וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מדריד הודיעה על החתמתו של ילד הפלא ז'ואאו פליקס

הקולצ'ונרוס רכשו את היהלום בן ה-19 של בנפיקה תמורת 126 מיליון יורו. חתם על חוזה ארוך טווח לשבע שנים וייכנס לנעליים הגדולות של אנטואן גריזמן

פלייר פרננדו טורס/עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: פרננדו טורס הפורש

זכתה בילד הפלא: אתלטיקו מדריד הודיעה הערב (רביעי) על החתמתו של ז'ואאו פליקס בן ה-19. היהלום הפורטוגלי שמגיע מבנפיקה נרכש ב-126 מיליון יורו וחתם על חוזה ארוך טווח לשבע שנים במועדון. בכך, הוא הפך לרכש היקר ביותר בתולדות אתלטיקו מדריד וגם לפורטוגלי היקר ביותר אי פעם. פליקס ילבש את החולצה עם המספר 7, מספרו של גריזמן שהיה לכוכב הגדול של הקבוצה. אתלטיקו מראה שהיא סומכת על הפורטוגלי הצעיר שיהיה שחקן ההתקפה הבולט שלה, רכש לשנים קדימה.

הכוכב הצעיר, שפרץ העונה ובגדול בעונה אדירה במהלכה כבש 20 שערים ובישל 11 נוספים ב-43 משחקים בכל המסגרות, היה אחד מהשמות החמים של חלון ההעברות. כל הגדולות של אירופה התעניינו בפורטוגלי, אבל הקולצ'ונרוס היו היחידים שהסכימו לשלם את סעיף השחרור שלו ולהפוך אותו לכוכב החדש של המועדון. פליקס ערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת פורטוגל בתחילת החודש, במשחק חצי גמר ליגת האומות נגד שוויץ בפורטו.


עוד בנושא:

העברות בעולם, 3.7: סיטי הפעילה את סעיף השחרור של רודרי, הקטור הררה חתם באתלטיקו
יעבור בדיקות ביממה הקרובה: ג'אנלואיג'י בופון חוזר ליובנטוס
מסי זועם על "הבולשיט" של השופטים: "כל השריקות היו לטובת ברזיל"
איש העכביש: האם ארון וואן-ביסאקה מסוגל לעמוד בציפיות?

בנפיקה פרסמה את פרטי העסקה, במסגרתה אתלטיקו תשלם לקבוצה הפורטוגלית 30 מיליון יורו מיידית, ואת 96 מיליון היורו הנוספים הספרדים ישלמו במועד מאוחר יותר: 90 מיליון כדי להשלים את התשלום לשחרורו של השחקן, ועוד 6 מיליון לבעלי תפקידים ששימשו כמתווכים בין הצדדים. בנוסף, בנפיקה הודיעה שהיא זו שתשלם את העמלה לסוכנו של פליקס ז'ורז'ה מנדש בסך 12 מיליון יורו. השכר של פליקס אצל הקולצ'ונרוס מוערך בכ- 7 מיליון יורו לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully