וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי יודע: "עכשיו הכל מתחיל מחדש עבורנו". צפו בבן טיאגו צוהל ביציע

"זאת הפעם הראשונה שראינו את מסי מחייך בקופה אמריקה", טענו בארגנטינה אחרי הניצחון 0:2 על קטאר, והפרעוש יודע למה: "מה שבלט היה הרצון שלנו, נתנו לנו הזדמנות וניצלנו את זה"

פלייר פרננדו טורס/עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: פרננדו טורס מודיע על פרישה

"זאת הפעם הראשונה שראינו את ליאו מסי מחייך אחרי משחק בקופה אמריקה", נכתב הבוקר (שני) ב"אולה" הארגנטינאי, בתום הניצחון 0:2 של נבחרת ארגנטינה על קטאר שהעלה אותה לרבע הגמר מול ונצואלה. אומנם מסי שוב לא הזכיר את השחקן המופלא שהוא בברצלונה, ואף למעשה רשם החמצה מאוד לא אופיינית עם בעיטה מקרוב ממצב נוח שעפה מעל השער - אבל מסי יודע שעכשיו זה שלב הנוקאאוט, וארגנטינה נמצאת שם, עם הפנים קדימה.

עוד בנושא
קופה אמריקה: ארגנטינה ניצחה 0:2 את קטאר ועלתה לרבע הגמר
קולומביה ניצחה 0:1 את פרגוואי ועשויה לפגוש את אורוגוואי
מונדיאל נשים: צרפת הדיחה את ברזיל ועלתה לרבע הגמר
כאוס על הדשא: קמרון איימה לרדת מהמגרש בגלל השיפוט

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי. GettyImages
"מעכשיו זה הכל או כלום". ליאונל מסי/GettyImages

"זו הקלה עבורנו", אמר מסי בסיום, "היינו צריכים משחק כזה, את הניצחון שיעלה אותנו. מעכשיו הכל מתחיל מחדש, כל משחק זה הכל או כלום, מעכשיו אסור לנו יותר לעשות טעויות. הם נתנו לנו הזדמנות, ואנחנו ניצלנו את זה". מסי הוסיף ש"זה חשוב עבורנו, להשיג גם ניצחון וגם שקט. במשחקים כאלה אתה חייב לנצח, ואתה צריך לעשות מה שצריך בשביל לנצח. אבל מעבר לזה, היה לנו משחק טוב, וזה הכי חשוב".

לדבריו, "מה שבלט היה הרצון שלנו, ידענו על מה אנחנו משחקים. לפעמים קשה לשחק במצבים כאלה, אבל אני חושב שהגענו להרבה הזדמנויות. שיחקנו מול יריבה שעשתה חיים קשים מאוד לקולומביה ולפראגוואי. עכשיו הנבחרת שלנו צריכה לצמוח מזה, והניצחון הזה יעזור לה".

מסי חוגג היום יום הולדת 32, ויודע: "כמו תמיד, ב-12 השנים האחרונות תמיד שיחקתי פה, אולי קיץ אחד לא הייתי עם הנבחרת. עכשיו המשפחה שלי פה איתי ואראה אותם קצת". אפרופו המשפחה שלו, בארגנטינה פרסמו סרטון של הבן שלו טיאגו חוגג ביציע את הניצחון של הנבחרת.

טיאגו מסי חוגג את הניצחון של אבא

המשפחה ביציע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully