וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה 2019: ארגנטינה שוב משנה הרכב, ונצואלה "יודעת איך להתמודד עם מסי"

סקאלוני יבצע שינויים בפעם ה-13 ברציפות, פסלה ואקוניה צפויים לפתוח (ו', 22:00, ספ' 4). רונדון והשוער פארינייס ערוכים לכוכב, המאמן דודאמל טוען: "השחקנים לצד מסי מגבילים אותו"

עריכת וידיאו: מתן חדד

משחקי רבע גמר הקופה אמריקה בפתח, והמספרים הדלים של ליאונל מסי בנבחרת ארגנטינה ממשיכים להיות הסיפור הגדול של הטורניר. מחר (שישי, 22:00, ספורט 4) ינסה הפרעוש, שעדיין לא כבש שער שדה בטורניר, לתקן את הרושם מול ונצואלה ולפתוח דף חדש במשחקי הנוקאאוט אחרי שהציג יכולת לא מרשימה בשלב הבתים.

עוד בנושא

הכפיל האיראני של מסי מכחיש שפיתה 23 נשים שחשבו שהוא באמת מסי
ליאו מסי יודע: "עכשיו הכל מתחיל מחדש עבורנו". צפו בבן טיאגו צוהל ביציע
סיוט בהמשכים: ברזיל חוששת לפני רבע גמר הקופה אמריקה מול פרגוואי

ליאונל מסי באימון נבחרת ארגנטינה. רויטרס
מי אשם, הוא או החברים לנבחרת? ליאונל מסי באימון, אמש/רויטרס

ארגנטינה ניצחה את ונצואלה בכל חמשת המפגשים ביניהן בקופה, עם הפרש שערים 3:28, אבל הפעם הפערים כבר לא גדולים כבעבר. בשלושת המפגשים האחרונים בין הנבחרות היא לא הצליחה לנצח, לעומת 20 ניצחונות ב-21 המשחקים לפני כן.

המאמן ליאונל סקאלוני צפוי לבצע גם הפעם לפחות שני שינויים בהרכב, כשעל פי התרגולים האחרונים נראה כי הבלם חרמן פסלה יחזור להרכב על חשבון רנסו סראביה וכך חואן פוית יוסט לעמדת המגן הימני. בקישור, מרקוס אקוניה מועדף על פני ג'ובאני לו סלסו ויצטרף בקישור לרודריגו דה פול ולאנדרו פארדס. לצד מסי בחלק הקדמי ימשיכו סרחיו אגוארו ולאוטרו מרטינס. זו תהיה הפעם ה-13 ברציפות שסקאלוני משנה הרכב, ב-13 משחקים שלו כמאמן.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
לאוטרו מרטינס שחקן נבחרת ארגנטינה באימון. רויטרס
מקבל קרדיט. לאוטרו מרטינס/רויטרס

לקראת המשחק, דיבר בפתיחות רבה מאמן ונצואלה רפאל דודאמל על התפוקה של מסי - אותו הוא מחשיב כשחקן הגדול בכל הזמנים - במדי הנבחרת. "מסי שחקן מיוחד, הטוב אי פעם, והוא לא צריך לזכות באף תואר כדי להוכיח את זה. אבל בנבחרת ארגנטינה השחקנים שלצידו לא משחקים מספיק טוב. הם לא עוזרים לו, ואין להם כימיה איתו. חבל, כי זה מאוד מגביל אותו ולא נראה שהמאמנים בארגנטינה לאורך השנים נוקפים אצבע", אמר דודאמל ל"אל מונדו דפורטיבו".

מול מסי יתייצב השוער הצעיר ווילקר פארינייס, הגיבור של ונצואלה עד כה בטורניר, ומי שעדיין לא ספג מהכוכב הארגנטינאי. "לשחק מול ליאו זה אתגר עבור כל אחד", אמר השוער בן ה-21 שכיכב במונדיאליטו ב-2017 בו ונצואלה הגיעה לגמר. הוא הצטיין ב-1:3 של הווינוטינטו על ארגנטינה במשחק הידידות במדריד בחודש מרץ, אז מסי רשם את חזרתו לסגל האלביסלסטה, ולא נכנע לו גם ב-1:1 במוקדמות המונדיאל במונומנטל לפני פחות משנתיים. "אנחנו יודעים איך להתמודד עם מסי, הראינו את זה כבר במוקדמות מונדיאל 2014", אמר החלוץ סלומון רונדון. "אנחנו מודעים לאיכויות שלנו וננסה לנצל את זה ביום שישי".

ווילקר פארינייס שוער נבחרת ונצואלה. רויטרס
לא ספג מול ברזיל, יחזיק מעמד גם מול ארגנטינה? ווילקר פארינייס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully