וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתקציר: מכבי תל אביב הביסה את גלובל פוטבול אקדמי 0:5

הצהובים לא ריחמו על קבוצת החובבים במחנה האימונים בהולנד. שכטר (10), קארצב (33), אופואדו (52, 56) וברסקי (57) כבשו, יאניוטיס לא שותף

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

תשעה ימים לאחר שהחלה במחנה האימונים בהולנד, ערכה הערב (שבת) מכבי תל אביב את משחק ההכנה הראשון שלה לעונת 2019/20 ולא התקשתה להביס את קבוצת החובבים גלובל פוטבול אקדמי 0:5 במתחם האימונים בהורסט.

האלופה הישראלית פתחה בסערה, וכבר בדקה החמישית שער של יונתן כהן נפסל. חמש דקות לאחר מכן בישל איתי שכטר לדור פרץ את ה-0:1, ולאחר עוד מספר הזדמנויות שהחמיצו הצהובים, דאג קארצב לקבוע 0:2 בדקה ה-33.

עם תחילת המחצית השנייה החליף ולאדן איביץ' כמעט את כל ההרכב שפתח במשחק, אבל גם זה לא ממש עצר את קבוצתו. צ'יקו אופואדו כבש צמד מהיר בדקות 52 ו-56, תחילה מבישול של אלירן עטר ולאחר מכן מבישול של דור פרץ, כשאת הדובדבן על הקצפת הניח רוסלן ברסקי, שקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-57.

מחנה האימונים יימשך ביום שלישי עם משחק מול אוניון, ויינעל ביום חמישי עם מפגש מול גנק הבלגית. אנדראס יאניוטיס, שייכנס לנעליו של פרדראג ראיקוביץ', לא שותף הערב ואמור לרשום את הופעת הבכורה שלו בהמשך השבוע.
עוד בנושא:

"ז'איר אמאדור רוצה לחזור, מכבי תל אביב היא המכשול כרגע"
מכבי תל אביב מוכנה להכפיל את שכרו של אדריאן דלמאו
מכבי תל אביב מתרכזת במציאת חלוץ, ייבגני שאחוב מתקרב ללצ'ה
האלופה הבלגית גנק תכין את מכבי תל אביב למוקדמות ליגת האלופות

צפו בתקציר המשחק

שחקן מכבי תל אביב איתי שכטר. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
קלי קלות. שכטר/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

הרכב מכבי תל אביב

דניאל פרץ (עומר כץ, 46), דן גלזר (נועם כהן, 46), ז'איר אמאדור (שרן ייני, 46), שחר פיבן (מתן בלטקסה, 46), אופיר דוידזאדה (בר כהן, 67), נדב נידם, עדן קארצב (דור פרץ, 46), אבי ריקן (רוסלן ברסקי, 46), יונתן כהן (איילון אלמוג, 46), מתן חוזז (צ'יקו אופואדו, 46), איתי שכטר (אלירן עטר, 46).

* הצהובים רכשו את קשר נערים א' של מכבי פתח תקווה רונן חנציס. לשחקן היה סעיף שחרור בגובה של 300 אלף שקל, אותו הפעילה מכבי תל אביב. חנציס יוקפץ לקבוצת הנוער של המועדון.

מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
ממשיכים להוריד חלודה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully