וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ז'איר אמאדור רוצה לחזור, מכבי תל אביב היא המכשול כרגע"

29.6.2019 / 12:35

ווסקה ממשיכה לפעול בניסיון להחזיר אליה את הבלם שמחזיק בחוזה לשנתיים נוספות אצל הצהובים. היועץ המקצועי פטון: "אנחנו רוצים אותו והוא אותנו"

ווסקה ממשיכה לפעול בניסיון להחזיר לשורותיה את ז'איר אמאדור. הבלם הפורטוגלי בן ה-29 מעוניין לשוב לקבוצה לה סייע להעפיל לראשונה בתולדותיה לליגה הספרדית הבכירה ומאז כבר הספיקה לרדת, אבל מכבי תל אביב לא מוכנה לשחררו ללא תמורה, בטח כאשר אין לה אלטרנטיבה עבורו, ומצפה לקבל פיצוי כלשהו.

חוסה אנטוניו מרטין אוטין, המכונה "פטון" ומשמש כיועץ המקצועי של הנהלת ווסקה, הבהיר אמש (שישי): "ז'איר רוצה לבוא ואנחנו רוצים שז'איר יבוא. המכשול היחיד כרגע זו הקבוצה שלו". הדברים של פטון מצטרפים לאמירה של נשיא המועדון מנואל טורס, שצוטט באתר המקומי "ספורט אראגון" כאומר: "אנחנו משקיעים הרבה מאמץ כדי להחזיר את ז'איר, כי הוא שחקן שאנחנו מאוד אוהבים".

בשבועות האחרונים פורסם בספרד שגם סראגוסה ניסתה לצרף את הבלם, אולם הדרישה של מכבי תל אביב לפיצוי (אמאדור חתום לשנתיים נוספות בקרית שלום) הורידה מהפרק את האפשרות שיעבור אליה. ווסקה, כך על פי הדיווחים, כבר החלה במשא ומתן עם מכבי תל אביב ובניגוד לסראגוסה, מוכנה לשלם פיצוי מסוים עבור התרת חוזהו.

שחקן מכבי תל אביב ז'איר אמאדור. דני מרון
מכבי תל אביב לא רוצה לשחרר אותו ללא תמורה. ז'איר אמאדור/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully