וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במחנה דוראנט קוטלים: "אף אחד לא רוצה לשחק עם ראסל ווסטברוק"

מקורבו של KD תקף את חברו לקבוצה לשעבר באינסטגרם: "אכפת לו רק מהסטטיסטיקה שלו". מרכוס מוריס בפניית פרסה, גולדן סטייט חתכה את שון ליבינגסטון

עריכה: מתן חדד

אחרי שמרבית השחקנים החופשיים הבכירים כבר מצאו קבוצות חדשות או האריכו חוזים בקבוצותיהם המקוריות, נותרה רק שאלה גדולה אחת בלתי פתורה: היכן ישחק ראסל ווסטברוק בעונה הבאה? אוקלהומה סיטי נמצאת בעיצומו של תהליך בנייה מחדש אחרי שפול ג'ורג' הועבר בטרייד, ועדות נוספת לכך ניתנה במהלך השבוע כשהג'נרל מנג'ר סם פרסטי ויתר גם על הפורוורד המשתפר ג'רמי גרנט. בנוסף, הת'אנדר בונים גדולות ונצורות על שיי גילג'ס אלכסנדר, שהגיע בטרייד מהקליפרס אחרי עונת רוקי מבטיחה ומסתמן כרכז העתיד של OKC.

ווסטברוק כבר הבין את הרמז, כנראה. ב-ESPN דווח במהלך השבוע שהרכז הדינמי, שאומנם נמצא בירידה בקריירה אבל עדיין רשם ממוצעי טריפל דאבל בשלוש העונות האחרונות, כבר הביע נכונות לעזוב את הת'אנדר ולפתוח פרק חדש בקריירה.

יש רק בעיה אחת: עם חוזה מפלצתי של 170 מיליון דולר לארבע השנים הקרובות, אין הרבה קבוצות שמוכנות להמר עליו.

עוד בנושא

אוקלהומה סיטי החלה להקשיב להצעות טריידים על ראסל ווסטברוק
דיווח: לברון ג'יימס יפתח בעונה הבאה בחמישייה של הלייקרס כרכז
הקאמבק מתקרב? 12 קבוצות NBA צפו באימון של אמארה סטודמאייר

קווין דוראנט שחקן גולדן סטייט ווריירס מול ראסל ווסטברוק שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר. GettyImages
מי נהנה לשחק עם ראסל ווסטברוק? בטח לא קווין דוראנט/GettyImages

ואולי הבעיה היא לא רק כספית, אם להסתמך על המחנה של חברו לקבוצה לשעבר קווין דוראנט. "אף אחד לא רוצה לשחק עם ראס. תמיד כשהת'אנדר מפסידים, כולם אשמים חוץ ממנו", כתב מנהלו האישי של דוראנט רנדי וויליאמס, שנחשב לאיש סודו של KD ולאחד מחבריו הקרובים. "אכפת לו מהסטטיסטיקה האישית שלו לפני שאכפת לו לשחק כדורסל מנצח. מנהלים וג'נרל מנג'רים ב-NBA יודעים את האמת. הוא חייב להיות חבר יותר טוב לקבוצה, כי אף אחד, פשוט אחד, לא מעוניין לשחק עם בחור כזה".

כמובן שהדברים לא מגיעים מפיו של דוראנט עצמו, אולם הוא בהחלט עשויים לשקף את הלך הרוח של KD לגבי חברו לקבוצה לשעבר. כזכור, מאז שעזב את אוקלהומה סיטי לפני שלוש שנים, דוראנט התגושש לא אחת עם ווסטברוק על הפרקט.

בתגובה לדברים צייץ קנדריק פרקינס, חבר משותף של השניים, ש"מה שרנדי וויליאמס כתב על ראס מטריד מאוד מבחינתי. הוא ממש תקף אותו, וזה בעיקר מראה על חולשה. דוראנט צריך לבדוק את האנשים שלו, איבדתי את הכבוד אליו!".

כך או כך, קבוצה אחת שמביעה עניין רציני בווסטברוק היא מיאמי, שרוצה לצוות כוכב נוסף לצד ג'ימי באטלר. ווסטברוק "מתלהב מהרעיון לשחק במיאמי" על פי ESPN, אולם כדי להחתימו, ההיט ייאלצו על פי דיווחים למצוא קבוצה נוספת ולבצע טרייד משולש. אחת המועמדות להשתלב בטרייד, על פי האתר "מיאמי היט ביט", היא קליבלנד.

ואולם, יש ב-NBA מי שמעדיף לראות את ווסטברוק בניקס. שחקן העבר פול פירס, כיום פרשן ESPN, הוא אחד מהם. "הניקס זקוקים לראסל ווסטברוק יותר מכל אחד אחר", אמר אמש. "מדובר בקבוצה שהיה לה הכי פחות מזל השנה. היא לא זכתה בזאיון וויליאמסון, היא לא הצליחה להחתים את דוראנט וקיירי אירווינג. ועכשיו היא זקוקה לווסטברוק".

לטענת פירס, "אין לווסטברוק מה לעשות באוקלהומה סיטי יותר. הקבוצה הזו נבנית מחדש, והסיפור שלו נגמר שם. תעבור הלאה לניקס".

עוד באותו נושא

אוקלהומה סיטי החלה להקשיב להצעות טריידים על ראסל ווסטברוק

לכתבה המלאה
שחקני גולדן סטייט ווריירס דריימונד גרין, שון ליבינגסטון, אנדרה איגודלה. GettyImages
שניים מהם כבר לא ילבשו צהוב-כחול בעונה הבאה. ליבינגסטון, איגודלה ודריימונד גרין/GettyImages

עוד חדשות מרחבי ה-NBA

* אחרי קווין דוראנט ואנדרה איגודלה, גולדן סטייט נפרדת מעוד צלע חשובה בשושלת של השנים האחרונות: הווריירס חתכו את שון ליבינגסטון הוותיק, שהחליט להמשיך לשחק עוד עונה וייאלץ למצוא קבוצה אחרת.

* עוד בגולדן סטייט: על פי שאמס צ'ראניה מ"האתלטיק", חוזהו של ווילי קול סטיין יעמוד על 4.4 מיליון דולר בלבד לשנתיים.

* אחרי שכבר סיכם בסן אנטוניו, מרכוס מוריס שוקל מחדש את האפשרויות שלו ועשוי לסגת מהסיכום עם הספרס. הפורוורד אמור היה להרוויח 20 מיליון דולר לשנתיים, אולם עשוי לחתום בסופו של דבר בשורות הניקס, שמציעים לו 15 מיליון דולר לעונה אחת.

* שון מארקס, המנהל המקצועי של ברוקלין, מודה: התבשרנו על ההחלטה של קווין דוראנט להצטרף אלינו דרך האינסטגרם, כמו שאר הקהל הרחב. לטענתו, דוראנט קיבל את ההחלטה מבלי להיפגש איתם פיזית. כמו כן, חשף שיש סיכוי (נמוך אמנם) שדוראנט יחזור למגרשים לקראת סוף העונה ולא יחמיץ אותה בוודאות, כפי שרבים העריכו.

מרכוס מוריס שחקן בוסטון. GettyImages
יוותר על סן אנטוניו בשביל הניקס? מרכוס מוריס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully