וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקלהומה סיטי החלה להקשיב להצעות טריידים על ראסל ווסטברוק

בארה"ב טוענים שהרכז והמועדון עובדים בשיתוף פעולה כדי למצוא לו בית חדש. אייברי בראדלי בלייקרס, ג'רמי גרנט הועבר לדנבר

עריכה: מתן חדד

ימיו של ראסל ווסטברוק באוקלהומה סיטי ספורים, כך עושה רושם. הסקופר של אתר "האתלטיק" שאמס צ'ראניה צייץ הערב (שני) כי "בהתבסס על שיחות עם השחקן, סוכנו והקבוצה", הת'אנדר החלו להקשיב להצעות טריידים על כוכבם הגדול ביותר. "ווסטברוק, סוכנו והג'נרל מנג'ר סם פרסטי עובדים בשיתוף פעולה כדי למצוא פתרונות. הטיימינג לטרייד קצת בעייתי כל כך מאוחר בקיץ, בשל החוזים החדשים שקיבלו שחקנים חופשיים".

בימים האחרונים, מאז שפול ג'ורג' נשלח ללוס אנג'לס קליפרס, הוזכר שמו של ווסטברוק כמועמד למספר קבוצות - מיאמי המובילה שבהן, אולם גם יוסטון ודטרויט בתמונה, לפחות על פי דיווחים.

עוד בנושא:

מפריש את מספר 35: דוראנט ילבש את הגופייה מספר 7 בנטס
צמד אחים באותה קבוצה? דיווח: תנאסיס אנטטוקומפו סיכם במילווקי
דיווח: יוסטון מביעה עניין בראסל ווסטברוק, גם מיאמי ודטרויט בתמונה
פי אלף יותר לברון: השלכות החבירה של קוואי לאונרד ופול ג'ורג'

לביל סימונס יש רעיון לטרייד אפשרי

עוד ב-NBA

* לוס אנג'לס לייקרס ממשיכה לנסות ולעבות את הסגל לעונה הבאה, ולאחר שצירפה את דמרכוס קאזינס, דני גרין, קווין קוק וטרוי דניאלס לג'בייל מגי, קונטביוס קלדוול-פופ ורייג'ון רונדו שהאריכו את חוזיהם, הגיעו הערב במועדון לסיכום גם עם אייברי בראדלי. על פי דיווחים בארצות הברית, הגארד בן ה-28 יחתום לשנתיים תמורת 9.7 מיליון דולר וינסה להשיב ולהציג את היכולת שהציג בעונותיו בבוסטון. אשתקד נשלח מלוס אנג'לס קליפרס לממפיס, שם סיים את העונה עם ממוצעים של 16.1 נקודות, 2.7 ריבאונדים ו-2 אסיסטים למשחק.

* אלק ברקס נשלח מאוקלהומה סיטי לגולדן סטייט, שאף השיגה מאטלנטה את הפורוורד הצעיר אומרי ספלמן - הבחירה ה-30 בדראפט 2018. המחיר: בחירת סיבוב שני ודמיין ג'ונס.

* ג'בארי פארקר, מהשחקנים החופשיים המסקרנים ביותר שנותרו בשוק, סיכם באטלנטה לשנתיים תמורת 13 מיליון דולר.

* ג'מייקל גרין חתם לשנתיים נוספות בלוס אנג'לס קליפרס תמורת 10 מיליון דולר.

* אוקלהומה סיטי שלחה את ג'רמי גרנט לדנבר כחלק מהמשך הבנייה מחדש שלה וקיבלה בחירת סיבוב ראשון ב-2020. העסקה חוסכת לת'אנדר 39 מיליון דולר, וכעת למועדון יש בחירת סיבוב ראשון שישית במספר, לאחר שקיבלה חמש כאלה בטרייד על פול ג'ורג'. בו בזמן, ויתרו הנאגטס על האופציה שהיתה להם להאריך את חוזהו של טריי ליילס, שהפך שחקן חופשי לא מוגבל.

עוד באותו נושא

פי אלף יותר לברון: השלכות החבירה של קוואי לאונרד ופול ג'ורג'

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully