וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירזה טלטוביץ': "ה-NBA משעממת, לא מבין צעירים שהולכים לשם"

הבוסני ששיחק שש שנים בליגה הטובה בעולם ניפץ את התפיסה: "אם לא שיחקת בגולדן סטייט או בקליבלנד, למה להיות שם? לא משחקים על כלום"

עריכה: מתן חדד

לא כל חובבי הכדורסל זוכרים את השם מירזה טלטוביץ'. הצלף הבוסני היה אגדה בבאסקוניה הבאסקית וגם זכה בעבר באליפות עם ליאור אליהו, אבל קריירת ה-NBA שלו היתה בינונית מאוד. טלטוביץ', שכבר פרש מכדורסל, הפתיע בראיון כשקרא ל-NBA "משעממת" ו"לא תחרותית".

"כשהגעתי ל-NBA, הדיעה שלי היתה שזו ליגה מאוד משעממת", אמר טלטוביץ' בראיון בוויטוריה, "אם לא שיחקת בגולדן סטייט או בקליבלנד, שהתחרו על האליפות, למה להיות שם? בוויטוריה (באסקוניה) תמיד התחרינו על משהו. על אליפות, גביע, על כניסה ליורוליג. ובארה"ב מה?"

מירזה טלטוביץ'. AP
היה כוכב באירופה, שחקן שולי ב-NBA. מירזה טלטוביץ'/AP

טלטוביץ' זכה בשתי אליפויות עם באסקוניה וב-2012 החל את קריירת ה-NBA שלו במדי ברוקלין. ב-2015 הוא הצטרף לפיניקס לעונה אחת ולאחר מכן שיחק שנתיים במילווקי לפני שהודיעה על פרישה ב-2018 בגיל 33.

טלטוביץ' נשאל על ההחלטה המפתיעה מאוד של ניקולה מירוטיץ' לוותר על חוזה עתק ב-NBA לטובת מעבר לברצלונה ואמר: "יהיו יותר ויותר שחקנים שיחזרו לאירופה לדעתי. אני לא מבין איך שחקנים צעירים מחליטים ללכת לשם בגלל שאתה יודע שבשלוש השנים הראשונות תהיה על הספסל או שתשחק ב-G league. עבורי זה היה משעמם, אבל גם חוויה טובה. זו הליגה הטובה בעולם. אתה יכול לשחק נגד השחקנים הכי טובים ולהיות מאומן על ידי אגדות, אבל הרגשתי טוב יותר ביורוליג ובספרד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully