וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קוואי לאונרד מתקרב ללייקרס, גם אנדרה איגודלה עשוי להצטרף

MVP הגמר שומר על עמימות בנוגע לעתידו, אבל בארצות הברית משוכנעים שהלייקרס הפכו לפייבוריטים. מה שאל את מג'יק ג'ונסון, והאם גם איגודלה בדרך?

עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי לילה סוער ומלא בעסקאות, קוואי לאונרד נשאר הסופרסטאר החופשי היחיד. כצפוי, MVP סדרת הגמר שומר את הקלפים קרוב לחזה וגם בכירי העיתונאים בארצות הברית מתקשים להעריך לאן מועדות פניו.

לאונרד, שעל פי דיווחים מתלבט בין הישארות בטורונטו לבין מעבר ללייקרס או לקליפרס, שמר על עמימות גם בשעות הראשונות שאחרי פתיחת השוק החופשי. על פי כריס היינס מ"יאהו" קוואי לא נפגש עם אף קבוצה אמש ומתכוון להאיץ את סבב הפגישות המתוכנן לו רק בעוד כמה ימים.

כך או כך, למרות שמעט מאוד ידוע על כוונותיו של לאונרד, בארצות הברית מעריכים בזהירות שלעת עתה הלייקרס הם הפייבוריטים לצרף אותו. על פי דיווח ב"לוס אנג'לס טיימס", קוואי ערך אמש שיחת טלפון עם מג'יק ג'ונסון, שמתווך במגעים, שהוגדרה כ"חיובית".

"קוואי והדוד דניס שמשמש כסוכנו דיברו עם מג'יק כמה פעמים בימים האחרונים. הם דיברו גם עם רוב פלינקה ורוצים להיפגש עם ג'ימי באס ומג'יק. זה לא יכול לקרות, כי הוא לא עובד רשמי של הלייקרס וזה אסור על פי התקנון. אבל מג'יק בהחלט עוזר בנושא הזה", ציין כתב LA טיימס ברודריק טרנר.

עוד בנושא

ההכרזה שכל הליגה חיכתה לה: דוראנט בחר לחתום בברוקלין
ראסל בגולדן סטייט, באטלר עבר למיאמי, הורפורד לפילי: כל העסקאות
הבדיחה של ה-NBA, שוב: הניקס סירבו לשלם לדוראנט, ו"בזבזו" 113 מיליון דולר

NBA. עיבוד תמונה
NBA/עיבוד תמונה
שחקן טורונטו ראפטורס קוואי לאונרד. GettyImages
עדיין מגשש. קוואי/GettyImages

על פי טרנר, קוואי רצה לבדוק עד כמה הלייקרס מעוניינים בו ושאל את מג'יק האם כשהיה נשיא המועדון ניסה להביא אותו בטרייד. "התשובה היתה 'כן', אבל גרג פופוביץ' וסן אנטוניו דרשו 2,000 בחירות דראפט או משהו כזה, ופשוט לא יכולנו לעשות את זה".

כמו כן, לאונרד בירר האם מערכת היחסים בין ג'יני באס לרוב פלינקה אכן קלוקלת כפי שמצטייר בתקשורת האמריקאית. ובנוסף, הוא בדק את האפשרות להביא מאמנים אישיים מטעמו וכן רופא מטעמו שיעבוד בצמוד אליו.

כריס ברוסארד מרשת "פוקס" לקח את השמועות צעד אחד קדימה, ולטענתו ש"האפשרות שקוואי יחתום בלייקרס הולכת ומתחזקת", ובמקביל יש סיכוי גבוה שאנדרה איגודלה יצטרף לקבוצה אחרי שישתחרר מחוזהו בממפיס. בנוסף, טוען ברוסארד, הלייקרס הציעו חוזה מינימום לרייג'ון רונדו ומעוניינים בדני גרין, ויין אלינגטון וסת' קרי.

עוד באותו נושא

הפרטים מאחורי הקלעים: דוראנט וקיירי התלבטו בין הנטס לניקס, קרי "הושפל"

לכתבה המלאה
לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס מול אנדרה איגודלה גולדן סטייט ווריירס. AP
גם איגודלה יגיע ל-LA?/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully