וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואלוורדה: "תמיד אמרתי שגריזמן שחקן נהדר". חדר ההלבשה של ברצלונה נגדו

בזמן שברצלונה מתכוננת למשחק מול אייבר (א', 17:00), ואלוורדה מתייחס לרכש, ומודה שההדחה מליגת האלופות "קלקלה" את העונה. וגם: הדיווחים על גריזמן ודה ליכט

הסוכנות היהודית

כשלברצלונה נותרו רק שני משחקים עד לתום העונה שלה - מחר (ראשון) מול אייבר בליגה (17:00, ערוץ 50) ובשבת הבאה גמר הגביע מול ולנסיה (22:00, ספורט 1) - מאמן הקבוצה ארנסטו ואלוורדה כבר מסכם עונה "טובה מאוד", אך יודע שהתבוסה בליגת האלופות "קלקלה אותה".

עוד בנושא
גרמניה: באיירן מינכן זכתה באליפות שביעית ברציפות, רובן וריברי כבשו במשחק הפרידה
זינדין זידאן עצבני: "אני קובע, ואם זה לא יקרה אז אעזוב"
עוד בספרד: הילד סרחיו קאמייו מנע הפסד של אתלטיקו מדריד מול לבנטה

ארנסטו ואלוורדה מאמן ברצלונה. רויטרס
עדיין טעם חמוץ. ואלוורדה/רויטרס

"אם הייתם שואלים אותי את השאלה הזאת לפני כמה שבועות התשובה הייתה שאנחנו בעונה יוצאת מהכלל", אמר היום ואלוורדה, "אבל עכשיו היא התקלקלה לנו מאוד בגלל הצורה שבה הודחנו מליגת האלופות". ואלוורדה אומנם יודע שקבוצתו קרובה מאוד לדאבל, מציין שהיא כבר זכתה בסופרקאפ ובאליפות "בפער של שלושה משחקים", כדבריו, אבל יודע: "הגענו לחודש מאי עם האפשרות לזכות בכל התארים, אבל לקבל כזאת מכה תמיד מותירה אותך פגוע".

למשחק מחר מול אייבר אין חשיבות, אבל ואלוורדה טוען ש"המטרה היא לשמור אותנו בכושר, אנחנו לא רוצים להגיע לגמר לא בכושר משחק, המטרה היא לשתף את השחקנים שישחקו בגמר". איך הקבוצה מתאוששת מהמפלה מול ליברפול? "בכל זה יום זה משתפר", סבור המאמן.

ואלוורדה נשאל על הרכש לעונה הבאה, ורק ענה ש"אני לא יודע כמה שחקנים יוחתמו, זה עניין פנימי של המועדון, המטרה שלנו היא לבנות את הקבוצה הכי טובה שאפשר". המאמן נשאל על הגעתו האפשרית של אנטואן גריזמן, שהודיע שהוא עוזב את אתלטיקו מדריד והוזכר כמועמד ודאי לבארסה: "אנחנו תמיד אומרים את אותם דברים על שחקנים של קבוצות אחרות. הוא שחקן נהדר, תמיד אמרתי את זה, אבל הוא בקבוצה אחרת, וזהו".

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
שחקנים בברצלונה לא שולחים לו עם הקונצים בשנה שעברה. גריזמן/רויטרס

יש לציין כי היום ב"ספורט" הקטלאני דווח ששחקני ברצלונה לא רוצים את גריזמן והבהירו את זה להנהלה. שחקני בארסה מרגישים נבגדים על ידי הצרפתי, אחרי שבקיץ שעבר אמר שהוא מחויב לאתלטיקו, ובחדר ההלבשה של ברצלונה סבורים שהוא לא מחויב ושהמעשה שלו הוא בלתי נסלח. גם בקרב הקהל גריזמן לא אהוד במיוחד, וכמו כן, בקבוצה סבורים שמהלך כזה ישלח מסר רע לשחקנים הצעירים ולשחקני האקדמיה.

יש לציין כי על פי כל ההערכות, הבלם ההולנדי של אייאקס מתייס דה ליכט יחתום בברצלונה בסוןפו של דבר (הוא אף נמצא בעיר יחד עם דה יונג), אבל סוכנו של הבלם, מינו ראיולה, מנסה לשפר את תנאיו ועושה "מכירה פומבית" לכל המרבה במחיר, על פי הדיווחים בספרד ובאנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully