וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוואי לאונרד יוכל להפוך לשחקן חופשי עוד שנתיים, כמו פול ג'ורג'

הכוכב חתם בקליפרס לשלוש שנים ולא ארבע, עם אופציית יציאה. קאזינס נלהב מהלייקרס, בילאפס: "לכרמלו יש לו מנטאליות בעייתית"

עריכה: מתן חדד

לוס אנג'לס קליפרס הצהירה אמש (רביעי) כי החתימה באופן רשמי את קוואי לאונרד, אולם לא פרסמה את פרטי החוזה. ייתכן כי אחת הסיבות לכך היא שבניגוד לפרסומים המוקדמים, חתם לאונרד לשלוש שנים בלבד עם אופציית יציאה בשנה השלישית - ולא לארבע שנים, כפי שפורסם תחילה. בכך, דאג ה-MVP של סדרת הגמר האחרונה לחוזה זהה לזה של חברו החדש של פול ג'ורג', שגם כן יחזיק באופציית יציאה לפני תחילת עונת 2021/22.

קיץ 2021 עתיד להיות משופע כוכבים גדולים בשוק השחקניים החופשיים - כרגע, מלבד לאונרד וג'ורג', עשויים להיות שם גם יאניס אנטטוקומפו, בראדלי ביל, אנתוני דייויס ולברון ג'יימס.

כך או כך, במועדון ממשיכים לחגוג את המהלך הגדול. "זהו רגע היסטורי עבור הקבוצה והאוהדים", אמר לורנס פרנק, הנשיא לענייני כדורסל. "אנחנו אסירי תודה שקוואי לאונרד החליט לבוא הביתה ולהצטרף אלינו, הוא שחקן יוצא דופן שמנצח בכל מקום בו הוא נמצא. פול ג'ורג' הוא אחד השחקנים הטובים בליגה בשני צדי המגרש, הוא סקורר-על ושומר נהדר שהגיוון שלו יכול להרים כל קבוצה. כשיש לך הזדמנות לצרף שחקן מהרמה הזו, אתה עושה כל מה שאפשר".

עוד בנושא:

3 נקודות ליובל זוסמן בליגת הקיץ, בארה"ב בכל זאת מתלהבים: "שחקן הגנה חולני"
מירזה טלטוביץ': "ה-NBA משעממת, לא מבין צעירים שהולכים לשם"
במחנה דוראנט קוטלים: "אף אחד לא רוצה לשחק עם ראסל ווסטברוק"
הקאמבק מתקרב? 12 קבוצות NBA צפו באימון של אמארה סטודמאייר

קוואי לאונרד, טורונטו ראפטורס, מול ג'ואל אמביד, פילדלפיה סיקסרס. רויטרס
הכל יחזור על עצמו עוד שנתיים? לאונרד/רויטרס

בילאפס מסביר מדוע כרמלו כבר לא משתלב ב-NBA

כרמלו אנתוני היה עד לא מזמן אחד הכוכבים הגדולים ב-NBA. אלא שכוכבו דעך כבר מזמן והפורוורד שנזרק מיוסטון במהלך העונה שעברה, לא מצא מאז קבוצה וספק אם ימצא. צ'ונסי בילאפס עשה את רוב השנים היפות שלו בדטרויט, אבל הוא מכיר מצוין את כרמלו בזכות שלוש עונות משותפות איתו כשחקן דנבר.

לבילאפס, רכז קשוח וחכם ואנטיתזה לכרמלו, יש תיאורייה מעניינת לגבי הסיבה שבגללה כרמלו כבר לא משחק כדורסל. בראיון בארה"ב הוא שפך אור על האישיות של כרמלו ואמר: "אני מרגיש רע בשבילו. מלו היה חבר טוב לקבוצה. הוא התאמן כל יום ולא החמיץ משחקים. הבעיה שלו, ואמרתי לו את זה, שלקלוע 30 נקודות זה אמר הרבה מדי בשבילו".

בילאפס הוסיף: "הסיבה שבגללה כרמלו לא בליגה היא משום שיש לו מנטאליות בעייתית. הוא לא אומר 'אוקיי, אכנס ושחקן נגד מחליפים, אנסה לעזור לקבוצה'. הוא לא שם עדיין".

מאז שעזב את הניקס, כרמלו חיפש את עצמו ובתקופה הקצרה שלו באוקלהומה סיטי הוא צחק על עיתונאי ששאל אותו האם יש מצב שהוא יעלה מהספסל. לאחר מכן הוא עבר ליוסטון ושיחק רק עשרה משחקים לפני שהרוקטס הודו בטעות והחליטו לחתוך אותו. הוא הועבר בטרייד לשיקגו, אך נחתך עוד לפני ששיחק בה. רוב הפרשנים מאמינים שהעונה החולפת אולי סימנה את סוף הקריירה של מלו בן ה-35.

מ-2003 ועד 2017 כרמלו שיחק רק בדנבר ובניקס ובשום עונה לא ירד ממוצע עונתי של 20 נקודות. אלא שמאז שעזב את הניקס המספרים שלו צנחו וגם דקות המשחק. הוא מחזיק בממוצעי קריירה של 24 נקודות ו-6.5 ריבאונדים. למרות הסיום העגום הוא צפוי להיכנס גם להיכל התהילה, אך מבחינה קבוצתית הוא ידע כמעט ורק אכזבות.

עוד באותו נושא

במחנה דוראנט קוטלים: "אף אחד לא רוצה לשחק עם ראסל ווסטברוק"

לכתבה המלאה
שחקני דנבר נאגטס, צ'ונסי בילאפס, כרמלו אנתוני. Sam Greenwood, GettyImages
היו זמנים. בילאפס עם כרמלו/GettyImages, Sam Greenwood

סטודמאייר אופטימי, קאזינס נלהב

* אמארה סטודמאייר ממשיך בניסיון הקאמבק שלו ל-NBA. "יש לי הרבה מה להציע בכל הנוגע למנהיגות ולימוד שחקנים צעירים", אמר. "גם כשחקן כדורסל עוד נשאר לי הרבה. כל הקיץ התאמנתי ואני נמצא בכושר מצוין, הגוף שלי מרגיש מדהים. נראה אם ההזדמנות הזו תהפוך למציאות".

* דמרכוס קאזינס נלהב מאוד להצטרף לאנתוני דייויס, איתו כבר שיתף פעולה בניו אורלינס. "אני ואנתוני הבנו כמה טוב אנחנו יכולים לשתף פעולה אחד עם השני וכמה אנחנו משפרים אחד את השני", אמר. "לברון ג'יימס - הרזומה שלו מדבר בפני עצמו. אחד השחקנים הטובים אי פעם. זו הולכת להיות עונה מלהיבה. הסגל שלנו יוצא מהכלל, יש לנו סיכוי מצוין להתחרות על אליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully