וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מוכנה להכפיל את שכרו של אדריאן דלמאו

29.6.2019 / 8:42

האלופה מציעה 600 אלף יורו לעונה לחלוץ הראקלס, שדחתה את ההצעה הראשונה של הצהובים בסך מיליון יורו. ההולנדים דורשים סכום כמעט כפול עבור הסקורר שכבש 19 שערים בעונה החולפת

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

האם מכבי תל אביב בדרך לחיזוק זר משמעותי? אחרי שאמש בהולנד התפרסמו דיווחים לפיהם הראקלס דחתה הצעה בסך מיליון יורו על אדריאל דלמאו, כעת מתברר שהאלופה מוכנה לשלם לחלוץ הספרדי חוזה כפול כמעט מזה שיש לו כעת. מדובר בסכום של 600 אלף יורו נטו לעונה, כאשר לדלמאו יש חוזה לעונה נוספת בהראקלס המוערך סביב 300 אלף יורו נטו ולכן הוא מאוד רוצה להתקדם למועדון מישראל שישלם לו הרבה יותר.

כפי שפורסם כאן, מכבי תל אביב לא יכולה להשתמש בכל הכסף שנכנס ממכירת פרדראג ראיקוביץ' כדי לרכוש חלוץ, ולכן הוקצה לרכישת דלמאו מיליון יורו בלבד. ההולנדים רוצים כמעט כפול מכך מאחר שדלמאו רשם את עונת הפריצה שלו בעונה החולפת כאשר כבש 19 שערים ומוקם שלישי בטבלת כובשי השערים כשרק לוק דה יונג מאיינדהובן ודושאן טאדיץ' מאייאקס מקדימים אותו עם 28 שערים.

אדריאן דלמאו שחקן הראקלס אלמלו. GettyImages
מכבי תצליח להחתים אותו? אדריאן דלמאו/GettyImages

מה שמשך את מכבי תל אביב אצל דלמאו זו יכולת הכיבוש שלו וניצול המצבים. מדובר בחלוץ רחבה קלאסי שניחן בהתמצאות מצוינת ברחבה. מכבי תל אביב תסיים את מחנה האימונים שלה בהולנד מחר ותשוב לארץ. במועדון מקווים להתפתחות מול הראקלס על מנת לסגור את העסקה לצירוף דלמאו.

דלמאו, יליד פלמה, הצטרף בגיל 17 לאקדמיה של ריאל מדריד ומשם עבר לראיו וייקאנו ושיחק בקבוצת המילואים. לאחר מכן הושאל לסאמורה ושיחק גם בראסינג פרול וקבוצת המילואים של אספניול. אחרי שכבש במדיה 12 שערים ב-25 משחקים, דלמאו הושאל לנומנסיה ולמאיורקה, אבל לא פרץ, לא הצליח לכבוש וחזר לקבוצת מילואים, הפעם זו של ויאריאל. בקיץ האחרון עזב את ספרד לראשונה וכאמור רשם את עונת הפריצה שלו דווקא בליגה ההולנדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully