וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן עצבני: "אני קובע, ואם זה לא יקרה אז אעזוב"

מאמן ריאל מדריד נשאל במסיבת העיתונאים לקראת בטיס רק לגבי העונה הבאה, סירב להתייחס למועמדים והבהיר: "מי אתם חושבים אחראי על הקבוצה הזו? אני המאמן"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מנצ'סטר סיטי חוגגת אליפות

רגע לפני שריאל מדריד סוגרת עונה מאכזבת מאוד, עם המקום השלישי בליגה הספרדית ועם הדחה מוקדמת בשמינית גמר ליגת האלופות אחרי שלוש זכיות רצופות, זינדין זידאן שלח מסר חד וברור להנהלת המועדון. המאמן הצרפתי, שעזב בקיץ וחזר לפני כחודשיים אחרי שג'ולן לופטגי וסנטיאגו סולארי לא הצליחו למלא את מקומו, הצהיר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מחר (ראשון, 13:00, ערוץ 50) מול בטיס כי "אני תמיד עושה מה שאני רוצה, ואם זה לא יקרה אז אעזוב".

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. GettyImages
המחליט הבלעדי. זינדין זידאן/GettyImages

התגובה של זידאן הגיעה לאחר שנשאל בנוגע לשוער קיילור נבאס והאפשרות כי יהיה זה משחקו האחרון. "אני לא חושב שזה נכון", אמר זיזו. "יש הרבה שמועות, אתם יכולים להגיד מה שתרצו, אבל אלה שקרים. אף אחד לא יודע מה אמרתי לקיילור חוץ ממני וממנו. אני אהיה ברור לגבי מי שישחק אצלי, ברגע שהעונה הבאה תתחיל. זו החלטה שלי בלבד. מי אתם חושבים שאחראי על הקבוצה הזו? זה ברור כמים, אני המאמן. אין פה שאלה. בנוגע להעברות, יש אנשים במועדון ואנחנו עובדים על זה יחד. אבל בנוגע לקבוצה, לבחירת ההרכב, לספסל, לסגל... זה אני והצוות שלי".

על עתידו של גארת' בייל אמר זידאן: "אני לא יודע. זה המשחק האחרון של העונה ובקיץ יהיו כאן שינויים, אבל אני לא יודע מה הולך לקרות".

זידאן נשאל רק בנוגע לעונה הבאה וכעס על כך: "גריזמן יגיע? אני לא מתכוון לדבר על זה. יוביץ'? אני לא מתכוון לדבר גם על זה. העתיד של איסקו? אני לא אומר מילה בעניין. אין שאלות לגבי המשחק מחר?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully