וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: יוסטון מביעה עניין בראסל ווסטברוק, גם מיאמי ודטרויט בתמונה

כוכב OKC עשוי להתאחד עם הארדן ברוקטס: "זה לא יפתיע בצורה בה דריל מורי רודף אחרי כוכבים". במיאמי כבר חשבו על עסקה פוטנציאלית

עריכה: מתן חדד

ה-NBA לא עוצרת לרגע. אחרי יממה סוערת בעקבות המעבר של קוואי לאונרד ופול ג'ורג' לקליפרס, השם שנמצא כעת על סדר היום בארצות הברית הוא ראסל ווסטברוק, שעשוי גם הוא להיות חלק מהבנייה מחדש של אוקלהומה סיטי ולהישלח בטרייד את ראסל ווסטברוק אחרי 11 שנים בקבוצה. הרכז אמנם נמצא בירידה מתמדת ואומנם סובל ממוניטין של אישיות לא קלה מחוץ לפרקט, אבל עדיין נחשב לאחד הכישרונות הגדולים בליגה ועדיין שחקן מבוקש. השאלה הגדולה היא מי תהיה מוכנה להמר על החוזה היקר שלו, שיסתיים רק ב-2023 וכולל משכורת של 38 מיליון דולר בעונה הקרובה ולא פחות מ-47 מיליון דולר בעונת 2022/23, במהלכה יהיה בן 34.

על פי "האתלטיק", מנהלים ברחבי הליגה מעריכים שיוסטון עשויה לנסות ולקפוץ על הכוכב, ובכך לאחד אותו מחדש עם ג'יימס הארדן, שותפו לאוקלהומה סיטי לשעבר. "זה לא יפתיע בהתחשב בצורה בה דריל מורי רודף אחר כוכבים", נכתב. "המחשבה על שני שחקנים שכל כך צריכים את הכדור באותה קבוצה נשמעת לא סטנדרטית, אבל מורי תמיד האמין שצירוף כמה שיותר שחקנים בכירים היא הדרך לזכות באליפות".

גם איש ESPN בריאן ווינדהורסט הזכיר את הרוקטס: "הם יכולים לראות בכך הזדמנות להיפטר מהחוזה הגדול שלהם, כריס פול, שירוויח משכורת זהה לווסטברוק, אבל יש לו חוזה לעונה אחת יותר".

עוד בנושא

דמרקוס קאזינס עובר ללוס אנג'לס לייקרס, רייג'ון רונדו סיכם לשנתיים
ווסטברוק ופול ג'ורג' כמעט נשלחו לטורונטו, הרכז גם יעבור בטרייד?
הספורטאי הכי מוכר שאף אחד לא מכיר: על השיגעון סביב קוואי לאונרד
בארצות הברית קבעו: עומרי כספי השחקן החופשי ב-28 בטיבו בשוק

ג'יימס הארדן, ראסל ווסטברוק. GettyImages
פרק האיחוד? ווסטברוק והארדן/GettyImages

קבוצה אחת שדווקא כן מוכנה להמר עליו, על פניו, היא מיאמי. על פי דיווח אמש ב"מיאמי הראלד", "ההיט לגמרי אוהבים את ווסטברוק" ויהיו מוכנים לפתוח במגעים עם הת'אנדר בימים הקרובים. על פי הדיווח מיאמי לא תהיה מוכנה לעשות טרייד על ווסטברוק בכל מחיר, אבל היא מאמינה שהוא יוכל להשלים היטב את ג'ימי באטלר שהצטרף לאחרונה. "אני שומע שזה יכול לקרות", צייץ העיתונאי כריס שרידן, "אבל צריך להצליח לאזן את המשכורות, וזה לא יהיה קל".

איירה ווינדרמן, המסקר את ההיט עבור "סאות' פלורידה סאן סנטינל" ציין ש"העסקה הכי טובה עבור ההיט" תיראה בערך ככה: ג'סטיס ווינסלו, בם אבדאיו, טיילר הרו ושתי בחירות סיבוב ראשון מוגנות, תמורת ווסטברוק. גם גוראן דראגיץ' בא בחשבון.

אחת הספקולציות שעלו מאז הדיווחים על ווסטברוק אמש היא שהניקס ינסו לצרפו כדי לפצות על קיץ מתסכל ולהשיג כוכב בעל שיעור קומה. העיתונאי הוותיק איאן בגלי מרשת SNY הפריך אמש את השמועות הללו, טען ש"לא מאוד הגיוני שהניקס ינסו לעשות עליו טרייד". בין היתר, ציטט בגלי מנהל בכיר ב-NBA שאמר בעילום שם: "טרייד על ווסטברוק? לא עם החוזה הזה".

בניגוד לניקס, דטרויט דווקא כן מעוניינת ברכז, אולם עדיין לא ברור מה תוכל להציע לאוקלהומה סיטי בתמורה.

עוד באותו נושא

דמרקוס קאזינס עובר ללוס אנג'לס לייקרס, רייג'ון רונדו סיכם לשנתיים

לכתבה המלאה

עוד ב-NBA

* אחרי שצירפה אמש את דמארי קארול, סן אנטוניו החתימה במהלך הלילה את מרכוס מוריס לשנתיים תמורת 20 מיליון דולר. כדי לפנות מקום לפורוורד שבלט בבוסטון בשנים האחרונות, הספרס העבירו את דאביס ברטאנס לוושינגטון. יחד עם מוריס וקארול, ועם הקאמבק של דז'ונטה מארי המסקרן שהחמיץ את העונה שעברה בשל פציעה, סן אנטוניו שוב נראית כמו איום במערב שהולך ונעשה צפוף.

* הפאזל של הלייקרס ממשיך להיבנות: אחרי ההחתמות של דמרכוס קאזינס, רייג'ון רונדו, דני גרין, ג'ארד דאדלי, ג'בייל מגי, קווין קוק, טרוי דניאלס וקנטביוס קולדוול פופ, הלילה הוחתם על חוזה חדש גם הגארד אלכס קארוסו, שהפגין לא מעט ניצוצות בעונה החולפת. הוא ירוויח 5.5 מיליון דולר לשנתיים.

* אחרי שהטרייד בין הלייקרס לניו אורלינס הושלם רשמית, אנתוני דייויס מדבר לראשונה על שיתוף הפעולה עם לברון ג'יימס. "אנחנו חברים טובים כבר הרבה זמן, ונרגשים לשחק יחד באותה קבוצה", אמר ל"האתלטיק". "זה משהו מיוחד, ואנחנו בהחלט מתכוונים להוציא את המיטב אחד מהשני".

דייויס מקווה שהניסיון של לברון ישחק תפקיד במאבק האליפות. "ברור שיש קבוצות נהדרות בכל הליגה, אבל לזכות באליפות זה לא דבר קל, זה קשה מאוד. הוא כבר יודע איך עושים את זה, ואני עדיין לא. אבל אני מאמין שאנחנו מסוגלים לעשות את זה כבר העונה".

מרכוס מוריס שחקן בוסטון. GettyImages
אל תישנו על סן אנטוניו. מרכוס מוריס/GettyImages
לברון ג'יימס עם אנתוני דייויס. GettyImages
חברים טובים כבר הרבה זמן. לברון ואנתוני דייויס/GettyImages

* ניו אורלינס השביתה את זאיון וויליאמסון מליגת הקיץ בלאס וגאס בעקבות הפציעה שספג אמש בליל הפתיחה מול ניו יורק. תחילה נראה היה שמדובר בפציעה קלה ושהפליקנס לא מחזירים אותו לפרקט עוד באותו ערב כדי לנקוט במשנה זהירות, אולם כעת מתברר שהפגיעה יותר משמעותית. בכל מקרה, וויליאמסון אמור לפתוח את העונה כרגיל.

* עוד פרטים נחשפים על הימים שקדמו להחלטה של קוואי לאונרד: על פי רמונה שלבורן מ-ESPN, קוואי שינה את מקום הפגישה עם הלייקרס בשבוע שעבר שעות ספורות לפני תחילתה, רק כדי להיפגש בחשאי עם פול ג'ורג' מיד לאחר מכן בקרבת מקום. כמו כן, שלבורן טוענת שבפגישה בין קוואי לג'ורג', הראשון דיבר בשטף ובהחלטיות על השאיפה לשחק יחד. עוד קודם לכן, על פי ESPN, ניסה לגייס את קווין דוראנט לקליפרס אולם KD העדיף לשחק לצד קיירי אירווינג. "עבור מי שנחשב לבחור שקט, קוואי מאוד כריזמטי. הוא יודע לגייס שחקנים", אמר מקורב לג'ורג'.

כמו כן, על פי ברוס ארתור מ"האתלטיק", טורונטו "לא באמת האמינה שקוואי חוזר יומיים-שלושה לפני שהודיע על ההחלטה לחתום בקליפרס".

גם ציורי הקיר כבר עודכנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully