וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 28.6: הסכום שברצלונה תשלם על גריזמן - 126 מיליון יורו, בתשלומים

אתלטיקו הסכימה לקבל את דמי ההעברה בחלקים, כשהסכום הכולל שווה להצעה על ז'ואאו פליקס. ריאל מדריד רודפת אחרי ואן דה בק, גארת' בייל שוב מקשה. וגם: "דה ליכט גורם לי להקיא". רשמי: אמבולו בגלדבאך, קרוזה בפנרבחצ'ה, אנטוניו ולנסיה בקיטו

פלייר פרננדו טורס/עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: פרננדו טורס הפורש

העברות

* ברל אמבולו, שחקן הכנף בן ה-22 של נבחרת שוויץ, חתם לארבע שנים בשורות בורוסיה מנשנגלדבאך. על פי ההערכות, שאלקה קיבלה עבורו כ-16 מיליון יורו.

* פנרבחצ'ה הודיעה על החתמתו לשלוש שנים של החלוץ הגרמני מקס קרוזה (31) מוורדר ברמן, שם סיים את חוזהו. קרוזה יקבל כ-2.5 מיליון יורו לעונה, בתוספת למענק חתימה של 1.5 מיליון ופנר גם תממן לו וילת שלושה מפלסים באיסטנבול.

* התגובה של גלאטסראיי: ריאן באבל, שחקן הכנף של נבחרת הולנד שהעביר את חצי העונה האחרונה בפולהאם, חתם לשלוש שנים עם מענק חתימה בסך 2.5 מיליון יורו. ההולנדי בן ה-32 שיחק במשך שנתיים אצל היריבה בשיקטאש לפני המעבר לאנגליה והיה שותף לאליפות ב-2017.

* ברומה, החלוץ הפורטוגלי של ר.ב לייפציג, חתם רשמית לחמש שנים והוצג בפ.ס.וו איינדהובן אחרי שעבר תמורת 15 מיליון יורו. בעונה שעברה שיחק רק 548 דקות בבונדסליגה.

* סלטיק רכשה ב-8 מיליון יורו את הבלם כריסטופר ז'וליאן מטולוז. השחקן בן ה-26 חתם על חוזה לארבע שנים וקיבל את החולצה מספר 2.

* אנטוניו ולנסיה, 33, שחקן מנצ'סטר יונייטד בעשור האחרון, חזר למולדתו אקוודור לאחר סיום חוזהו אצל השדים האדומים וחתם לשנתיים ב-LDU קיטו.

* 18 דקות אחרי שהודיעה רשמית על סיום דרכו של מרטין אוניל, נוטינגהאם פורסט בישרה על מינויו של סברי לאמושי כמחליפו. שחקן נבחרת צרפת לשעבר שהדריך את נבחרת חוף השנהב במונדיאל 2014 ואימן גם את ראן, ינסה להתמקם עם פורסט בצמרת ליגת המשנה האנגלית.

* ולנטן רוזייה, המגן הימני בן ה-22 של דיז'ון, חתם לחמש שנים בספורטינג ליסבון ששילמה עבורו כ-8 מיליון יורו ושלחה לדיז'ון גם את מאמה באלדה (23) שחתם לשלוש שנים.

עוד העברות

* אלברטו אקווילאני, קשר נבחרת איטליה לשעבר ומי ששיחק ברומא, ליברפול ומילאן, פרש מכדורגל בגיל 34 ולאחר שנה מחוץ למגרשים.

* אנדראה ראג'י, שחקן ההגנה האיטלקי בן ה-35 שהצטרף למונאקו עוד כשהייתה בליגה השנייה ב-2012 וזכה איתה באליפות ב-2017, עזב רשמית לאחר שהקבוצה הודיעה כי חוזהו לא יוארך.

* ורונה, שחזרה תוך עונה אחת לסרייה A, החתימה לארבע שנים את אמיר רחמני, בלמה של דינמו זאגרב. הקוסוברי בן ה-25 נרכש ב-2.1 מיליון יורו והוא השחקן השמיני שמצטרף לסגל הקבוצה בקיץ הזה.

* לבנטה ביצעה החתמה שלישית בקיץ הנוכחי, עם צירופו של המגן/קשר חורחה מיראמון (30) ששיחק בווסקה בעונה האחרונה וכעת חתם לשנתיים.

* הקשר הספרדי חוסה קניאס (32) עזב את אלופת יוון פאוק סלוניקי לטובת אלופת סרביה הכוכב האדום בלגרד. קניאס חתם עד 2021 וירוויח כ-500 אלף יורו לעונה.

* נים הצרפתית הודיעה על הארכת חוזיהם של הקפטן אנתוני בריאנסון והקשר גאטן פאקייה עד 2022, כשהחלוץ רנו ריפאר חתם על חוזה חדש עד 2023.

* בלדומרו פרלאסה, הקשר הקולומביאני שקיבל הצעה מהפועל באר שבע, נמכר בסופו של דבר מאינדפנדיינטה סנטה פה לאתלטיקו נסיונל ששילמה 650 אלף דולר על 50 אחוזים מכרטיסו.

* האריסון מנזלה, הקשר הצרפתי בן ה-25 שהעביר חצי עונה לא טובה כמושאל במכבי פתח תקוה, חתם בלה מאן, העולה החדשה לליגה השנייה בצרפת.

* מתיו גורגלן, שוער המשנה של ליון בשנים האחרונות, חתם לשלוש שנים בלה האבר מהליגה הצרפתית השנייה.

* קווין ברו, הקשר הצרפתי בן ה-30 של אפולון לימסול, חתם בדינמו בוקרשט.

שמועות

* באיטליה טוענים שמתייס דה ליכט הגיע לסיכום עם יובנטוס, אחרי שהסוכן שלו מינו ראיולה ניצח בהתעקשות: שהחוזה יכלול סעיף שחרור בגובה של 150 מיליון יורו "בלבד". דה ליכט, שלכאורה פלרטט עם מספר קבוצות (כמו ברצלונה, באיירן מינכן ופריס סן ז'רמן), קיבל חוזה של 12 מיליון יורו לעונה. כריסטוף דוגארי, שחקן העבר של נבחרת צרפת, אמר על הבלם ההולנדי בן ה-19: "מה הקטע? מה עובר לו בראש? 12 או 13 או 14 או 15 מיליון יורו? מה ההבדל? שתהיה לו עוד מכונית, עוד 50 מטר בבית, עוד 10 מטר ביאכטה? זו מחשבה רק על כסף, וזה גורם לי להקיא".

מתייס דה ליכט שחקן נבחרת הולנד. רויטרס
דוגארי רוצה להקיא. מתייס דה ליכט/רויטרס

* מרקוס יורנטה הוצג באתלטיקו מדריד עם החולצה מספר 14, המספר של רודרי - שעדיין לא עזב, אבל המהלך מגביר את ההערכות שזה מתקרב.

* המגן השמאלי תאו הרננדז יעבור ביום שני בדיקות רפואיות במילאן ולאחריהן הוא צפוי לחתום על חוזה לשש שנים. ריאל מדריד אמורה לקבל כ-20 מיליון ובכך לחצות את רף 100 מיליון היורו בזכות המכירות של יורנטה (לאתלטיקו מדריד ב-40 מיליון) ומתאו קובאצ'יץ' (לצ'לסי שהחליטה לממש את האופציה ב-45 מיליון).

* עתידו של אנטואן גריזמן קרוב להכרעה. "ל'אקיפ" הצרפתי טוען שברצלונה נפגשה עם אתלטיקו מדריד על מנת להשלים את ההעברה, בניסיון לצרף עוד שחקן לעסקה. ביום שני, ה-1 ביולי, המחיר של הצרפתי יורד מ-200 ל-120 מיליון יורו, אבל בצרפת טוענים שהמועדונים דוחפים להסכם לפיו הקטלאנים יעבירו 126 מיליון יורו בתשלומים (שווה לסכום שהציעו הקולצ'ונרוס על ז'ואאו פליקס), כשאתלטיקו עשויה לקבל גם את נלסון סמדו. עוד נטען: עסקת גריזמן לא קשורה בכלל לעסקת ניימאר. ריאל סוסיאדד, אגב, מחזיקה ב-20 אחוזים ממכירה עתידית של גריזמן ותקבל כ-25 מיליון יורו.

* "מונדו דפורטיבו": ברצלונה הזכירה למוסא סיסוקו, הסוכן של עוסמאן דמבלה, שסעיף השחרור שלו הוא 400 מיליון יורו, ושאין למועדון שום כוונה למכור אותו.

* לוסיאן אגומה בן ה-17 נחת היום באיטליה על מנת להשלים את המעבר שלו מסושו לאינטר, שתשלם 4.5 מיליון יורו (פלוס בונוסים, שעשויים להגיע ל-7 מיליון יורו) על הקשר הכישרוני.

* ג'אנלואיג'י בופון יחתום על חוזה לעונה אחת ביובנטוס, שבה ירוויח 1.5 מיליון יורו לעונה. במסגרת החוזה יובה מתחייבת שהוא ישחק לפחות עשרה משחקים.

* האם פייר אמריק אובמיאנג יעזוב את ארסנל? באיטליה טוענים: חלוץ ארסנל הוא המועמד הבכיר של סולסשיאר להחליף את רומלו לוקאקו, שצפוי לעבור לאינטר.

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד על הספסל במשחק מול בית"ר ירושלים. קובי אליהו
איפה ישחק? אנטואן גריזמן/קובי אליהו

עוד שמועות

* באנגליה ובספרד טוענים: "גארת' בייל מסרב בתוקף לעזוב את ריאל מדריד הקיץ", כשהוולשי לא מוכן לוותר על החוזה שלו שמבטיח לו 100 מיליון יורו בשלוש הקרובות. בייל הבהיר למועדון שהוא מצטרף למסע קדם העונה בארה"ב.

* מרטין אודגור, הכישרון הנורבגי בן ה-20 של ריאל מדריד, יחתום על חוזה חדש אצל הבלאנקוס ואז יצטרך להחליט לאן לעבור בהשאלה: באייר לברקוזן או ריאל סוסיאדד.

* עוד בריאל מדריד - בהולנד טוענים: אייאקס דורשת מריאל 65 מיליון יורו על דוני ואן דה בק, הקשר בן ה-22, שהבלאנקוס רואים כהשקעה נכונה לעתיד, ומוכנים לשלם 50 מיליון. לא ברור אם זה קשור לניסיונות להחתים אחד מבין שלושה קשרים מרכזיים (פול פוגבה, כריסטיאן אריקסון או טאנגי אנדומבלה) אבל ריאל רואה בהולנדי כפתרון מצוין לקישור, ויחסית זול.

* ועוד קצת ריאל - דני סבאיוס, שמצטיין ביורו הצעירות, אומר: "אני לא רוצה שריאל תמכור אותי, אני רוצה ליהנות ולהרגיש חשוב בכל מקום שבו אני נמצא, אני משתוקק להראות מה אני שווה".

* בספרד טוענים כי דני אלבס עשוי לסגור מעגל בסביליה, הקבוצה הראשונה שלו באירופה. המגן הימני נחשב לאחת ההחתמות הראשונות והמוצלחות ביותר של מונצ'י, והאנדלוסים מעוניינים להחזירו, אבל הברזילאי מחכה להצעות מהפרמיירליג. האם ישחק עם מונס דאבור?

* ורוניק, אמו של אדריאן ראביו, הכחישה את הדיווחים לפיהם פריס סן ז'רמן הציעה לבנה חוזה חדש. "דיברתי עם לאונרדו פעם אחת בטלפון מאז שחזר, וזה הכול. אין הצעה, וגם לא תהיה". הקשר צפוי לעבור בקרוב ליובנטוס.

* אביו של חאמס רודריגס התראיין בנאפולי ואמר: "חאמס רוחש כבוד רב לקרלו אנצ'לוטי, הוא אסיר תודה על מה שעשה עבורו וגם דויד אוספינה נמצא בקבוצה. נאפולי היא הפתרון האידיאלי עבורו".

* האם טורינו קרובה להשלמת עסקה מפתיעה עם אינטר? על פי דיווח בתקשורת האיטלקית, ראג'ה נאינגולן יצטרף כמושאל לסגולים והנראזורי ישלמו מחצית משכרו. אינטר צריכה לאזן את המספרים שלה לקראת 30 ביוני ותעשה צעד לקראת זה אם תצליח להיפטר לפחות מחלק מחוזהו של הקשר הבלגי בן ה-30. טורינו, אגב, הכחישה את הפרסומים.

* אינטר צפויה לקבל סכום נכבד גם ממכירתו של החלוץ הצעיר אנדראה פינאמונטי, שיעבור לגנואה תמורת 18 מיליון יורו פלוס בונוסים. הכישרון בן ה-20 הבקיע ארבעה שערים במונדיאליטו במדי נבחרת איטליה וחמישה ב-27 הופעות בסרייה A כמושאל אצל היורדת פרוזינונה. לאינטר תהיה אופציה לרכוש אותו בחזרה בקיץ הבא.

* על פי "בילד", דן אקסל זגאדו, שחקן ההגנה בן ה-20 של בורוסיה דורטמונד, רוצה לעזוב בעקבות חזרתו למועדון של מאטס הומלס.

* מוחמד עלי קמארה, שעבר בקיץ הקודם מהפועל רעננה ליאנג בויז ברן תמורת 1.5 מיליון יורו, נמצא על הכוונת של כמה קבוצות בליגות בכירות יותר, ביניהן מארסיי הצרפתית. אלופת שוויץ דורשת עבורו כ-15 מיליון יורו, סכום שגרם למשל לפורטונה דיסלדורף לוותר על האפשרות להחתימו.

שחקן אינטר ראג'ה נאינגולן. רויטרס
טורינו מכחישה. ראג'ה נאינגולן/רויטרס
ארון וואן ביסאקה, מנצ'סטר יונייטד. צילום מסך
תמונה שדלפה: ארון וואן ביסאקה, שכבר סיכם במנצ'סטר יונייטד/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully