וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פריס סן ז'רמן הורידה את הדרישות שלה מברצלונה על ניימאר"

זה מתקרב: הצרפתים מתפשרים במחיר, הברזילאי מתפשר על השכר, משפחתו של ניימאר כבר מחפשת לו בית חדש בברצלונה. אביו של צ'אבי: "זה קצת מסריח"

עריכת וידאו: מתן חדד

מיום ליום, האפשרות שניימאר יחזור לברצלונה נראית יותר ויותר ריאלית. עד עתה מה שהקטין את הסיכויים שהעסקה תתממש היו הדרישות הגבוהות של פריס סן ז'רמן (300 מיליון יורו), אבל על פי "לה פריסיאן", "פריס סן ז'רמן מוכנה להוריד בדרישות שלה, ותבקש עליו את ה-222 מיליון יורו ששילמו עליו לפני שנתיים". ניימאר, כזכור, גם צפוי להוריד בשכר שלו (מ-36 מיליון יורו לעונה ל-24 "בלבד") ולבטל את התביעה שלו נגד המועדון.

ב"ספורט" טוענים כי הכוכב הברזילאי "כל כך בטוח שיימכר מפריס סן ז'רמן בחזרה לברצלונה", שמשפחתו כבר החלה לדאוג לפן הלוגיסטי של הקאמבק. אמו ואחותו של השחקן כבר נחתו בברצלונה לפני מספר שבועות והחלו בחיפושים אחר בית חדש למשפחה.

על פי אותו דיווח, ניימאר ירצה לחזור ולהתגורר בשכונת פדרלבס, ויביא איתו את מאמן הכושר האישי שלו, ריקרדו רוסה, שנמצא כרגע עם נבחרת ברזיל בקופה אמריקה. "ניימאר משוכנע שבשבוע הבא צעדים גדולים ייעשו במשא ומתן עם פריס סן ז'רמן על ידי פיני זהבי, לו קשר ישיר לנאסר אל חלאיפי", נכתב.

עוד בנושא:

סגן נשיא ברצלונה מאשר: "ניימאר רוצה לחזור, אבל עוד לא דנו בזה"
ניימאר לפ.ס.ז': תעבירו אותי לברצלונה עד ה-8 ביולי, או שאעזוב מיוזמתי
עסקת ניימאר לברצלונה: התנאים, הוויכוחים והאיום שהוסר מריאל מדריד

ובינתיים, ניימאר מבלה עם ג'ימי באטלר

"למה שזה לא יקרה"? תהה פדרו, ששיתף עם הברזילאי פעולה בשורות הקטלאנים. "אני משוכנע שניימאר יחזור לחזור. הוא שחקן מצוין, אחד הטובים בעולם והוא הוכיח זאת גם בברצלונה וגם בפריס סן ז'רמן. אני חושב שכולם יתמכו בחזרה שלו".

מי שדווקא לא ממש מתלהב מהקאמבק הצפוי הוא אביו של צ'אבי, חואקים הרננדס, שהתראיין לתחנת רדיו בספרד ואמר: "ניימאר שחקן מצוין, אבל הרבה אנשים לא יאהבו את החזרה שלו. העזיבה שלו היתה טראומתית, והוא זה שרצה לעזוב. בגלל הצורה בה פילס את דרכו החוצה, להחזיר אותו יהיה קצת מסריח".

גם ריבאלדו טוען שצריך יהיה להשכיח את העזיבה הקשה כדי לאפשר את שיתוף הפעולה המחודש: "הוא יצטרך להתנצל בפני אוהדי ברצלונה ולהגיד להם שהוא מבין שכאן הוא יכול לשחק את הכדורגל הטוב ביותר שלו. אם יעשה זאת, אוהדי בארסה יקבלו אותו בשמחה. יכול להיות שיצטרך לבצע קיצוץ במשכורתו, אבל אני חושב שזה יהיה שווה לו להקריב קצת כלכלית כדי לחזור לשמוח על המגרש".

עוד באותו נושא

סגן נשיא ברצלונה מאשר: "ניימאר רוצה לחזור, אבל עוד לא דנו בזה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully