וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: מסי חתם את העונה עם צמד ו-36 שערי ליגה, ברצלונה סיימה ב-2:2 עם אייבר

הארגנטינאי פתח פער של ארבעה שערים על אמבפה בקרב על נעל הזהב, קוקורלה ודה בלאסיס השוו. הקטלאנים סיימו את העונה בפער של 19 נקודות מריאל מדריד, שהתבזתה עם 2:0 ביתי מול בטיס

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: ברצלונה חוגגת אליפות

עונת 2018/19 בלה ליגה ננעלה הערב (ראשון) עם המשחק של האלופה ברצלונה, שערכה חזרה גנרלית לגמר הגביע עם משחק חוץ אצל אייבר שהסתיים ב-2:2 מהנה. במשחק הצהריים ריאל מדריד הפסידה לבטיס 2:0 בבית וסוף סוף סיימה את העונה.

עוד בנושא:
ולנסיה סיימה רביעית ותהיה בליגת האלופות, אספניול במוקדמות הליגה האירופית
ארנסטו ואלוורדה: "תמיד אמרתי שגריזמן שחקן נהדר". חדר ההלבשה של ברצלונה נגדו
ברתומאו הודיע: "לוואלוורדה יש חוזה, הוא המאמן שאנחנו רוצים בברצלונה"

ליאונל מסי ברצלונה. רויטרס
כמעט הבטיח את נעל הזהב. ליאונל מסי/רויטרס

אייבר - ברצלונה 2:2

ברצלונה הגיעה למשחק הזה עם שתי מטרות עיקריות: הראשונה לספק למסי כמה שיותר כדורים כדי שיגדיל את הפער שלו במירוץ לנעל הזהב. השנייה להימנע מפציעות לקראת גמר הגביע מול ולנסיה בעוד שישה ימים. המטרה הראשונה הושגה עם צמד של מסי, אבל נלסון סמדו וקלמון לנגלה נפצעו לקראת הסיום ולא ברור אם יהיו כשירים למשחק האחרון של העונה.

המארחת פתחה את המשחק הזה טוב יותר ועלתה ליתרון משער של מארק קוקורלה הקשר המוכשר שגדל בבארסה וניצל מיקום לא טוב של סילסן בשער. בדקה ה-31 מסי קיבל כדור עומק נהדר מארתורו וידאל וכבש מקרוב. דקה בלבד עברה והארגנטינאי השלים צמד ומהפך עם הקפצה מקרוב אחרי כדור עומק של ראקיטיץ' ששבר את מלכודת הנבדל. השער היפה במשחק היה שייך דווקא לפאבלו דה בלאסיס שראה את סילסן מחוץ לשער והקפיץ מעליו עם בעיטת יעף מטווח של 30 מטרים. בארסה מסיימת את העונה עם 87 נקודות, 11 יותר מאשר אתלטיקו מדריד השנייה ו-19 יותר מריאל מדריד יריבתה הגדולה.

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. רויטרס
ישב על הספסל במה שכנראה היה המשחק האחרון שלו כשחקן ריאל מדריד. בייל/רויטרס

ריאל מדריד - בטיס 2:0

סוף סוף זה נגמר מבחינת ריאל מדריד. הבלאנקוס סיימו עונת בלהות עם הפסד בית נוסף, ה-12 שלהם העונה בליגה (!). זו כמות ההפסדים הגבוהה ביותר של הבלאנקוס מאז עונת 1998/99, כשגם אז היו להם 12. בטיס הייתה עדיפה לאורך מרבית המשחק וריאל התקשתה לייצר מצבים, כשרק ויניסיוס מראה מדי פעם ניצוצות. לורן כבש בדקה ה-61, חסה הכפיל בדקה ה-75 נגד האקסית ובטיס רשמה ניצחון שני ברציפות בברנבאו. גארת' בייל שאולי קיווה להופעת פרידה, ישב על הספסל במשך 90 דקות וריאל מדריד תרכז מאמצים רבים במציאת קבוצה אחרת בשבילו. קיילור נבאס עמד בין הקורות, ככל הנראה בפעם האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully