וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה: ארגנטינה ניצחה 0:2 את קטאר ועלתה לרבע הגמר

שערים של לאוטרו מרטינס (4) וסרחיו אגוארו (82) סידרו לאלביסלסטה את המקום השני בבית ב' ומפגש עם ונצואלה בשלב הבא. קולומביה ניצחה 0:1 את פרגוואי ועשויה לפגוש את אורוגוואי

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
כך הוא חוגג? מסי/רויטרס

אם מישהו עוד חשש, אז הערב (ראשון) ארגנטינה עשתה את המוטל עליה, ניצחה 0:2 את קטאר ועלתה לרבע גמר הקופה אמריקה, שם מחכה לה ונצואלה. קולומביה, שהבטיחה את המקום הראשון עוד לפני המשחק שלה, ניצחה 0:1 את פרגוואי, השאירה אותה בחוץ ותשחק כנראה מול אורוגוואי (או צ'ילה ברבע הגמר).

יציעים ריקים במהלך המשחק בין ארגנטינה לבין קטאר. רויטרס
אווירה די עייפה ביציעים מלאי הקרחות/רויטרס

קטאר - ארגנטינה

זה לא היה הכי מרשים, אפילו די רדום ומנומנם לעיני יציעים דלילים מאוד, אבל בסופו של דבר האלביסלסטה הצליחו להשיג את הניצחון הראשון בקופה אמריקה 2019 וסיימו את בית ב' עם ארבע נקודות ובמקום השני. ארגנטינה תפגוש ברבע הגמר את ונצואלה, שסיימה במקום השני בבית א' אחרי ברזיל. אגב ברזיל, אז אם הכול יילך כצפוי, ארגנטינה וברזיל צפויות להיפגש בחצי הגמר. לאוטרו מרטינס (4) וסרחיו אגוארו (82) כבשו לזכות הארגנטינאים בעוד ליאונל מסי סיפק תצוגה פושרת מאוד, בטח ביחס לסטנדרטים המטורפים שלו ואפילו רשם החמצה אחת רשלנית ואומללה בדקה ה-76.

דקה 4: גול! אוי איזה שער אומלל. אל ראווי מסר היישר לרגליים של לאוטרו מרטינס, שנותר לבד מול השוער אל שיב ובעט פנימה את ה-0:1 של ארגנטינה.

דקה 22: מסי הכניס כדור קטן לאגוארו, שהגיע למצב מצוין בתוך הרחבה, אבל בעט החוצה.

דקה 45: אל ראווי בעט כדור חופשי מסוכן מצד שמאל, זה פגע בקורה והלך החוצה.

דקה 76: אוי איזו החמצה רשלנית של מסי. כוכב ארגנטינה קיבל מסירת רוחב ובעט מחמישה מטר לשמיים. לא מתאים.

דקה 82: גול! פאולו דיבאלה המחליף הכניס לאגוארו, שקיבל בצד ימין של הרחבה ובעט טוב לפינה הרחוקה, 0:2 לארגנטינה.

הרכב ארגנטינה: סעיד אל שיב, סלים אל חג'רי (עבדולה אל אחרק, 77), בסאם אל ראווי, חוחי בועלם, טארק סלמן, פדרו מיגל (חמיד עיסמאיל, 85), קרים בודיאף, עבדול עזיז חאתם, חסן אל חאידוס, עלמואז עלי, אקראם עפיף.

הרכב ארגנטינה: פרנקו ארמני, רנסו סראביה, חואן פוית (חרמאן פצייאה, 85), ניקולאס אוטמנדי, ניקולאס טגליאפיקו, רודריגו דה פול, לאנדרו פארדס, ג'יובאני לו סלסו (מרכוס אקוניה, 56), ליאונל מסי, סרחיו אגוארו, לאוטרו מרטינס (פאולו דיבאלה, 76).

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
סרחיו אגוארו שחקן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
אגוארו מחבק את מסי/רויטרס

קולומביה - פרגוואי 0:1

הקולומביאנים עלו עוד לפני שריקת הפתיחה וגם הבטיחו את המקום הראשון בבית. למרות זאת והרכב חסר במיוחד, קולומביה עשתה את שלה עם ניצחון שלישי בשלושה משחקים ונעלה את שלב הבתים במאזן מושלם בזכות שער של גוסטבו קוויאר בדקה ה-31. קולומביה תפגוש את מי שתסיים שנייה בבית ג', ככל הנראה אורוגוואי.

דקה 31: גול! סנטיאגו אריאס מסר לגוסטבו קוויאר, שבעט מזווית קשה מאוד אבל זה הלך פנימה וקבע 0:1 לקולומביה.

גוסטבו קוויאר שחקן נבחרת קולומביה. רויטרס
קוויאר חוגג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully