וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוואי לאונרד בחר בלוס אנג'לס קליפרס, פול ג'ורג' מצטרף אליו

קבוצת על נוספת בלוס אנג'לס: ה-MVP של סדרת הגמר האחרונה קיבל החלטה לעזוב את טורונטו ולחתום אצל הקליפרס. האולסטאר של אוקלהומה סיטי יצטרף אליו בעיר המלאכים אחרי שהועבר בטרייד

עריכת וידאו: מתן חדד

אבן הדומינו האחרונה בשוק השחקנים החופשיים ב-NBA נפלה היום (שבת) וגרמה לשינוי אדיר ובלתי צפוי בליגה: תחילה, קוואי לאונרד קיבל החלטה ובחר לחתום בלוס אנג'לס קליפרס לארבע שנים תמורת חוזה מקסימום של 142 מיליון דולר. זה התחיל עם דיווח ראשוני של שאמס צ'ראניה על ההחלטה, ובהמשך גם הצטרף אליו אדריאן ווג'נראוסקי. לאחר מכן, ווג'נאראוסקי, איש ESPN שיודע הכל לפני כולם, גם הימם עם עדכון על עסקת ענק שתשלח את פול ג'ורג' מאוקלהומה סיטי לקליפרס, במטרה שישתף פעולה עם קוואי בסופר טים החדשה.

ווג'נאראוסקי עידכן שקוואי רצה לשתף פעולה עם ג'ורג', והגעתו לקליפרס הייתה תנאי לחתימה. אחרי שיחה אישית בין השניים, ג'ורג' ביקש טרייד מהת'אנדר ועל פי הדיווח, באוקלהומה סיטי הרגישו שאין להם ברירה והם מוכרחים להוציא את המקסימום מהסיטואציה. ווג'נאראוסקי טוען שהטרייד יכלול את דנילו גלינארי ושיי גילג'ס-אלכסנדר, שיעברו מלוס אנג'לס לאוקלהומה יחד עם חמש בחירות דראפט ראשונות ושתי החלפות עתידיות.

הלייקרס המאוכזבים הגיבו במהירות להחתמה ונשארו עם פרסי ניחומים לא רעים בכלל: תחילה דני גרין, שהיה חלק חשוב מהזכייה של טורונטו באליפות, חתם לשנתיים. גרין, שהיה שחקן חופשי, זכה להתעניינות גם מדאלאס אבל הוא מצטרף לפרויקט של לברון ואנתוני דייויס באל איי. בהמשך נודע שגם קנטביוס קולדוול פופ יישאר בלייקרס, ושג'בייל מגי יחתום לשנתיים.

עוד בנושא:

פילדלפיה הציעה לבן סימונס חוזה מקסימום, ונסן פוארייה חתם בבוסטון
"דוראנט הרגיש כמו כינור שני לקרי, הוא רוצה שהקבוצה תהיה שלו"
קוון לוני נשאר בגולדן סטייט, מאט תומאס מצטרף לטורונטו
ברוקלין של קודש: הבחירה של דוראנט ואירווינג בנטס היא מסר ל-NBA

קוואי לאונרד, טורונטו ראפטורס חוגג זכייה באליפות. AP
הליגה שוב משנה את פניה. קוואי לאונרד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully