וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבדיחה של ה-NBA, שוב: הניקס סירבו לשלם לדוראנט, ו"בזבזו" 113 מיליון דולר

עוד לילה מסויט לאוהדי הניקס: זה החל בהחלטה תמוהה של הבעלים ג'יימס דולאן, נמשך עם החתמות שנויות במחלוקת, והסתיים עם הבהרה חריגה של הנשיא סטיב מילס. עכשיו גם החלום להחתים את אנטטוקומפו נראה כמו פארודיה

עריכת וידאו: מתן חדד

ה-NBA שינתה את פניה בן לילה, אבל דבר אחד נשאר כשם שהיה: הניקס הם עדיין הבדיחה של הליגה. האוהדים בניו יורק ציפו שהלילה (בין ראשון לשני) עם פתיחת השוק החופשי הקבוצה תנחית לפחות כוכב אחד בעל שיעור קומה, אבל ערב מלא תקוות הפך לסיוט מתמשך, אחרי שהניקס לא היו מעורבים באף אחת מהעסקאות הגדולות הרבות שסוכמו הלילה.

הניקס אמנם החתימו את ג'וליוס רנדל (63 מיליון דולר לשלוש שנים) ואמנם סיכמו עם בובי פורטיס (31 מיליון דולר לשנתיים) וטאג ג'יבסון (20 מיליון דולר לשנתיים), אבל שוב פספסו את הכוכבים הגדולים. כדי להעצים את ההשפלה, זה קרה בנסיבות מביכות למדי: מתברר שדווקא הניקס, שמשוועים לכוכב ופינו מקום לשני חוזי מקסימום בתקרת השכר, לא הסכימו להציע לקווין דוראנט את החוזה המרבי לו היה זכאי בשל חשש של הבעלים ג'יימס דולאן ממצבו הבריאותי.

על פי ESPN, הבעלים השנוי במחלוקת הסכים להציע לדוראנט פחות מ-164 מיליון דולר לארבע שנים, סכום שכל הקבוצות שרצו אותו הסכימו להציע על אף העובדה שהוא סובל מקרע בגיד האכילס ויחמיץ את העונה הקרובה.

עוד בנושא

קווין דוראנט הודיע רשמית שהוא עובר לברוקלין, ישחק לצד קיירי אירווינג
דיאנג'לו ראסל בגולדן סטייט, באטלר עבר למיאמי, הורפורד לפילדלפיה
עוד הלילה: קליי תומפסון נשאר במפרץ, ברוגדון באינדיאנה, רוביו בפיניקס
קוואי לאונרד מתקרב ללייקרס, גם אנדרה איגודלה עשוי להצטרף

קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
אפילו הוא מגחך. דוראנט/GettyImages

כמובן שההחלטה גררה ביקורות רבות, משום שדוראנט היה היעד העיקרי של הניקס בשנה האחרונה לכל הפחות, והצטרפות שלו היתה יכולה להחזיר את המועדון ההיסטורי לקדמת הבמה. הביקורות הרבות גרמו לנשיא המועדון סטיב מילס לצאת בהודעה חריגה למדי בה ניסה לספק הסברים.

"אנחנו מבינים את הכעס והאכזבה של חלק מהאוהדים שלנו הלילה, אבל במקביל בטוחים בעצמנו ונרגשים מהתוכנית לבנות את הניקס מחדש כדי להתמודד על אליפויות בהמשך, הן באמצעות הדראפט והן בעזרת השוק החופשי", כתב מילס.

ועדיין, למרות האופטימיות של מילס, גם המהלכים שהניקס עשו ביממה האחרונה גררו ביקורות רבות. בסך הכל הניקס הוציאו 113 מיליון דולר בטווח של כמה שעות על רנדל, גיבסון ופורטיס - כולם פאוור פורוורדים, כולם נוגסים בדקות של קווין נוקס שמסומן על ידי רבים כשחקן העתיד של הקבוצה.

בין ההחתמות הללו מחבר קו ברור: מדובר בחוזים לשנתיים, שיסתיימו מיד כשייכנס לשוק החופשי היעד הבא של הניקס, על פי דיווחים - יאניס אנטטוקומפו. הגריק פריק יהפוך כאמור לשחקן חופשי ב-2021, והניקס כבר עכשיו מסמנים אותו, למרות שעוד עשויות להיות התפתחויות רבות סביבו. כך או כך, אם לשפוט על פי ההתנהלות של הקבוצה בשנים האחרונות, ספק גדול אם גם אנטטוקומפו ישקול ברצינות להצטרף.

כמובן שבניו יורק נזכרו גם בטרייד שקדם לכל המהלכים של היממה האחרונה, זה שהעביר את קריסטאפס פורזינגיס לדאלאס. מבחינת הניקס, המטרה המוצהרת של הטרייד בזמנו היתה לפנות מקום בתקרת השכר, אולם בסופו של דבר הוא נוצל להחתמת שחקנים בקליבר נמוך בהרבה.

עוד באותו נושא

קווין דוראנט הודיע רשמית שהוא עובר לברוקלין, ישחק לצד קיירי אירווינג

לכתבה המלאה

ספנסר דינווידי מגחך על הניקס

גם קייל קוזמה

וגם טריי יאנג

וזו היתה התגובה של האוהד המתוסכל סטיבן איי סמית'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully