וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פילדלפיה הציעה לבן סימונס חוזה מקסימום, ונסן פוארייה חתם בבוסטון

האוסטרלי צפוי להסכים ל-170 מיליון דולר לחמש שנים, שחקן באסקוניה מצטרף לדניאל תייס בקו הקדמי של הסלטיקס, קאזינס בצרות

עריכת וידאו: מתן חדד

הקיץ העמוס של פילדלפיה נמשך, כשהסיקסרס הגישו הערב (שלישי) חוזה מקסימום בסך 170 מיליון דולר לחמש שנים לבן סימונס, שצפוי להשיב בחיוב. בכך יהיו לפילי ארבעה שחקנים חתומים לטווח ארוך על חוזים גדולים במיוחד - סימונס, ג'ואל אמביד (150 מיליון דולר לחמש שנים), טוביאס האריס (180 מיליון דולר לחמש שנים) ואל הורפורד (109 מיליון דולר לארבע שנים).

* לאחר שאיבדה את אל הורפורד וצירפה את אנס קאנטר, ממשיכה בוסטון לנסות ולבנות את הקו הקדמי שלה. הסלטיקס החתימו הערב לשנתיים נוספות את דניאל תייס תמורת 10 מיליון דולר, והחתימו לשנתיים שחקן פנים אירופי נוסף - ונסן פוארייה, שכיכב לאחרונה בבאסקוניה.

* דאלאס החתימה לשלוש שנים נוספות את דוריאן פיני-סמית' תמורת 12 מיליון דולר. המאבס אף מביעים עניין בשחקן הפנים של ריאל מדריד גוסטבו איון, המבוקש גם בקליפרס.

* על פי אדריאן ווג'נראוסקי, לדמרכוס קאזינס "אין שוק כרגע". הסנטר שסיים את חוזהו בגולדן סטייט קיווה לשוב לשוק ולקבל חוזה מנופח, אך ספק גדול אם זה יקרה: "הוא קיווה שהקבוצות הגדולות יפספסו ויהיו להן כסף, כדי שיקבל 15-20 מיליון דולר לעונה. זה לא יקרה. אני אפילו לא בטוח שהוא מסוגל לקבל חוזה ממוצע". לטענת ווג'נראוסקי, ספק אם קאזינס אפילו מסוגל לקבל את המשכורת שהרוויח אשתקד בגולדן סטייט - 5.3 מיליון דולר לעונה.

עוד בנושא:

"דוראנט הרגיש כמו כינור שני לקרי, הוא רוצה שהקבוצה תהיה שלו"
קוון לוני נשאר בגולדן סטייט, מאט תומאס מצטרף לטורונטו
ברוקלין של קודש: הבחירה של דוראנט ואירווינג בנטס היא מסר ל-NBA
דיווח: קוואי לאונרד מתקרב ללייקרס, גם אנדרה איגודלה עשוי להצטרף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully