וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונה נגמרה, המלחמה התחילה: "מבצע 'גארת בייל החוצה' נפתח"

הוולשי מצהיר שיתייצב לפתיחת האימונים, סוכנו מתעקש ש"יש לו חוזה עד 2022" והבלאנקוס מנסים להיפטר ממנו. מי ינצח בקרב?

עמר בנוביץ

העונה המאכזבת של ריאל מדריד הסתיימה ביום ראשון, אבל המלחמה רק החלןה. איזו מלחמה? בין המועדון לגארת' בייל וסוכנו. על פי "מארקה", הוולשי מתכוון להופיע לאימוני טרום העונה של הקבוצה והוא צפוי להערים קשיים על עזיבה, למרות שבמדריד מאוד רוצים לראות אותו מחוץ לקבוצה.

ריאל מתכוננת למהפכה גדולה בסגל אחרי עונה יחסית קטסטרופלית. אחת המטרות היא לפנות מקום בסגל ובתקציב, או במילים אחרות: למצוא לבייל קבוצה אחרת. לוולשי חוזה עד 2022 ושכר שנתי בגובה של 17 מיליון יורו נטו וב"מארקה" כתבו היום ש"מבצע בייל החוצה" יצא לדרך.

הבעיה היא שקשה להאמין שתהיה קבוצה שמוכנה לממן את שכרו של בייל, או אפילו מחצית ממנו. אחרי שנים רוויות פציעות ובידיעה שאי אפשר יהיה למכור אותו שוב, הוולשי הבינלאומי הוא לא סחורה אטרקטיבית מבחינת אריות היבשת.

בסביבתו של בייל מצופפים שורות והוא וסוכנו, ג'ונתן בארנט, כבר דאגו להבהיר תחת כל עץ רענן: "החוזה הוא עד קיץ 2022". בריאל מדריד היו משוכנעים שאם השחקן יבין שהוא לא בתכניות המקצועיות (כפי שזינדין זידאן כבר רמז), הוא ימהר לעזוב, אבל בינתיים בייל בשלו. פתיחת האימונים של ריאל נקבעה ל-8 ביולי ואחת השאלות המסקרנות כרגע, היא אם בייל יהיה שם.

עוד בנושא:

טוני קרוס חתם על הארכת חוזה בריאל מדריד עד 2023
אחרי היעדרות של שנתיים: אוסאסונה העפילה לליגה הראשונה בספרד
ולנסיה בליגת האלופות, אספניול בליגה האירופית, ג'ירונה ירדה

גארת' בייל על ספסל ריאל מדריד. GettyImages
כולם מחכים ל-8 ביולי. בייל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully