וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 נקודות ליובל זוסמן בליגת הקיץ, בארה"ב בכל זאת מתלהבים: "שחקן הגנה חולני"

הישראלי הוסיף 2 אסיסטים ו-2 חסימות בהפסד לניו אורלינס, מספר בלוגרים צייצו: "שומר קבוצתי אדיר, משוגע שלא נבחר בדראפט"

עריכה: מתן חדד

יובל זוסמן רשם הלילה (בין רביעי לחמישי) הפסד נוסף בשורות קבוצת ליגת הקיץ של קליבלנד. הפעם הובסו הקאבס 99:78 בידי ניו אורלינס, כששחקן מכבי תל אביב קיבל 21 דקות והשיב עם 3 נקודות (1 מ-2 ל-3), ריבאונד אחד, שני אסיסטים שתי חסימות וחטיפה. הקאבס לא היו בתמונה כמעט בשום שלב, בעיקר לאחר מחצית ראשונה בה קלעו 24 נקודות בלבד, זאת על אף שזאיון וויליאמסון לא התלבש בשורות בשורות היריבה.

המספרים אולי לא מלהיבים, אולם בארצות הברית התלהבו פעם נוספת מהיכולת ההגנתית של הישראלי הצעיר. "זוסמן שחקן הגנה חולני", צייץ בן פייפר, בלוגר אמריקאי העוסק בעיקר על הדראפט, לאחר אחד ממהלכי ההגנה של זוסמן הלילה. "הוא פנטסטי. הוא שחקן כנף ברמת NBA. זוסמן ודין ווייד שם שני הכשרונות הגדולים ביותר בקליבלנד".

יובל זוסמן במדי קליבלנד בליגת הקיץ. AP
לגבי ההגנה אין ספקות. זוסמן/AP

בלוגר נוסף, מקס קרלין, התרשם גם כן: "זוסמן וטרנס דייויס הם שני השחקנים שהכי לא ברור כיצד לא נלקחו בדראפט. קבוצה חכמה מיהרה וידעה לקחת את דייויס (טורונטו), מישהי צריכה לגנוב את זוסמן בקרוב. הוא מספיק טוב רק כשחקן הגנה כדי להצליח. תחתימו אותו, קבוצות NBA. שומר יוצא מהכלל על הכדור, יכול לעשות פיק אנד רול ולקלוע". לאחר ההפסד לבוסטון צייץ קרלין: "זוסמן נראה כמו סטופר הגנתי לגיטימי, שומר קבוצתי אדיר שמסוגל גם לקלוע ולמסור. הובלת הכדור שלו גבולית, אבל העובדה שלא נבחר בדראפט פשוט משוגעת".

כריס מאנינג, שכותב עבור מספרי בלוגים בקליבלנד, הוסיף: "אם הקאבס יילכו על סגל מאוד צעיר, שווה לחשוב על זוסמן".

עוד באותו נושא

ליגת הקיץ: שלוש נקודות לזוסמן בהפסד קליבלנד מול בוסטון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully