וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: גארת' בייל לא שותף, זידאן: "כשיש משהו שלא מוצא חן בעיניי..."

מאמן ריאל מדריד ניסה להסביר מדוע הוולשי לא שותף בהפסד הביתי לבטיס, במה שעשוי היה להיות משחק הפרידה שלו מהברנבאו: "חי בהווה, לא בעבר"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: חגיגות האליפות של ברצלונה

בריאל מדריד היו יכולים לחגוג היום (ראשון) רק דבר אחד: עונת 2018/19 סוף סוף נגמרה. הבלאנקוס הפסידו בבית 2:0 לבטיס לעיני כ-56 אלף צופים בלבד בסנטיאגו ברנבאו, שרובם לא היו מרוצים. עונה שהחלה עם ז'ולן לופטגי על הקווים והסתיימה עם זינדין זידאן וללא תארים משמעותיים, הגיעה לקצה. עכשיו במדריד מוכנים לקיץ מלא שינויים.

בעוד קיילור נבאס פתח בהרכב וזכה לתשואות מהאוהדים אחרי מה שככל הנראה היה המשחק האחרון שלו בקבוצה, גארת' בייל וטוני קרוס התייבשו על הספסל. הוולשי שחווה עליות ומורדות בשש השנים שלו בספרד, קיווה להיפרד לפחות עם כמה דקות, אבל זידאן התעלם ממנו. בתקשורת הספרדית טענו שהמאמן הצרפתי לא רצה להכניסו על מנת להימנע מפרידה צורמת עם שריקות בוז, אבל כנראה שמדובר בטענה לא מבוססת, במיוחד לאור העובדה שזידאן נשמע מעט עצבני בסיום, כאילו עשה מעשה תוכחה.

זידאן נשאל בסיום מדוע בייל לא שותף ואמר: "קודם כל, חשוב להגיד שאנחנו לא יודעים אם זה היה משחקו האחרון, אנחנו נדע בעתיד. החלטתי לתת לשחקנים אחרים לשחק היום. אם זה באמת היה המשחק האחרון של בייל בברנבאו אז מצטער, זה מה שקרה וככה רציתי לשחק היום.

"אני לא יודע מה יקרה, היום סמכתי על אחרים, וזה המצב, אחרים שיחקו. התשובה היא שאחרים שיחקו. שום דבר אחר. לא נתתי לו לשחק היום, זה נכון, אבל אנחנו לא יודעים מה יקרה. אני זה שנמצא כאן כל יום ואני זה שמקבל את ההחלטות, וכשיש משהו שלא מוצא חן בעיניי ושלא מתאים לי... אף אחד לא יקח את מה שבייל עשה עבור המועדון הזה, אבל כמאמן אני חי בהווה, ולא בעבר". בספרד דיווחו כי מיד עם סיום המשחק בייל זעם והלך "נסער" לחדר ההלבשה.

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. GettyImages
כנראה שזה היה המשחק האחרון שלו כשחקן ריאל מדריד. גארת' בייל/GettyImages

מרסלו שגילה יכולת חלשה לכל אורך העונה והיה אחד מהסממנים לעונה החלשה של הקבוצה, אמר: "התחלנו רע וסיימנו רע. לא רצינו שהעונה תיראה ככה, רצינו להיאבק על כל התארים. זו הייתה עונה מאוד קשה, עשינו הכל כדי להצליח, הגיעו מאמנים שניסו לשנות את המצב, אבל זה לא עבד. זו הייתה עונה ארוכה וקשה, אבל הכל יראה אחרת בשנה הבאה".

מרסלו המשיך ואמר: "מדריד תחזור, היא מעולם לא עזבה. זו קבוצה שתמיד נאבקת על תארים. בשבע שנים זכינו בכל תואר אפשרי ועונה אחת לא טובה לא תשנה את המועדון. השריקות לשחקנים? אני חושב שזה משהו שאמור להגביר את המוטיבציה. יום אחד שורקים לך ויום למחרת מריעים לך, זה הכדורגל".

אחרי המשחק בטיס הודיעה שבהחלטה משותפת עם מאמנה, קיקה סטיין, השניים החליטו על פרידה משותפת בתום העונה. סטיין, שהתבטא אתמול ואמר שיש לו חוזה לעונה נוספת במועדון והוא מתכוון לעמוד בו, רמז בסיום הניצחון ריאל מדריד לעזיבה ואמר: "לקח לי זמן להיכנס לעניינים כאן. אתה חייב להיות יליד העיר סביליה כדי להבין כמה גדול המועדון הזה וכמה תשוקה יש לאוהדים. יכול להיות שלא הבנתי את העוצמה שיש כאן".

שחקן ריאל מדריד מרסלו מאוכזב. GettyImages
"התחלנו רע וגם סיימנו רע". מרסלו מאוכזב בסיום/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully