וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמרקוס קאזינס עובר ללוס אנג'לס לייקרס, רייג'ון רונדו סיכם לשנתיים

אחרי ש"איבדה" את קוואי לאונרד, הקבוצה של לברון ודייויס צירפה את הסנטר, שחתם לעונה אחת. רונדו, ששיחק עם קאזינס ודייויס בניו אורלינס, נשאר. מוקדם יותר צירפו הלייקרס גם את דני גרין וקווין קוק

עריכת וידאו: מתן חדד

המפסידה העיקרית מהצטרפותם המדהימה של קוואי לאונרד ופול ג'ורג' ללוס קליפרס היא כמובן האחות הבכורה לוס אנג'לס לייקרס, ששמה את כל הביצים שלה בסל של לאונרד, ולבסוף נותרה עם לא מעט מיליוני דולרים מתחת לתקרת שכר, ומעט מאוד שחקנים מוכחים להוציא עליהם אותם. הערב (שבת) הצליחה הקבוצה של לברון ג'יימס ואנתוני דייויס להחתים את השחקן החופשי הבכיר ביותר שנותר בשוק, דמרקוס קאזינס, כשהעניקה לו חוזה לעונה אחת. על פי דיווחים, גם מיאמי הביעה עניין בשחקן הפנים בן ה-28, אולם אנתוני דייויס, חברו הטוב מניו אורלינס, הוא זה ששכנע אותו להצטרף אליו ב-LA.


עוד בנושא

מהפך! קוואי לאונרד בחר בלוס אנג'לס קליפרס, פול ג'ורג' מצטרף אליו
מי רוצה להיות מיליונר: המסר שמאחורי השחקנים שוויתרו על ה-NBA
הדרמה מאחורי הקלעים: ראסל ווסטברוק ופול ג'ורג' כמעט נשלחו לטורונטו
ועכשיו: האם גם ראסל ווסטברוק יעבור בטרייד?
הספורטאי הכי מוכר שאף אחד לא מכיר: על שיגעון קוואי לאונרד והמעבר לקליפרס

דמרקוס קאזינס, אנתוני דייויס, ניו אורלינס פליקנס. AP
שוב ביחד. קאזינס ודייויס/AP

בכך ישוב קאזינס לשתף פעולה עם אנתוני דייויס, כפי שעשה בהצלחה יתרה בחלקים מעונת 2016/17 ו-2017/18, לפני שנפצע בצורה קשה, כשהשניים שיחקו יחדיו בניו אורלינס. בעונתו השנייה והאחרונה בפליקנס, העמיד קאזינס ממוצעים מפלצתיים של 25.2 נקודות, 12.9 ריבאונדים (שיא קריירה) ו-5.4 אסיסטים (שיא קריירה) למשחק, אולם אז קרע את גיד האכילס ואיבד, ככל הנראה, את חוזה המקסימום שחיכה לו בקיץ. בלית ברירה חתם לעונה אחת בגולדן סטייט תמורת 5.3 מיליון דולר בתקווה לזכות באליפות, אולם למרות שרשם ביקור ראשון בקריירה בפלייאוף, היה שותף למפלה של הווריירס בגמר. ב-30 משחקים במדי האלופה היוצאת רשם אשתקד ממוצעים של 16.3 נקודות ו-8.2 ריבאונדים לערב.

עוד בליקרס - הקבוצה סיכמה לשנתיים נוספות גם עם רייג'ון רונדו, והגארד (ששיחק עם דייויס וקאזינס ניו אורלינס) יישאר בקבוצה.

מוקדם יותר היום דני גרין חתם לשנתיים תמורת 30 מיליון דולר, ג'בייל מגי הצטרף וחתם לשנתיים נוספות תמורת 8.2 מיליון דולר, וכמוהו גם קונטביוס קלדוול פופ, שחתם לשנתיים תמורת 16 מיליון דולר. הלייקרס לא עצרו שם, וצירפו גם את קווין קוק, המיודד עם ג'יימס ודייויס, שעוזב את גולדן סטייט וקיבל חוזה של 6 מיליון דולר לשנתיים.

עוד ב-NBA:

* זאיון וויליאמסון, הבחירה הראשונה בדראפט ומי שאמור להיות הכוכב הגדול הבא של ניו אורלינס, נפצע הלילה במשחק הראשון שלו בליגת הקיץ, נפגע בברכו, והפליקנס הודיעו שהוא לא יחזור לשחק יותר בליגת הקיץ כ"אמצעי זהירות", על אף שהוא לא נפגע בצורה רצינית.

* דמארי קרול וסן אנטוניו שינו את פרטי החוזה שלהם: 21 מיליון דולר לשלוש שנים (במקום 13 מיליון לשנתיים).

עוד באותו נושא

הספורטאי הכי מוכר שאף אחד לא מכיר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully