וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם מאמן ברזיל טיטה קוטל את מצב המגרשים בקופה אמריקה: "זה אבסורד"

אחרי מסי ("המגרשים נוראים"), סוארס וחאמס, גם המאמן הברזילאי מתלונן על הדשא והמשטחים בטורניר: "שחקנים צריכים שלוש נגיעות בשביל להשתלט על הכדור. זה מגוחך"

עריכת וידיאו: מתן חדד

בווידאו: ליאו מסי אחרי המשחק מול פראגוואי

מאמן נבחרת ברזיל טיטה הצטרף היום (שישי) לביקורות הגוברות בקרב מאמנים ושחקנים בקופה אמריקה על מצב הדשא במגרשים שמארחים את אליפות דרום אמריקה, וכינה את את המצב כ"אבסורד" אחרי הניצחון של ברזיל על פראגוואי בדרך לחצי הגמר. "זה אבסורד שבשלב הזה, בזירה הזאת, אנחנו משחקים על מגרשים שקשה בהם לשלוט בכדדור", אמר טיטה, בסיום המשחק בגרמיו ארינה בסאו פאולו, "שחקנים צריכים שלוש נגיעות בשביל להשתלט על הכדור. זה פשוט מגוחך".

כבר לפני מספר ימים מאמן גרמיו רנאטו פורטאלופי הודה ש"לצערנו, מצב הדשא במגרש הזה הוא לא בבמיטבו". גם שחקנים נוספים בטורניר, כמו גם מאמנים ומנהלים, הביעו את חוסר שביעות הרצון שלהם ממצב המגרשים. אחר המבקרים הבולטים היה ליאונל מסי, שאחרי המשחק מול קטאר טען שבגלל הדשא הוא פספס שער, כשהכדור שינה כיוון במהלך המסירה. "הכדור כל הזמן קופץ", אמר כוכב ארגנטינה, "כל המגרשים שבהם שיחקנו היו נוראים. זה קשה".

גם לואיס סוארס מאורוגוואי וחאמס רודריגס מקולומביה התלוננו על המשטח הלא ישר במגרשים בסלבדור ובמראקנה בריו. "אבל כשאני התלוננתי, ביקרו אותי", אמר מאמן ארגנטינה ליונל סקלוני, "אמרו שאני מחפש תירוצים. אבל אי אפשר לשחק על מגרשים כאלה". המארגנים מצדם דוחים את הטענות. "אנחנו רואים מגרשים שטוחים וישרים, עם דשא אידיאלי", אומר טיאגו יאנוזאי מהוועדה המארגנת, "המגרשים ראויים וטובים מאוד".

עוד בנושא
העברות: ריאל מדריד ממשיכה לעבוד, דני אלבס ישתף פעולה עם מונס דאבור?
הערב בקופה אמריקה: ארגנטינה שוב משנה הרכב, ונצואלה "יודעת איך להתמודד עם מסי"

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי מאוכזב. GettyImages
התלונן. מסי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully