וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 3.7: סיטי הפעילה את סעיף השחרור של רודרי, קוטיניו לפ.ס.ז'?

האלופה האנגלית תשלם 70 מיליון יורו על קשר אתלטיקו מדריד, שהחליפה אותו בהקטור הררה והחתימה רשמית גם את ז'ואאו פליקס. קוטיניו לא פוסל מעבר לפריס

פלייר פרננדו טורס/עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: פרננדו טורס הפורש

העברות

* אתלטיקו מדריד הודיעה: מנצ'סטר סיטי הפעילה את סעיף השחרור של רודרי - 70 מיליון יורו. הקשר המצוין שהיה חתום בקולצ'ונרוס עד 2023 יחתום תוך זמן קצר באלופה האנגלית.

* ומיד לאחר מכן, הקולצ'ונורוס הודיעו על מחליפו: מדובר בהקטור הררה, קשר נבחרת מקסיקו (29) שהגיע בהעברה חופשית מפורטו וחתם לשלוש שנים.

* החדשות הגדולות של היום מבחינת אתלטיקו: צירופו של ילד הפלא ז'ואאו פליקס, תמורת 126 מיליון דולר. לידיעה המלאה

* מנצ'סטר סיטי ניצלה את האופציה שלה ורכשה בחזרה מפ.ס.וו איינדהובן את המגן השמאלי אנג'לינו, שחתם לארבע שנים, תמורת 12 מיליון יורו.

* ז'ול קונדה, שחקן ההגנה הצרפתי (20) הצעיר והמבטיח של בורדו, חתם לחמש שנים לסביליה והפך לרכש היקר בתולדות המועדון האנדלוסי ששילם עליו 25 מיליון יורו.

* איוסה פרס (25) הגיע ללסטר סיטי לבדיקות רפואיות. החלוץ הספרדי עובר מניוקאסל תמורת 30 מיליון ליש"ט, אחרי עונה נהדרת בה כבש 12 שערי פרמיירליג.

* חלוץ אברטון סנדרו רמירס (23) שהושאל בעונה שעברה לריאל סוסיאדד, הושאל לוויאדוליד לעונה אחת.

* ליון הודיעה על רכישתו של הקשר האחורי טיאגו מנדש (27) מליל. הברזילאי עבר תמורת 25 מיליון יורו, שנתיים אחרי שליל שילמה עליו 9 מיליון לסאו פאולו.

* אוגסבורג החתימה את קשר נבחרת אקוודור קרלוס גרואסו (24) לחמש שנים מדאלאס האמריקאית תמורת 4 מיליון יורו. גרואסו למעשה חוזר לגרמניה, בה שיחק בין 2013 ל-2015 בשטוטגרט אבל מיעט לקבל הזדמנויות.

* האנובר שאלה משאלקה את החלוץ סדריק טויכרט (22) שכבש שבעה שערים בשבעה משחקים של נבחרת גרמניה הצעירה במוקדמות היורו, אבל בקושי שיחק בקבוצתו בעונה האחרונה ולכן לא נכלל בסגל ליורו.

* המגן פליקס פסלאק (21) שערך את הבכורה שלו בבורוסיה דורטמונד עוד לפני גיל 18 ובעונה החולפת רשם רק משחק ליגה אחד כמושאל בנוריץ' שעלתה לפרמיירליג, יצא לעונת השאלה נוספת, הפעם בפורטונה סיטארד ההולנדית.

שמועות

* פליפה קוטיניו פותח את הדלת למעבר לפ.ס.ז', על פי 'ספורט' הספרדי. הקשר הברזילאי תמיד היה על הכוונת של הקבוצה הצרפתית, וכעת כאשר עסקת ניימאר לברצלונה רוקמת עור וגידים, לא מן הנמנע שקוטיניו יעשה את הדרך ההפוכה לעיר האורות. בסביבת השחקן מאשרים כי הברזילאי לא פוסל מעבר לפריס ואף מעוניין בו אחרי עונה לא מוצלחת בברצלונה, אך מכחישים שישנם מגעים רשמיים בין הקבוצה לשחקן בשלב זה.

* נלסון סמדו נמצא על הכוונת של אתלטיקו מדריד, כך על פי אס הספרדי. סימאונה מאד רוצה את המגן הימני של ברצלונה ומוכן להמתין עד שיבשילו התנאים כדי להביא אותו למדריד במקומו של חואנפראן שעוזב את הקולצ'ונרוס.

* לפי האס הספרדי ברצלונה הגישה הצעה לקבוצת קאשימה אנטלרס היפנית כדי לרכוש את הירוקי אבה בן העשרים. השחקן נבחר לצעיר הטוב ביותר בליגה היפנית בעונה החולפת וגם ערך הופעת בכורה בנבחרת הלאומית של יפן בקופה אמריקה. השחקן מיועד לשחק בקבוצת המילואים של ברצלונה בעונה הקרובה.

* על פי "סקיי ספורט", מנצ'סטר יונייטד נחושה לרכוש מספורטינג ליסבון את ברונו פרננדש. הפורטוגלים ידרשו למעלה מ-50 מיליון ליש"ט עבור הקשר המצוין.

* זה מתקרב: התקשורת הברזילאית מדווחת שהשיחות בין אביו של ניימאר לאנשי ברצלונה ממשיכות לכיוון חיובי ביותר. בתכנית הרדיו "סין קונסיאנסוס" אף חשפו את הסכומים האפשריים שירוויח הכוכב אם ישוב לברצלונה: 22 מיליון יורו לעונה, עם יותר מ-20 מיליון יורו שהוא יוכל לקבל בחמש השנים הבאות בהתאם למספרים ולהצלחת הקבוצה. אם יחתום, סעיף השחרור שלו צפוי לעמוד על 500 מיליון יורו.

* נגמר הסיפור? "מארקה" הספרדי מדווח שמנצ'סטר יונייטד הודיעה לריאל מדריד שפול פוגבה לא למכירה. על פי הדיווח, הבלאנקוס ניסו להציע סכומי כסף גבוהים ואף להעביר בתמורה שחקנים בטרייד, אבל השדים האדומים הבהירו להם שקשר נבחרת צרפת לא הולך לשום מקום.

* עדיין במנצ'סטר, השדים האדומים הציעו לדויד דה חאה חוזה משופר כדי לשכנעו להישאר באולד טראפורד. אם יסכים להצעה זו, יהפוך השוער הספרדי למרוויח הגבוה ביותר בקבוצה, משתווה לאלכסיס סאנצ'ס עם שכר של 390,000 ליש"ט בשבוע.

* רוצה לעזוב: "הסאן" האנגלי מדווח שהארי מגווייר הודיע להנהלת לסטר סיטי שהוא מעוניין לעזוב את המועדון. כזכור, השועלים סירבו להצעה של 70 מיליון ליש"ט ממנצ'סטר יונייטד, והם מעוניינים בעסקה של 90 מיליון. גם מנצ'סטר סיטי מעוניינת בבלם נבחרת אנגליה.

* "ל'אקיפ" טוען שלמרות שיש עניין סביבו מבאיירן מינכן וליברפול, עוסמאן דמבלה נחוש להישאר בברצלונה ולהילחם על מקומו בקאמפ נואו.

* "גאזטה דלו ספורט" מדווח שמנצ'סטר יונייטד הציעה 35 מיליון יורו על ברונו פרננדש, אבל ספורטינג ליסבון סירבה להצעה והיא מעוניינת בסכום שנע בין 50 ל-60 מיליון יורו. ב"טלגרף הוסיפו וסיפרו שהשדים האדומים חידשו את הענין שלהם בקשר אתלטיקו מדריד, סאול.

* עוד במנצ'סטר יונייטד: התקשורת הקרואטית מדווחת הבוקר שהשדים האדומים יציעו 35 מיליון ליש"ט על כוכב דינמו זאגרב, דני אולמו. הספרדי בן ה-21 קושר לאחרונה במעברים למילאן ופריס סן ז'רמן, אבל הקבוצה שנראית הכי רצינית בינתיים היא באייר לברקוזן.

עוסמאן דמבלה שחקן ברצלונה. רויטרס
רוצה להילחם על מקומו. עוסמאן דמבלה/רויטרס

* העיתונאי ג'אנלוקה די מארציו מדווח על שיחות בין רומא למונאקו בנוגע להעברתו של סטיבן אנזונזי, קשר נבחרת צרפת, לליגה בארצו.

* ליון הגיעה לסיכום עם סמפדוריה בנוגע לבלם הדני יואכים אנדרסן (23) ותשלם עבורו 25 מיליון יורו בתוספת 5 מיליון כבונוסים.

* ראול דה תומאס, החלוץ שהצטיין בראיו וייקאנו ושייך עדיין לריאל מדריד, הגיע לליסבון כדי להשלים את מעברו לבנפיקה. ריאל תקבל עבורו כ-20 מיליון יורו.

* עוד אצל הבלאנקוס: הכישרון הנורבגי מרטין אודגור האריך את חוזהו במועדון, ועל פי העיתון "אס" בחר בריאל סוסיאדד, אליה הוא אמור לעבור כמושאל לשנתיים הקרובות.

* ועוד אחד: ריאל מתקרבת לרכישת הקשר המבטיח אלברטו סורו, שחקנה בן ה-20 של סראגוסה מהליגה השנייה. על פי "אס", ריאל תעלה את הצעתה מ-2.5 ל-3 מיליון יורו ותשאיר את הקשר בסראגוסה כמושאל לעונה הקרובה.

* אספניול דחתה הצעה מצד אתלטיקו מדריד על הבלם מריו הרמוסו, שהציג יכולת מצוינת בעונה הקודמת והגיע לנבחרת ספרד. במועדון מצפים לקבל את הסכום הנקוב בסעיף השחרור של הרמוסו: 40 מיליון יורו.

* אלכסנדר לקאזט ביקש לעזוב את ארסנל, כך על פי דיווחים שונים, ונמצא במגעים עם קבוצת לה ליגה. ככל הנראה מדובר באתלטיקו מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully