וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפן קרי: "קווין דוראנט הרוויח את הזכות להחליט בעצמו איפה לשחק"

רכז גולדן סטייט נפרד מהכוכב: "השנים שלנו יחד היו מיוחדות". טייסון צ'נדלר חתם ביוסטון, אל הורפורד והלייקרס אופטימיים

עריכה: מתן חדד

עדיין לא ברור כיצד גולדן סטייט תיראה בעונה הבאה, אבל ברור לגמרי איך היא לא תיראה: כבר לא יהיה מדובר באחת השושלות המפחידות בהיסטוריה, אלא בעוד קבוצה. עזיבתם של קווין דוראנט ואנדרה איגודאלה בצירוף הפציעה של קליי תומפסון יהפכו את עונת 2019/20 של הווריירס לייחודית על רקע מה שהתרגלנו לראות מהם.

סטפן קרי התייחס לראשונה לעזיבת KD והתפנה לסכם את התקופה המוצלחת שלהם יחדיו: "שלוש השנים שלנו היו מיוחדות. עם דוראנט הגענו שלוש פעמים לגמר, זכינו בשתי אליפויות והשגנו הרבה כקבוצה. כולם מדברים על כמות הכישרון שהיתה לנו, אבל זה לא מבטיח שום דבר על הפרקט. אני גאה מאוד במה שהשגנו".

לפחות לפי הדברים שהשמיע, הרכז הנפלא של סגנית האלופה כלל לא כועס על חברו לקבוצה לשעבר. "היופי של שוק השחקנים החופשיים הוא שכל אחד יכול להחליט לעצמו, לכל אחד יש בחירה, בעיקר לשחקנים כמו KD, שהרוויחו את זה. צריך למצוא איפה הכי טוב לך".

על הגעתו של דיאנג'לו ראסל, איתו ישתף פעולה בקו האחורי החדש, אמר קרי: "בעונה שעברה הוא היה מדהים. צירוף שחקן כל כך מגוון בהחלט יעזור לנו. הכימיה תתפתח במהירות, ננסה לעודד אחד את השני ולהוציא אחד מהשני את המיטב. ואז כשקליי יחזור מפציעה, נשלב אותו גם כן. יהיה כיף. זה ייראה שונה, אבל הציפיות שלנו הן כל הזמן להתחרות ולהיאבק".

עוד בנושא:

סיכון לא מחושב: מה עומד מאחורי ההימור של יוסטון על ראסל ווסטברוק?
ווסטברוק והארדן רקמו יחד את הטרייד, ב-NBA מופתעים: "יוסטון בפאניקה"
קוואי לאונרד יוכל להפוך לשחקן חופשי עוד שנתיים, כמו פול ג'ורג'
מירזה טלטוביץ': "ה-NBA משעממת, לא מבין צעירים שהולכים לשם"

קווין דוראנט שחקן גולדן סטייט עם סטף קרי. GettyImages
אין משקעים. דוראנט וקרי/GettyImages

עוד ב-NBA

* לאחר שהצליחה להנחית את ראסל ווסטברוק, צירפה יוסטון שחקן נוסף לסגל - טייסון צ'נדלר, שחתם על חוזה מינימום לעונה אחת ויתאחד עם מייק ד'אנטוני, שאימן אותו בניו יורק בעבר.

* היעד הבא שסימנו הרוקטס הוא אנדרה איגודאלה. גם לוס אנג'לס קליפרס מעוניינת בפורוורד הוותיק שנשלח מגולדן סטייט לממפיס, אולם הגריזליס צפויים לדרוש בחירת סיבוב ראשון תמורתו.

* הג'נרל מנג'ר של לוס אנג'לס לייקרס רוב פלינקה מרוצה, בסופו של דבר, מהסגל שהצליח להרכיב: "אני יודע שגם לברון ג'יימס וגם אנתוני דייויס נלהבים מ-14 השחקנים שיש כאן. הדעות של שניהם היו חשובות לנו מאוד. כל דבר פחות מאליפות לא ייחשב כהצלחה עבורנו".

* אל הורפורד הוצג בפילדלפיה ונשמע אופטימי מאוד לגבי שיתוף הפעולה שלו עם ג'ואל אמביד: "תמיד הייתי מעריץ שלו, היינו בינינו מאבקים נהדרים. זה מאוד מלהיב ואני כבר מחכה לראות כמה טובים נוכל להיות מבחינה הגנתית, יחדיו. אנחנו יכולים לעשות דברים מיוחדים".

עוד באותו נושא

סיכון לא מחושב: מה עומד מאחורי ההימור של יוסטון על ראסל ווסטברוק?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully