וגם מבחינה תקציבית. עוד שחקנים שעשויים להימכר כדי להקל על התקציב הם איבן ראקיטיץ', סמואל אומטיטי ורובן סמדו.

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד עם ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
בעונה הבאה הם ביחד. מסי וגריזמן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully