וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני קרוס חתם על הארכת חוזה בריאל מדריד עד 2023: "אם לזידאן היו ספקות בי, לא הייתי כאן"

הקשר בן ה-29, שעל פי דיווחים בספרד יועד לעזוב, האריך את חוזהו בעונה נוספת ויזכה לשדרוג בשכר. הקרב בין זידאן לגארת' בייל, והציטוט המפוברק שהופץ

יוטיוב

בפלייר: בנפיקה חוגגת אליפות

ריאל מדריד במהלך מפתיע, שעות ספורות אחרי סיום העונה המאכזבת: הבלאנקוס הודיעו היום (שני) שטוני קרוס, שהוזכר כמועמד לעזוב, האריך את חוזהו עד 2023. מדובר בהארכת חוזה בעונה נוספת, אחרי שב-2016 חתם הקשר הגרמני בן ה-29 עד 2022. קרוס צפוי לזכות גם בשדרוג בשכר.

בהמשך היום תערוך הקבוצה מסיבת עיתונאים בהשתתפות קרוס. כאמור, מדובר במהלך מעט מפתיע, שכן בתקשורת הספרדית פורסם בשבועות האחרונים שקרוס יהיה בין השחקנים שיעזבו, במסגרת מתיחת הפנים שזינדין זידאן רוצה לערוך לסגל.

בתקשורת הספרדית תהו לאחר ההודעה מה המשמעויות הנלוות. על פי הערכות אחד מהקשרים המרכזיים של הקבוצה - קרוס, קאסמירו ולוקה מודריץ' - אמורים לעזוב. בהתחשב בעובדה שקרוב לוודאי שקרוס כבר יישאר, נשאלת השאלה האם מודריץ' או קאסמירו בדרך החוצה.

זידאן כבר הודיע למרכוס יורנטה ודני סבאיוס שהם לא בתוכניות, אולם כדי לפנות מקום לפול פוגבה ו/או כריסטיאן אריקסן - שניהם מועמדים בולטים להצטרף לריאל - זידאן יזדקק לפנות עוד משבצת בקישור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
טוני קרוס שחקן ריאל מדריד על הספסל. רויטרס
יזכה לשדרוג. קרוס/רויטרס

"זה יום מאושר עבורי, אני שמח מאוד", אמר קרוס, "היו לי כאן המון הצלחות, כבר זכיתי ב-12 תארים בחמש שנים, אבל אני בטוח שעוד נשיג הרבה הצלחות בארבע השנים הקרובות. זה יום מאוד מיוחד עבורי". על חידוש החוזה אחרי העונה החלשה אמר: "מבחינתי לחדש חוזה זה רגע מיוחד וסימן טוב מהמועדון. מהרגע הראשון שלי כאן קיבלתי הרבה ביטחון ותמיכה. אני חושב שהשנה אף שחקן לא הציג יכולת גבוהה כמו בשנים הקודמות, וכשזה קורה לכל כך הרבה שחקנים קשה להצליח. אבל אני תמיד אמרתי שכולנו בני אדם, וזה טבעי שזה קורה אחרי שלוש זכיות רצופות בליגת האלופות, שזה משהו לא נורמלי, אני חשבתי שזה בלתי אפשרי, אבל עשינו את זה. עכשיו אנחנו כבר מוכנים ומלאי מוטיבציה לעונה הבאה על מנת להשתפר ולשנות את הדברים בקבוצה". על זידאן אמר קרוס: "אני לא מתכוון לספר מה זידאן אמר לי, אבל אני חושב שאם היו ספקות בנוגע לעתיד שלי, לא היינו כאן היום".

טוני קרוס חותם על הארכת חוזה בקבוצתו ריאל מדריד עם נשיא הקבוצה פלורנטינו פרס. האתר הרשמי של ריאל מדריד, אתר רשמי
קרוס ופרס/אתר רשמי, האתר הרשמי של ריאל מדריד

עכשיו כבר זה די ברור: זינדין זידאן לא אוהב את גארת' בייל. אתמול (ראשון) ריאל סיימה את העונה האומללה שלה עם הפסד ביתי 2:0 לבטיס במחזור האחרון של הליגה, הוולשי קיווה לשחק במה שעשוי להיות המשחק האחרון שלו בברנבאו מול הקהל הביתי, בקבוצה שבה היה שותף לתקופה לא רעה, שכללה ארבע זכיות בליגת האלופות וכמה שערים מכריעים. אבל זידאן לא שיתף את בייל, ולאחר מכן שוב הגיב בצורה די כעוסה, כשנראה שהוא עושה "דווקא" לבייל, או "דווקא" לפלורנטינו פרס. זידאן, ולא בפעם הראשונה העונה, הדגיש אתמול שהוא זה שמקבל את ההחלטות המקצועיות, אולי כזכר לקדנציה הקודמת שלו, כשרצה לעשות מהלכים ולא התאפשר לו, בטרם התפטר. זיזו חזר למועדון בפוזיציה אחרת, חזקה יותר, אחרי שההנהלה התחננה בפניו שישוב למועדון השוקע, אבל אחרי תשעה שבועות בתפקיד (5 ניצחונות, 4 הפסדים, 2 תיקו) גם הוא מרגיש את הלחץ.

עוד בנושא
גארת' בייל לא שותף בריאל מדריד, זידאן: "כשיש משהו שלא מוצא חן בעיניי..."
ליאונל מסי חתם את העונה עם צמד ו-36 שערי ליגה, ברצלונה סיימה ב-2:2 עם אייבר
ברצלונה: מסי הגיע ל-50 שערים, סמדו ולנגלה הצטרפו למסדר הפצועים

זינאדין זידאן מאמן ריאל מדריד. GettyImages
מתחיל להסתבך. זידאן/GettyImages

"לא נתתי לו לשחק היום, זה נכון, אבל אנחנו לא יודעים מה יקרה", אמר אתמול זידאן על בייל, "אני זה שנמצא כאן כל יום ואני זה שמקבל את ההחלטות, וכשיש משהו שלא מוצא חן בעיניי ושלא מתאים לי... אף אחד לא יקח את מה שבייל עשה עבור המועדון הזה, אבל כמאמן אני חי בהווה, ולא בעבר". כעת במדריד יודעים שהדרך של בייל סלולה החוצה. "אם לפני כן כבר היה ברור שזידאן לא רוצה את בייל, עכשיו זה ברור עוד יותר", נכתב ב"מארקה", שם צוין כי "זידאן מנע מבייל משהו שהוא הרוויח והיה ראוי לו - פרידה ראויה מהמקום שלו העניק כל כלך הרבה רגעים מוערכים". כך או כך, במדריד לא אהבו לראות את בייל (יחד עם טוני קרוס) יושב וצוחק על הספסל, בזמן שריאל שוב מושפלת.

לבייל בן ה-29, ששיחק שש שנים בריאל מדריד, נותרו עוד שלוש שנים בחוזה. בספרד הופיע אתמול דיווח לפיו גארת' בייל אמר לחבריו לקבוצה שלא אכפת לו לעזוב, כל עוד ריאל תשלם לו. "יש לי פה עוד שלוש שנים", אמר לכאורה בייל לחבריו בקבוצה, על פי הדיווח בתחנת הרדיו Radioestadio הספרדית, "אם ירצו שאלך, הם יצטרכו לשלם לי 15 מיליון ליש"ט לעונה. אם לא, אשאר כאן. ואם אצטרך לשחק גולף, אעשה את זה". יש לציין כי גם סוכנו של בייל מתעקש שהוולשי לא הולך לשום מקום, אך ספק אם בייל יסכים לעוד עונה משפילה שכזו.

גארת' בייל על ספסל ריאל מדריד. GettyImages
מה הוא צוחק? בייל/GettyImages

עוד בריאל מדריד - אתמול אירע באנגליה מקרה שממחיש כיצד מתפשט פייק ניוז בעולם התקשורת. "טלגרף" הבריטי פרסם אחרי ההפסד של ריאל את תמלול מסיבת העיתונאים של זידאן, וציינו שהמאמן אמר ש"גם אם היה לי חילוף רביעי, לא הייתי מכניס את בייל". הציטוט הפיקנטי זכה לכותרת, ובהמשך אף פורסם בעוד מספר כלי תקשורת די מכובדים: "דיילי מייל", "ESPN", אתר "GOAL" ו"סקיי ניוז". בספרד הופתעו מאוד לקרוא את הציטוט הנ"ל של זידאן, ועיתונאים מקומיים צייצו ש"הייתי במסיבת העיתונאים הזו, וזידאן לא אמר את הדברים, ולא ברור מדוע הם מופיעים".

(עדכון ראשון: 06:41)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully