וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה 2019: צ'ילה הדיחה את קולומביה עם 4:5 בדו קרב פנדלים

הלוס קפטרוס הגיעו כפייבוריטים עם מאזן מושלם בבתים, אבל זוכת שני הטורנירים האחרונים תפגוש את אורוגוואי או פרו אחרי 0:0 בתום 90 דקות. אלכסיס סאנצ'ס כבש את הפנדל המנצח

פלייר פרננדו טורס/עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: פרננדו טורס הפורש

קורינתיאנס ארנה בסאו פאולו אירח הלילה (בין שישי לשבת) את שחזור חצי הגמר של קופה סנטנריו, כשאלופת היבשת צ'ילה הדיחה את קולומביה המרשימה עם 4:5 בדו קרב פנדלים בתום 0:0 ב-90 דקות. הצ'יליאנים דייקו בכל הפנדלים שלהם כשאלכסיס סאנצ'ס שלח אותם לחצי הגמר, שם הם יחכו למנצחת בין אורוגוואי לפרו.

עוד בנושא:
ארגנטינה עלתה לחצי הגמר עם 0:2 על ונצואלה ותפגוש את ברזיל
ברזיל עלתה לחצי הגמר עם 3:4 בפנדלים מול פרגוואי. דני אלבס: "השתחררנו מהטראומה"
גם מאמן ברזיל טיטה קוטל את מצב המגרשים בקופה אמריקה: "זה אבסורד"
"פריס סן ז'רמן הורידה את הדרישות שלה מברצלונה על ניימאר"

אלכסיס סאנצ'ס נבחרת צ'ילה. רויטרס
בדרך לזכייה שלישית רצופה? צ'ילה חוגגת את הניצחון/רויטרס

קולומביה היתה אולי הנבחרת הכי מרשימה בשלב הבתים עם מאזן מושלם ואפס ספיגות. בדיעבד מסתבר שזה עלה לה בהדחה מוקדמת מהצפוי אחרי שקיבלה הגרלה קשה ברבע הגמר לעומת ארגנטינה שסיימה שנייה בבית שלה וזכתה למפגש מול ונצואלה החלשה יותר. קרלוס קיירוש המאמן הפורטוגלי של קולומביה החליט משום מה להדיח מההרכב את דובאן ספאטה המצוין ונתן את המקום בחוד לפלקאו הוותיק, אך המאכזב. צ'ילה, האלופה המכהנת בשני הטורנירים האחרונים, נראתה טוב יותר. צ'ילה היתה קרובה לנצח בתום 90 דקות, אבל שערים של אראנגיס ו-וידאל נפסלו אחרי בדיקת חוזרת במערכת ה-VAR. השער של אראנגיס נפסל בגלל נבדל של אלכסיס במהלך שהביא לגול (15) ובדקה ה-71 ה-VAR שוב הציל זמנית את הקולומביאנים אחרי שהוא זיהה נגיעת יד של ורגאס לפני השער.

דו קרב הפנדלים היה מורט עצבים ואחרי ארבע בעיטות מדוייקות לכל כיוון, וויליאם טליסו החמיץ ואלכסיס סאנצ'ס שלח את הנבחרת שלו לחצי הגמר עם הפנדל המנצח. הצ'יליאנים יחכו בחצי הגמר למנצחת במשחק בין אורוגוואי לפרו במשחק שייערך הערב (22:00).

אלכסיס סאנצ'ס נבחרת צ'ילה. רויטרס
חזר לחייך בזכות הנבחרת. אלכסיס סאנצ'ס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully