וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מתרכזת במציאת חלוץ, ייבגני שאחוב מתקרב ללצ'ה

26.6.2019 / 16:01

בתקשורת היוונית טענו כי הקשר האוקראיני בדרך לאלופה, אבל דרישותיו הכספיות לא השתנו (800 אלף יורו לעונה) והצהובים מעדיפים חלוץ זר. בפאוק סלוניקי מאמינים שיחתום אצל העולה לסרייה A

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

בתקשורת היוונית טענו היום (רביעי) שייבגני שאחוב בדרך למכבי תל אביב, אבל על פי גורמים הקרובים לפאוק סלוניקי ולשחקן עצמו, הוא קרוב להצטרף ללצ'ה האיטלקית. הקשר בן ה-28, שגדל בישראל מכיוון שאביו שיחק במכבי פתח תקוה בתחילת שנות התשעים, סיים את חוזהו בפאוק והוזכר מספר פעמים בעבר כמועמד לצהובים.

יש לציין כי מכבי תל אביב חשבה על שאחוב, ששיחק בהצלחה יתרה תחת ולאדן איביץ' בפאוק, כתחליף לדור פרץ, אבל כרגע קשר הנבחרת לא עוזב והסיכויים שהשניים ישחקו יחד נמוכים. בנוסף, שאחוב דרש 800 אלף יורו לעונה וזה סכום שהצהובים לא מתכוונים או יכולים לשלם.

שחקן פאוק סלוניקי יבגני שאחוב. רויטרס
קרוב יותר לאיטליה. ייבגני שאחוב/רויטרס

כזכור, לאיביץ' כבר יש חמישה זרים סגורים לעונה הבאה: אנריק סבוריט, ז'איר אמאדור, צ'יקו אופואדו, אורוש ניקוליץ' ואנדראס יאניוטיס. במצב הנוכחי יש למכבי תל אביב מקום לזר אחד בלבד והוא אמור להיות בעמדת החלוץ. אם המועדון ירצה בכל זאת להחתים את שאחוב, הוא יהיה חייב להשתחרר מחוזה של אחד השחקנים הזרים ומדובר בהוצאה כספית לא קטנה.

עוד באותו נושא

מחובר: הבן של ייבגני שאחוב מתגעגע לישראל

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully