וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעבור בדיקות ביממה הקרובה: ג'אנלואיג'י בופון חוזר ליובנטוס

כלי התקשורת באיטליה מדווחים שהשוער הוותיק (41) ישוב לגברת הזקנה אחרי עונה אחת בה שיחק בפריס סן ז'רמן. צפוי לשבור את שיא ההופעות בליגה האיטלקית בו מחזיק פאולו מאלדיני

פלייר פרננדו טורס/עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: פרננדו טורס הפורש

זאת יותר מסתם שמועה: כל כלי התקשורת המובילים באיטליה מדווחים היום (רביעי) שג'אנלואיג'י בופון יעבור מחר בדיקות רפואיות ביובנטוס, אליה הוא צפוי לשוב אחרי עונה אחת בה שיחק בפריס סן ז'רמן. השוער הוותיק (41) יחתום לעונה אחת בגברת הזקנה, במדיה ערך 656 הופעות בכל המסגרות בין 2001 ל-2018 וזכה בתשע אליפויות. הוא צפוי להרוויח 1.5 מיליון יורו ללא בונוסים, ובחוזהו יהיה סעיף שאומר שעליו לשחק לפחות עשרה משחקים כדי לקבל את מלוא שכרו.

"שני הצדדים הבינו שנעשתה טעות חמורה בשנה שעברה", כתבו ב'גזאטה דלו ספורט', והוסיפו: "בהנהלת יובנטוס הרגישו שאגדה כמו בופון חייבת לסיים את הקריירה במועדון. הם גם ינסו שוב לזכות בליגת האלופות העונה, והולכים בכל הכוח על התואר הזה. הם ישמחו שבופון יהיה איתם שם, כדי סוף סוף לזכות בתואר שהצליח לחמוק ממנו". בופון עצמו החליט לשוב לאיטליה, והשמועות קישרו אותו למעבר למועדון נעוריו פארמה, אבל נראה שהוא יחזור בסופו של דבר ליובה.

אחת מהסיבות לחזרתו היא הרצון שלו, וגם של המועדון, לשבור את שיא ההופעות של שחקן בליגה האיטלקית בו מחזיק כרגע פאולו מאלדיני, שערך 647 הופעות במדי מילאן בין 1985 ל-2009. לבופון יש 640 הופעות, והוא צפוי לשבור את השיא בעונה הבאה. כזכור, בופון סירב להאריך את חוזהו בפריס אחרי שלטענתו הוצע לו חוזה שלא מתאים לו. הוא הצהיר כי: "החוויה שלי מחוץ לאיטליה נגמרה. אני עוזב מרוצה, מרגיש שהשתפרתי וצמחתי".

ג’אנלואיג’י בופון נפרד מאוהדי יובנטוס. רויטרס
חוזר הביתה. ג'אנלואיג'י בופון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully