וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפריש את מספר 35: דוראנט ילבש את הגופייה מספר 7 בנטס

KD הודיע על השינוי ברשתות החברתיות אחרי שלבש את גופייה מספר 35 במשך 12 שנים: "מתחיל את הפרק החדש בקריירת הכדורסל שלי". דלון רייט יחתום במאבריקס

עריכה: מתן חדד

קווין דוראנט ילבש את חולצה מספר 7 בברוקלין נטס. אחרי 12 שנים כשחקן NBA בהן לבש את גופייה מספר 35, הכוכב הודיע על החלפת הסיפרה על גבו ברשתות החברתיות דרך העמוד של אחת ההשקעות העסקיות שלו, 35ventures.

עוד בנושא:
יוסטון מביעה עניין בראסל ווסטברוק, גם מיאמי ודטרויט בתמונה
פי אלף יותר לברון: השלכות החבירה של קוואי לאונרד ופול ג'ורג'
יובל זוסמן פתח בחמישייה וקלע 5 נקודות בניצחון קליבלנד

בהצהרה נכתב: "35 לקח אותי ואת משפחתי מסיט פלזנט מרילנד והראה לנו את העולם. 35 איפשר לי לפגוש אנשים שלא הייתי פוגש מעולם, לחוות דברים שלא היתה לי ההזדמנות לחוות אותם, ולהגיע להישגים שלא הייתי יכול להשיג. 35 איפשר לי ללמוד באוניברסיטת טקסס כדי לשחק כדורסל, 35 איפשר לי להגשים את החלום שלי ולשחק בסיאטל ב-NBA.

35 איפשר לי לשחק באוקלהומה סיטי ליצור קשרים וחברויות שישארו לי לחיים שלמים. לבסוף, 35 איפשר לי להגיע לאיזור המפרץ, לזכות בשתי אליפויות וליצור אחוות אחים שזמן ומרחק אף פעם ישברו. המספר 35 נבחר לזכרו לכבוד מישהו מאד יקר וקרוב אלי. אני תמיד אכבד אותו ואת הסיפרה 35. אבל עכשיו, כשאני מתחיל את הפרק החדש בקריירת הכדורסל שלי, בפעם הבאה שתראו אותי על הפקרט המספר שאני אלבש על הגב שלי יהיה המספר 7".

קווין דוראנט. GettyImages
תמיד יכבד את הספרה 35. קווין דוראנט ופאסקל סיאקם/GettyImages

בסיום העונה הנוכחית סבל KD מפציעה קשה כאשר קרע את הגיד אכילס במהלך משחק מספר 5 של סדרת הגמר, ולכן צפוי להחמיץ את העונה הקרובה ולהחלים מהפציעה.

דוראנט, שיהיה בן 31 בספטמבר סיים את הפלייאוף עם ממוצע של 32.3 נקודות, 51% מהשדה, 44% אחוזים מהשלוש ו- 90% מקו העונשין. הראשון בהסטוריה שמסיים פלייאוף עם ממוצעים כל כך גבוהים בכל הקטגוריות (50-40-90).

בנוסף, דאלאס וממפיס סגרו על עסקת סיין אנד טרייד שבמסגרתה דלון רייט יחתום במאבריקס לשלוש שנים תמורת 29 מיליון דולר. הגריזליס יקבלו בתמורה שתי בחירות עתידיות בסיבוב שני בדראפט וגם חסכו מקום בתקרת השכר כדי להחתים רכז נוסף לסגל, אחרי שבחרו במקום השני בדראפט את הרכז ג'ה מוראנט.

דלון רייט. GettyImages
עובר לדאלאס. דלון רייט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully