וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאנג'לו ראסל בגולדן סטייט, באטלר עבר למיאמי, הורפורד לפילי

לילה משוגע ב-NBA: הווריירס העבירו את איגודלה לממפיס והאריכו חוזה לתומפסון, שני כוכבים מצאו קבוצות חדשות, ברוגדון עבר לאינדיאנה, רוביו בפיניקס. כל העסקאות

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: טורונטו ראפטורס חוגגת אליפות

פתיחת הפרי אייג'נסי (חלון ההעברות) של ה-NBA החלה רשמית היום (בין ראשון לשני) ב-1:00 בלילה, וכצפוי, הודעות על שלל עסקאות, שכמובן נסגרו מזמן, אבל הפכו לרשמיות כבר עם הישמע הגונג.

מעבר למעבר הדרמטי של קווין דוראנט מגולדן סטייט לברוקלין נטס, המעבר של קיירי אירווינג מבוסטון לברוקלין וההצטרפות של דיאנדרה ג'ורדן לקבוצה החדשה והמסקרנת שנבנית בברוקלין - סוכמו עשרות עסקאות.

* תגובת הבזק של גולדן סטייט לעזיבת דוראנט: דיאנג'לו ראסל סיכם לארבע שנים תמורת 117 מיליון דולר, הסכום המקסימלי שיכול היה לקבל. הוא יעבור במסגרת עסקת סיין-אנד-טרייד עם ברוקלין, שתעביר לרשות הווריירס גם את שבאז נאפייר וטרבון גרהאם. הווריירס יעבירו לנטס בחירת סיבוב ראשון מוגנת ב-2024 (שתהיה בחירה 1 עד 4), בחירת סיבוב ראשון מוגנת ב-2025 ובחירת סיבוב ראשון לא מוגנת ב-2026. כדי להשלים את הטרייד הווריירס יצטרכו לפנות מקום בתקרת השכר, ולשם כך העבירו בטרייד את אנדרה איגודלה הוותיק לממפיס. במקביל, קליי תומפסון האריך את חוזהו בקבוצה לחמש שנים.

* ג'ימי באטלר מצטרף למיאמי. על פי ESPN, מיאמי סיכמה על עסקת סיין אנד טרייד עם פילדלפיה, במסגרתה הקלע המוביל של ההיט בעונה החולפת ג'וש ריצ'רדסון יעבור לסיקסרס. קבוצה שלישית מעורבת בטרייד, אולם עדיין לא ברור מה תקבל.

* אל הורפורד עובר לפילדלפיה. הסנטר בן ה-33 סיכם לארבע שנים תמורת 109 מיליון דולר בשורות הסיקסרס, ואמור להשלים קו קדמי מסקרן במיוחד עם השחקן לו גרם תסכול רב בשנים האחרונות, ג'ואל אמביד.

* אחרי שהסלטיקס איבדו את אירווינג, הם צירפו את קמבה ווקר, הגארד של ההורנטס, שעובר תמורת 141 מיליון דולר. ווקר בן ה-29 סיים את העונה הטובה בקריירה שלו, כששיחק בכל 82 המשחקים וקלע בממוצע 25.6 נקודות למשחק.

* במהלך מפתיע, מלקולם ברוגדון עזב את מילווקי וסיכם לארבע שנים באינדיאנה תמורת 85 מיליון דולר. הפייסרס יעבירו לבאקס בחירת סיבוב ראשון בדראפט 2020 ושתי בחירות סיבוב שני עתידיות כחלק מהעסקה.

* פרס הניחומים של הניקס, שעברו לילה מסויט, הוא ג'וליוס רנדל שסיכם לשלוש שנים תמורת 63 מיליון דולר.

* שחקן נוסף שחתם בניקס הוא הפורוורד בובי פורטיס. הוא ירוויח 31 מיליון דולר בשנתיים הקרובות.

* דרק פייבורס עוזב את יוטה ועובר לניו אורלינס, על פי ESPN.

עוד בנושא

ההכרזה שכל הליגה חיכתה לה: דוראנט בחר לחתום בברוקלין
הפרטים מאחורי הקלעים: דוראנט וקיירי התלבטו בין הנטס לניקס, קרי "הושפל"
הבדיחה של ה-NBA, שוב: הניקס סירבו לשלם לדוראנט, ו"בזבזו" 113 מיליון דולר

NBA. עיבוד תמונה
NBA/עיבוד תמונה
דיאנג'לו ראסל, ברוקלין נטס חוגג. AP
הווריירס נפטרו מאיגודלה בשבילו. דיאנג'לו ראסל/AP
קמבה ווקר מול מייק קונלי, שארלוט הורנטס מול ממפיס גריזליס. AP
יעדים חדשים. ווקר/AP

* ג'מאל מארי חתם על הארכת חוזה בדנבר: 170 מיליון דולר לחמש שנים.

* פטריק בברלי האריך את חוזהו בקליפרס, וירוויח 40 מיליון דולר לשלוש שנים.

* קורי ג'וזף סיכם לשלוש עונות בסקרמנטו, במהלכן ירוויח 37 מיליון דולר.

* ג'יי ג'יי רדיק עוזב את פילדלפיה, ועובר לניו אורלינס אחרי שסיכם על חוזה לשנתיים במהלכן ירוויח 26.5 מיליון דולר. הקלע המצוין והוותיק (35) עובר לקבוצתו השישית מאז שנבחר בדראפט 2006, אחרי שאת העונה הקודמת סיים עם שיא קריירה של 18.1 נקודות בממוצע ו-3.2 שלשות למשחק ב-40 אחוז.

* קריס מידלטון נשאר במילווקי, אחרי שסיכם על חוזה חדש לחמש שנים במהלכן ירוויח 178 מיליון דולר. "יש לנו כאן עסק לא גמור", הסביר למה הוא נשאר, "זו הייתה שנה פורצת דרך מבחינתי. שיחקתי לראשונה באולסטאר, הגענו לגמר המזרח, הפכתי לאבא. אבל זה לא מספיק. עוד לא סיימנו. המשימה שלנו היא אליפות".

* טוביאס האריס סיכם לחמש שנים נוספות בפילדלפיה 76' תמורת 180 מיליון דולר. האריס הגיע לסיקסרס בטרייד, שעליו נתנה פילדלפיה לקליפרס שתי בחירות דראפט סיבוב ראשון ושחקן נוסף (לאנדרי שאמט), כך שהקבוצה בנתה על הפורוורד בן ה-26, שבעונה שעברה ב-27 משחקים קלע 18.2 נקודות בממוצע.

כרגע שני השחקנים היחידים שחתמו על חוזה שמן יותר משל השניים הם ראסל ווסטברוק (5 שנים, 206.8 מיליון דולר) וסטפן קרי (5 שנים, 201.2 מיליון דולר). מידלטון היה הבחירה ה-39 בדראפט 2012, וכמובן מחזיק בחוזה הגדול אי פעם לשחקן שנבחר בסיבוב שני.

* הריסון בארנס סיכם על חוזה לארבע שנים בסקרמנטו קינגס, במהלכן ירוויח 85 מיליון דולר. את רוב הכסף הוא ירוויח בעונה הראשונה, מה שיאפשר לקינגס לשחרר אותו בהמשך ולהשאיר לעצמם מקום בתקרת השכר. בעונה שעברה העמיד ממוצעים של 16.4 נקודות ו-4.7 ריבאונדים.

* דרק רוז, הגארד הוותיק, עובר לדטרויט פיסטונס, אחרי שסיכם על חוזה לשנתיים תמורת 15 מיליון דולר. רוז בן ה-30, שב-2011 הוכתר ל-MVP, סבל משלל פציעות בשנים האחרונות, אבל בעונה שעברה במדי מינסוטה רשם ממוצעים של 18 נקודות, 4.3 אסיסטים ו-2.7 ריבאונדים למשחק.

עוד באותו נושא

הפרטים מאחורי הקלעים: דוראנט וקיירי התלבטו בין הנטס לניקס, קרי "הושפל"

לכתבה המלאה
קריס מידלטון, מילווקי באקס. AP
שווה את הכסף? מידלטון/AP
מלקולם ברוגדון, מילווקי באקס. AP
85 מיליון דולר. ברוגדון/AP

* יונאס ולנצ'יונאס (27, 2.13), שסיים את העונה בממפיס והפך לשחקן חופשי, יחתום על חוזה לשלוש שנים ב-45 מיליון דולר בגריזליס, אחרי שהרשים ב-20 המשחקים במדי הקבוצה, במהלכם קלע 19.9 נקודות בממוצע עם 10.7 ריבאונדים.

* טרנס רוס סיכם לארבע שנים באורלנדו מג'יק תמורת חוזה של 54 מיליון דולר. רוס בן ה-28, שהגיע למג'יק מטורונטו רפטורס, רשם בעונה שעברה 15.1 נקודות למשחק ב-81 הופעות. אל פארוק אמינו, הפורוורד הניגרי בן ה-28, מצטרף לאורלנדו (מפורטלנד), אחרי שסיכם לשלוש שנים תמורת 29 מיליון דולר.

* בנוסף לדוראנט, אירווינג וג'ורדן - ברוקלין מצרפת גם את גארט טמפל לשנתיים תמורת 10 מיליון דולר. טמפל בן ה-33 שיחק בעונה שעברה בממפיס ובקליפרס, והעמיד ממוצעים של 7.8 נקודות ו-2.9 ריבאונדים.

* פילדלפיה החלה בשיחות עם הסוכן של בן סימונס על מנת להאריך את חוזהו.

* רובין לופז מתאחד עם אחיו ברוק ומצטרף למילווקי.

לברון ג'יימס לוס אנג'לס לייקרס מול יונאס ולנציואנס ממפיס. רויטרס
סיים יפה, קיבל חוזה יפה. ולנצ'יונאס/רויטרס

* ניקולו מלי, הפורוורד של פנרבחצ'ה הטורקית, סיכם על חוזה לשנתיים בניו אורלינס, שבמהלכן ירוויח 8 מיליון דולר. מלי חתם לפני שתי עונות בפנרבחצ'ה, אחרי שהצטיין בשורות באמברג הגרמנית. ב-36 משחקי יורוליג בעונה שעברה, מלי רשם ממוצעים של 7.3 נקודות ו-4.1 ריבאונדים למשחק. מלי משחק בעמדה 4, אבל באירופה שימש מדי פעם כסנטר.

* קריסטפס פורזינגיס ודאלאס מאבריקס סיכמו על חוזה לחמש שנים תמורת 158 מיליון דולר. המאבס, שצירפו את הסנטר מהניקס, מעניקים לו חוזה מובטח ולא דרשו מינימום משחקים מהשחקן הפצוע.

* תדאוס יאנג הוותיק (נבחר בדראפט 2007, מאז רשם ממוצעים של 13.4 נקודות למשחק) עוזב את אינדיאנה ועובר לשיקגו תמורת חוזה של 41 מיליון דולר לשלוש שנים.

* טרבור אריזה סיכם בסקרמנטו קינגס לשנתיים, במהלכן ירוויח 25 מיליון דולר. בעונה שעברה חתם בפיניקס, וממנה עבר בטרייד לוושינגטון.

* הרכז הספרדי ריקי רוביו סיכם לשלוש שנים בפיניקס תמורת 51 מיליון דולר. אחרי שנדמה היה שהוא עובר לאינדיאנה (שאיבדה את דארן קוליסון שפרש ותקבל בחזרה את ויקטור אולדיפו רק בדצמבר/ינואר), הספרדי בחר בסאנס. בעונה שעבר רשם במדי יוטה ממוצעים של 12.7 נקודות ו-6.1 אסיסטים.

* מנגד, מי שכן עובר לאינדיאנה הוא ג'רמי לאמב, שמגיע מההורנטס אחרי שחתם לשלוש שנים תמורת 31.5 מיליון דולר. בעונה שעברה הקלע בן ה-27 רשם בשארלוט ממוצע של 15.3 נקודות ב-28 דקות.

* פורטלנד השאירה בשורותיה את רודני הוד, כשחתמה עמו על חוזה לשנתיים תמורת 16 מיליון דולר. הוד, שהגיע באמצע העונה מקליבלנד, קלע בבליזרס 9.6 נקודות למשחק, ונתן תרומה חשובה במהלך הפלייאוף המוצלח של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully