וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל ה-NBA ממתינה לקוואי לאונרד: "כרגע אפשר רק לנחש מה יעשה"

פיפן מציע לו להישאר בטורונטו, דרייק מתכנן קמפיין חיזור משלו, הלייקרס בטוחים בעצמם וגם הקליפרס בתמונה. קולי סטיין חתם בווריירס

עריכת וידאו: מתן חדד

שוק השחקנים החופשיים ב-NBA נפתח בסערה גדולה, כשתוך 48 שעות כל השמות הגדולים מצאו לעצמם קבוצות חדשות. כולם, מלבד אחד: קוואי לאונרד. ה-MVP של סדרת הגמר האחרונה נפגש הלילה (בין שלישי לרביעי) עם שתי נציגות העיר לוס אנג'לס, ובקרוב ייפגש גם עם טורונטו. רק לאחר מכן יחליט היכן לשחק בעונה הבאה, וכעת ליגה שלמה ממתינה למוצא פיו של אדם שלא ממש נוהג לדבר.

בניגוד לשחקני-העל האחרים, עם לאונרד קשה מאוד להבין לאן נושבת הרוח. בארצות הברית דווח ביומיים האחרונים שהלייקרס הפכו למועמדים המובילים, אולם אף אחד לא באמת יודע מה כוכב הראפטורס בעונה החולפת עתיד לעשות. על פי כריס היינס מ-ESPN, מחנה לאונרד שומר על שתיקה כמעט כסוג של טקטיקה, כדי לראות על אילו קבוצות אפשר לבטוח ואצל אילו מועדונים המידע ממהר לדלוף החוצה. גם הסקופר של "האתלטיק" שאמס צ'ראניה עדיין לא יודע דבר: "אין עדכונים, כרגע אפשר רק לנחש. יכול להיות שזה ייקח זמן".

מארק שטיין מ"ניו יורק טיימס" צייץ כי הלייקרס משוכנעים כי הם הפייבוריטים, אולם הראפטורס בטוחים גם הם בסיכוייהם להחתים מחדש את הסופרסטאר החידתי: "דרייק הולך לעשות קמפיין חיזור משלו, בנוסף לכל מה שהאלופה הולכת לעשות כדי לשכנע את לאונרד להישאר".

סקוטי פיפן התארח אמש בתכנית של ESPN ואמר: "לא הייתי מפנה את הגב לחברים שלי לקבוצה אחרי האליפות בה זכו. בהחלט הייתי נותן לטורונטו עוד הזדמנות לחזור לגמר. הלייקרס מאוד מפתים, אולי הוא יכול לחתום לעונה אחת בטורונטו ולהרגיע את כולם. זו החלטה ענקית עבורו, כנראה בגלל זה הוא לוקח יותר זמן משחקנים אחרים".

עוד בנושא:

פילדלפיה הציעה לבן סימונס חוזה מקסימום, ונסן פוארייה חתם בבוסטון
"דוראנט הרגיש כמו כינור שני לקרי, הוא רוצה שהקבוצה תהיה שלו"
קוון לוני נשאר בגולדן סטייט, מאט תומאס מצטרף לטורונטו
ברוקלין של קודש: הבחירה של דוראנט ואירווינג בנטס היא מסר ל-NBA

אולי גם זה רמז: מה קורה בסוכנויות ההימורים?

עוד ברחבי הליגה

* לאחר שהצליחה להשאיר את קוון לוני בחוזה מצוין, עיבתה גולדן סטייט את הקו הקדמי שלה וצירפה את ווילי קולי סטיין. על פי דיווחים, הסנטר שמגיע מסקרמנטו יקבל קצת יותר מחוזה מינימום, לאחר שהעמיד אשתקד ממוצעים של 11.9 נקודות, 8.4 ריבאונדים, 2.4 אסיסטים ו-1.2 חטיפות למשחק. תוספת חביבה נוספת לגולדן סטייט המתחדשת, ששמונה מתוך שחקניה החתומים נכון לעכשיו הם מתחת לגיל 25, היא זו של הסמול פורוורד גלן רובינסון שסיכם לשנתיים.

* עוד בגולדן סטייט: קליי תומפסון נותח אמש בהצלחה בלוס אנג'לס, וסוכניו מאמינים שתקופת ההתאוששות שלו תהיה קצרה מהצפוי. על פי אדריאן ווג'נראוסקי מ-ESPN, תומפסון עשוי לחזור לפעילות מלאה תוך חמישה חודשים, אם כי התסריט הסביר יותר הוא שישוב למגרשים תוך שבעה חודשים.

* הקיץ המרשים של יוטה נמשך: אחרי ההצטרפות של מייק קונלי ובויאן בוגדנוביץ', הג'אז צירפו לספסל גם את הגארד עמנואל מודיאיי ואת הפורוורד ג'ף גרין, כל אחד מהם בחוזה לעונה אחת (גרין ירוויח 2.5 מיליון דולר, הסכום של מודיאיי עדיין לא ידוע).

* החתמה מעניינת נוספת לברוקלין: ווילסון צ'נדלר הוותיק חתם לעונה אחת תמורת 2.6 מיליון דולר.

* הקליפרס החתימו את הסווינגמן רודני מקגרודר לשלוש שנים תמורת 15 מיליון דולר. על אף ההחתמה, לקליפרס יישאר מספיק מקום בתקרת השכר כדי להעניק חוזה מקסימום לקוואי לאונרד.

* מינסוטה החתימה לעונה אחת את הסנטר נואה וונלה.

* בראד וונאמייקר, שהוזכר כמועמד למספר קבוצות יורוליג בכירות, חתם לעונה נוספת בבוסטון.

* ג'יימס אניס חתם לשנתיים נוספות בפילדלפיה תמורת 4.1 מיליון דולר.

* על פי "לוס אנג'לס טיימס", הלייקרס, הסיקסרס, הת'אנדר, הנטס וההיט מעוניינות בג'מאל קרופורד.

* חדשות טובות לדנבר: מייקל פורטר ג'וניור, שכלל לא שיחק בעונתו הראשונה ב-NBA בשל פציעה, כשיר לחלוטין לפתיחת העונה ויהיה חלק מהסגל של הקבוצה לליגת הקיץ בווגאס.

עוד באותו נושא

פילדלפיה הציעה לבן סימונס חוזה מקסימום, ונסן פוארייה חתם בבוסטון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully