וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דוראנט הרגיש כמו כינור שני לקרי, הוא רוצה שהקבוצה תהיה שלו"

בארה"ב טוענים שהכוכב עזב את הווריירס בגלל מאבקי אגו: "הפריע לו שהאוהדים צעקו -MVP לקרי". קנדריק פרקינס: "הם יתגעגעו אליו"

עריכת וידאו: מתן חדד

ההחלטה של קווין דוראנט לעזוב את גולדן סטייט ולעבור לברוקלין האפרורית ממשיכה להעסיק את הפרשנים בארה"ב, שטוענים ש-KD וקיירי רקמו ביניהם כבר הרבה זמן את ההחלטה להתאחד, רק שהשאלה היתה איפה. אבל מדוע דוראנט החליט לעזוב את הווריירס, עמם הוא זכה בשתי אליפויות בשלוש שנים?

בימים האחרונים החלו לזרום דיווחים שלפיהם דוראנט הרגיש לא מוערך על ידי האוהדים של קבוצתו. קנדריק פרקינס, הפורוורד ששיתף פעולה עם דוראנט באוקלהומה סיטי וחבר קרוב של הפורוורד, אמר למארק ספירס מ-theundefeated שדוראנט הרגיש שהוא חוסה בצילו של סטף קרי. הוא הרגיש שלא מבינים אותו ושקרי הוא הפנים של הקבוצה הזו ולא דוראנט.

עוד בנושא:

קוון לוני נשאר בגולדן סטייט, מאט תומאס מצטרף לטורונטו, אייזאה תומאס חתם בוושינגטון
ברוקלין של קודש: הבחירה של דוראנט ואירווינג בנטס היא מסר ל-NBA
קווין דוראנט הודיע רשמית שהוא עובר לברוקלין, ישחק לצד קיירי אירווינג

שחקני גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט, סטפן קרי. AP
נמאס לו לנגן כינור שני לקרי. דוראנט/AP

"תמיד היתה הרגשה שדוראנט, 10 פעמים באולסטאר, הרגיש כמו כינור שני שנמצא הרחק מאחורי קרי", כתב ספירס. הוא גם הוסיף שהיו שני אירועים שהרחיקו עוד יותר את דוראנט מהווריירס. האירוע הראשון היה כשאוהדי הקבוצה צעקו MVP לסטף קרי במשחקי הבית והאירוע השני היה שבוב מאיירס הג'נרל מנג'ר של הקבוצה צחק אחרי האליפות הקודמת של הקבוצה כשאמר שדוראנט יכול לדרוש איזה חוזה שהוא רוצה כשיהיה שחקן חופשי, בדיוק מה שהוא אמר על סטף קרי בעונה שלפני כן.

כזכור, אחרי הפציעה הקשה של דוראנט במשחק החמישי בגמר ה-NBA מול טורונטו, מאיירס פתח בנאום ואמר בדמעות: "אם אתם מחפשים אשמים בפציעה, אתם יכולים להאשים אותי. הוא עבר את כל הבדיקות הנדרשות לפני שנתנו לו אישור לחזור. לא חושב שצריך להאשים מישהו במה שקרה. קווין אוהב כדורסל, זה כל החיים שלו, ואני מבין כמה זה חשוב לו. הוא אחד האנשים שהכי לא מבינים אותו".

עוד באותו נושא

הפרטים מאחורי הקלעים: דוראנט וקיירי התלבטו בין הנטס לניקס, קרי "הושפל"

לכתבה המלאה
שחקני אוקלהומה סיטי ת'אנדר קווין דוראנט (שמאל) סרז' איבקה (מרכז) קנדריק פרקינס (ימין). רויטרס
דוראנט ופרקינס בימי אוקלהומה סיטי/רויטרס

פרקינס התייחס לעזיבה של דוראנט ואמר ל-"theundefeated": הם הולכים להתגעגע אליו. דיברתי איתו והוא שמח עכשיו. הוא יהיה נהדר בברוקלין, סוף סוף תהיה לו את הקבוצה שלו".

דוראנט חתם על חוזה לארבע שנים בברוקלין תמורת 164 מיליון דולר אחרי שדחה הצעה מגולדן סטייט לחוזה לחמש שנים תמורת לא פחות מ-221 מיליון דולר. ל-KD תהיה משימה קשה להרים קבוצה אפרורית כמו ברוקלין, שמעולם לא זכתה באליפות לעומת הווריירס שהגיעו לגמר ה-NBA בכל אחת מחמש העונות האחרונות.

"אני אוהב את KD", אמר פרקינס, ששיתף גם הוא פעולה עם קיירי אירווינג בקליבלנד, "זה מעולה לשניים האלו להיות ביחד בניו יורק. זו הזדמנות פז עבורו, אני חושב שהוא יהיה מצוין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully