וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלופה הבלגית גנק תכין את מכבי תל אביב למוקדמות ליגת האלופות

25.6.2019 / 13:20

אחרי ביטול המשחק מול אלקמאר, לצהובים נקבעו שני משחקים מול יריבות בלגיות: ב-9 ביולי מול סן ז'ילואז מהליגה השנייה ובחלוף יומיים מול האלופה גנק

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מכבי תל אביב מציגה את המדים החדשים לעונת 2019/20

משחק ההכנה העיקרי של מכבי תל אביב לפני מוקדמות ליגת האלופות יהיה מול האלופה הבלגית גנק, כחלק ממחנה האימונים השני. המשחק נקבע ל-11 ביולי (יום חמישי, 20:00 שעון ישראל) וייערך בהורסט, הולנד, שם נמצאים הצהובים כעת במחנה האימונים הראשון. גנק הבטיחה את מקומה בשלב הבתים של ליגת האלופות בזכות תואר האליפות הרביעי בתולדותיה ותהווה הכנה משמעותית עבור הקבוצה של ולאדן איביץ', פחות משבועיים לפני המשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השני - אצל אסטנה הקזחית או קלוז' הרומנית (23 או 24 ביולי).

יומיים לפני המשחק מול גנק, תפגוש מכבי תל אביב בעיירה מירלו את אוניון סן ז'ילואז מהליגה השנייה בבלגיה. הקבוצה הבלגית פרסמה את מועד המשחק, שנקבע ל-9 ביולי (יום שלישי, 19:00 שעון ישראל). הצהובים עשויים לאתר יריבה שלישית, בעוד המשחק מול אלקמאר שתוכנן ל-29 ביוני ועליו הודיע המועדון ההולנדי בתחילת החודש, בוטל בשבוע שעבר ואלקמאר מצאה יריבה חלופית בדמות אולכסנדריה האוקראינית.

יש לציין כי מכבי תל אביב תפגוש גם את מחזיקת הגביע בני יהודה למשחק אלוף האלופים ב-20 ביולי, כמה ימים לפני המשחק האירופי הראשון.

שחקני גנק חוגגים. רויטרס
יכינו את הצהובים למוקדמות הצ'מפיונס. שחקני גנק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully