וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכפיל האיראני של מסי מכחיש שפיתה 23 נשים שחשבו שהוא באמת מסי

בתקשורת הספרדית דווח שרזה פרסטש, שהפך לתופעת רשת בשל דמיונו המדהים לפרעוש, שכב עם עשרות נשים שהאמינו שמדובר בכוכב ברצלונה, אך הוא התגונן: "אלחם כדי לנקות את שמי"

מתוך יוטיוב

סערה באיראן: דיווח בספרד טוען שרזה פרסטש, המוכר ברשתות החברתיות ככפיל האיראני של ליאונל מסי השתמש לרעה בדמיון הרב שלו לכוכב ברצלונה ופיתה 23 נשים שונות לשכב איתו. על פי "מארקה", בשנתיים שחלפו מאז שהצטלם לראשונה עם חולצה של מסי ותספורת המזכירה את זו של הפרעוש והפך בשל כך לתופעת רשת, ניצל פרסטש לרעה את דמותו החדשה, והפיל ברשתו עשרות נשים שהאמינו שמדובר במסי האמיתי.

אלא שפרסטש מיהר להגיב להאשמות והכחיש אותן מכל וכל. האיראני בן ה-26, שעבד בעיקר כדוגמן בטהראן עד שעטה על עצמו את דמותו של מסי, הצהיר בראיון לתקשורת המקומית: "החדשות האלו הגיעו לכל המדינות המוסלמיות, זה אסון עבורי ועבור משפחתי". לאחר מכן אף כתב בחשבון האינסטגרם הפופולרי שלו: "פייק ניוז עליי מתפשט ברחבי הרשתות החברתיות, זה פשוט לא נכון. בבקשה אל תהרסו את המוניטין והאמינות שלי. הרי אם זה היה קורה באמת, היו מצטברות תלונות נגדי, והייתי בכלא עכשיו. אל תאמינו לדיבורים, אלו שטויות. אעשה כל שביכולתי כדי להילחם בכך משפטית על מנת לנקות את שמי".

הכפיל של מסי. אתר רשמי
הכפיל של מסי/אתר רשמי
הכפיל של מסי. אתר רשמי
הכפיל של מסי/אתר רשמי
הכפיל של מסי. אתר רשמי
הכפיל של מסי/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully