וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב טוענים: "קווין דוראנט לא ממש חיבב את סטיב קר"

סטיבן איי סמית' שפך אור על עזיבת הכוכב את גולדן סטייט: "לא היו להם יחסים ממש טובים". מריאנוביץ' חתם בדאלאס, פארסונס נשלח לאטלנטה

עריכת וידאו: מתן חדד

רבות עוד ידובר במעבר של קווין דוראנט מגולדן סטייט לברוקלין. הכוכב הפצוע עצמו עדיין לא ממש התייחס להחלטה לעזוב את הווריירס, וגם לא הירבה להתבטא באופן פומבי מאז הפציעה הקשה - לכאורה משום שנלחץ על ידי סגנית האלופה לשוב לפרקט. כל זה לא מונע מדיווחים כאלה ואחרים מסביבתו לצוץ ולעלות, כשהאחרון שבהם מגיע מפיו של איש ESPN סטיבן איי סמית'.

"KD ידע שלעולם לא יוכל להיות סטף קרי בגולדן סטייט", אמר הפרשן. "עוד משהו שלא ממש מדובר הוא שלדוראנט לא היו יחסים כל כך טובים עם סטיב קר, הוא לא ממש חיבב את סטיב קר. הוא עזב את הווריירס כי בסופו של דבר לא היה שמח שם, למרות האליפויות. אם היה לו טוב שם, הוא היה נשאר וחותם על חוזה גבוה יותר עם סגל טוב יותר. מעבר למתחים עם קר והריב הפומבי עם דריימונד גרין, זו פשוט לא היתה סיטואציה מספקת עבורו".

לפי סטיב נאש, שמסייע מפעם לפעם לצוות המקצועי של הווריירס, דוראנט חש "לא מסופק" אחרי האליפות הראשונה עם גולדן סטייט - אולי רמז לבאות: "הוא ניסה להבין את המשמעות של כל זה. הוא חשב שאליפות תשנה הכל, וגילה שזה לא קרה".

כוכב העבר של הווריירס ריק בארי עדיין מתקשה להבין את ההחלטה של הכוכב: "אני מקווה שביום מן הימים הוא יסביר מדוע הוא עזב, כי אני פשוט לא מבין איך זה הגיוני לעזוב את הסיטואציה בה היה נתון. היתה לו הזדמנות מצוינת להיות באחת הקבוצות הטובות בהיסטוריה, עם חברים נהדרים לקבוצה שיכולים לעזור לו לזכות בעוד אליפויות ולא לקחת על עצמו את כל האחריות, ולהיות באולם חדש עם אוהדים מצוינים. קשה לי להבין מדוע שיעזוב, אבל זה החיים. מותר לו".

עוד בנושא:

כל ה-NBA ממתינה לקוואי לאונרד: "כרגע אפשר רק לנחש מה יעשה"
פילדלפיה הציעה לבן סימונס חוזה מקסימום, ונסן פוארייה חתם בבוסטון
"דוראנט הרגיש כמו כינור שני לקרי, הוא רוצה שהקבוצה תהיה שלו"
ברוקלין של קודש: הבחירה של דוראנט ואירווינג בנטס היא מסר ל-NBA

מאמן גולדן סטייט ווריירס סטיב קר עם קווין דוראנט. AP
האמנם? קר ודוראנט/AP

עוד ב-NBA

* בובאן מריאנוביץ' חתם לשנתיים בדאלאס תמורת 7 מיליון דולר.

* לאחר שלא הצליחה להתיר את חוזהו, החליטה ממפיס לשלוח את צ'נדלר פארסונס בטרייד לאטלנטה, סולומון היל ומיילס פלאמלי יעשו את הדרך ההפוכה.

* דריוס מילר חתם לשנתיים נוספות בניו אורלינס, תמורת חוזה מינימום.

עוד באותו נושא

"דוראנט הרגיש כמו כינור שני לקרי, הוא רוצה שהקבוצה תהיה שלו"

לכתבה המלאה

תם פרק בובי וטובי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully