וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוון לוני נשאר בגולדן סטייט, מאט תומאס מצטרף לטורונטו

הסנטר שהפתיע בפלייאוף סיכם ל-3 שנים נוספות בווריירס תמורת 15 מיליון דולר, הצלף של ולנסיה עובר לאלופה, אייזאה תומאס בדרך לוושינגטון

עריכת וידאו: מתן חדד

פתיחת הפרי אייג'נסי (חלון ההעברות) של ה-NBA החלה רשמית בין ראשון לשני בלילה, אך העסקאות ממשיכות לזרום. שלשום קיבלנו את המעבר הדרמטי של קווין דוראנט מגולדן סטייט לברוקלין נטס, כמו גם את המעבר של קיירי אירווינג מבוסטון לברוקלין וההצטרפות של דיאנדרה ג'ורדן לקבוצה החדשה והמסקרנת שנבנית אצל הנטס.

* גולדן סטייט הגיבה לעזיבת KD עם החתמת דיאנג'לו ראסל ואמש שאמס צ'ראניה דיווח שסגנית האלופה הגיעה לסיכום עם קווין לוני על חוזה תלת שנתי בעלות של 15 מיליון דולר. לוני קיבל הרבה דקות בפלייאוף האחרון בגלל הפציעה של קאזינס והציג יכולת מפתיעה. הוא עשוי גם להיות הסנטר הפותח בעונה הבאה בשל העזיבה הצפויה של בוגי.

* אפרופו דמרקוס קאזינס. מיאמי ובוסטון מתכוונות להיפגש עם האולסטאר לשעבר שמנסה להתגבר על הפציעות הקשות שעבר.

שאמס צ'ראניה מדווח שהפורוורד אנטוני טוליבר סיכם לעונה בפורטלנד תמורת 2.6 מיליון דולר.

* אחרי החתימה של ניקולו מלי בניו אורלינס, עוד שחקן מאירופה עובר ל-NBA. מאט תומאס, הגארד המצוין של ולנסיה, סיכם לשלוש שנים בשורות טורונטו האלופה תמורת 4.2 מיליון דולר. תומאס סייע לקבוצה הספרדית לזכות ביורוקאפ אשתקד עם ממוצעים של 12.5 נקודות למשחק. הוא משחק כשוטינג גארד ונחשב לקלע טוב מאוד מבחוץ עם 47 אחוזים מחוץ לקשת. לתומאס היה חוזה לעוד עונה בוולנסיה, אך הוא מנצל את סעיף היציאה שלו ל-NBA.

* ב-ESPN מדווחים שאייזאה תומאס סיכם לעונה אחת בשורות וושינגטון. הרכז נמוך הקומה לא נכלל ברוטציה של דנבר בפלייאוף בעונה החולפת וינסה למלא את החלל שהותיר הרכז הצ'כי תומאס סטוראנסקי שעבר לשיקגו.

* סת' קרי, שחווה עונה נהדרת בפורטלנד, סיכם על חוזה ל-4 שנים בדאלאס תמורת 32 מיליון דולר. קרי בן ה-28, שחוזר גם על ידי הלייקרס, למעשה חוזר לדאלאס בה שיחק בין 2016 ל-2018. מקסי קלבר יישאר בדאלאס אחרי שסיכם גם כן ל-4 שנים בחוזה המוערך בכ-35 מיליון דולר.

* באחת מההחתמות המדוברות אמש: אנס קאנטר חתם לשנתיים בבוסטון תמורת 10 מיליון דולר.

* הסקופר שיודע הכל לפני כולם, אדריאן ווג'נראוסקי, הטיל פצצה נוספת כשדיווח על סיכום עסקת טרייד במסגרתה מיאמי תעביר את חסן ווייטסייד לפורטלנד בתמורה למו הרקלס ומיירס לאונרד.

* סוכניו של אלפריד פייטון אישרו שהגארד ששיחק בעונה שעברה בניו אורלינס עובר לניו יורק ניקס. פייטון יחתום לשנתיים תמורת 16 מיליון דולר. גם וויין אלינגטון סיכם לשנתיים בניקס בהן ירוויח סכום זהה.

קוון לוני, גולדן סטייט ווריירס, מול פסקל סיאקם, טורונטו ראפטורס. רויטרס
ממשיך בגולדן סטייט. קוון לוני/רויטרס

* אוסטין ריברס ששיחק בעונה שעברה ביוסטון צפוי להמשיך עם הרוקטס אחרי שסיכם על חוזה לעונה אחת עם אופציית שחקן להארכה לעונה נוספת.

* לוס אנג'לס לייקרס סיכמה עם הקלע טרוי דניאלס (27) ששיחק בשנתיים האחרונות בפיניקס. דניאלס יחתום לעונה עם חוזה של 2.1 מיליון דולר.

* ווסלי מתיוז בדרך לקבוצה חמישית בליגה: אחרי שבעונה שעברה עבר בין דאלאס, ניו יורק ואינדיאנה, נראה שהגארד סיכם עם מילווקי על חוזה מינימום לעונה אחת. צפוי לחזק משמעותית את הספסל של הבאקס.

עוד באותו נושא

ברוקלין של קודש: הבחירה של דוראנט ואירווינג בנטס היא מסר ל-NBA

לכתבה המלאה
שחקן מיאמי היט חסן ווייטסייד. AP
הליגה ממשיכה לשנות את פניה. חסן ווייטסייד עובר לפורטלנד/AP

* איש סמית' עוזב את דטרויט ועובר לוושינגטון לשנתיים בחוזה של 12 מיליון דולר. מי שעוזב את הוויזארדס הוא תומאש סטורנסקי, שסיכם בשיקגו לשלוש שנים תמורת 30 מיליון דולר.

הסנטר/פורוורד רישון הולמס, ששיחק בעונה שעברה בפיניקס ולפני כן בפילדלפיה, חתם לשנתיים בסקרמנטו תמורת 10 מיליון דולר.

* ראול נטו צפוי לעזוב את יוטה במטרה לפנות מקום בתקרת השכר לטרייד שיביא את מייק קונלי. נטו עשוי להיות אופציה מעניינת עבור מספר קבוצות שמחפשות רכז בסגנון שלו.

* מייקל קרטר וויליאמס ימשיך באורלנדו אחרי שהגיע לסיכום על חוזה לעונה נוספת.

* הסנטר פרנק קמינסקי יחתום בפיניקס לשנתיים תמורת 10 מיליון דולר.

* נרלנס נואל צפוי להמשיך באוקלהומה אחרי ששקל את הצעתה, ונענה לה בחיוב. פרטי החוזה המדויקים טרם ברורים.

* ג'יי ג'יי בראה ממשיך לעונה נוספת בדאלאס: הרכז הוותיק (35) יחתום על חוזה מינימום לעונה אחת.

* באירופה טוענים שמרקו גודוריץ' הסרבי (24) יעזוב את פנרבחצ'ה ויחתום בממפיס. אם יעשה זאת, הוא יהיה השחקן השני של הטורקים שעובר ל-NBA בתוך פחות מ-24 שעות אחרי שאתמול ניקולו מלי האיטלקי חתם בניו אורלינס.

* באירופה גם מדווחים שמאט תומאס, הגארד של ולנסיה, צפוי לחתום על חוזה לשלוש שנים באלופה טורונטו. תומאס מחזיק בסעיף יציאה ל-NBA שצפוי להיות מופעל בקרוב.

* הגארד של אינדיאנה אדמונד סאמנר יישאר בקבוצה אחרי שסיכם על חוזה חדש לשלוש שנים.

NBA. עיבוד תמונה
NBA/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully