וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן נשיא ברצלונה מאשר: "ניימאר רוצה לחזור, אבל עוד לא דנו בזה"

ג'ורדי קארדונר חושף: כמה מחברי ההנהלה עדיין נוטרים טינה לניימאר בגלל האופן שבו עזב. פ.ס.ז' רוצה לרכוש את קוטיניו ולשאול את דמבלה כחלק מהעסקה

פלייר פרננדו טורס/עריכת וידאו: מתן חדד

סגן נשיא ברצלונה מאשר, על רקע הדיווחים הרבים בספרד ובצרפת: ניימאר אכן רוצה לחזור למועדון. סגן הנשיא ג'ורדי קארדונר אמר היום (חמישי) ש"מההתנהלות של ניימאר אפשר להבין שהוא מוכן לחזור, אבל למען האמת המועדון עוד לא דן באפשרות הזו. ממה שאני יודע, ברצלונה עוד לא עשתה שום צעד כדי לגרום לזה לקרות".

קארדונר הודה שבוועד המנהל של ברצלונה עדיין נוטרים טינה לניימאר בעקבות העזיבה המתוקשרת לפני שנתיים. "עד היום אני לא מבין למה הוא עזב. נתנו לו כל מה שרק רצה, ועכשיו צריך לבחון את הרעיון הזה מחדש", אמר.

עוד בנושא

מאמן ונצואלה: "לשחקני ארגנטינה אין כימיה עם מסי, והמאמן לא עושה כלום"
ניימאר לפ.ס.ז': תעבירו אותי לברצלונה עד ה-8 ביולי, או שאעזוב מיוזמתי
עסקת ניימאר לברצלונה: התנאים, הוויכוחים והאיום שהוסר מריאל מדריד

פיליפה קוטיניו, ברצלונה, מחליף את עוסמאן דמבלה. רויטרס
פריס סן ז'רמן לא תסתפק באחד מהם. קוטיניו ודמבלה/רויטרס

כך או כך, למרות ההכחשות של קארדונר, בספרד טענו שהמגעים בין ברצלונה לפ.ס.ז' נכנסו להילוך גבוה. על פי "ספורט" הקטלאני, נאסר חלאיפי הודיע לראשי בארסה ש"מבצע ניימאר" ייצא לפועל רק אם פיליפה קוטיניו ועוסמאן דמבלה יעברו לפריס. לאל חלאיפי יש גם תנאים נוספים: את הברזילאי הוא רוצה לרכוש מיידית, ואת דמבלה הוא מעוניין לקבל בהשאלה עם אופציה לרכישה בסוף העונה.

על פי "מונדו דפורטיבו", "דמבלה הוא המפתח בעסקת ניימאר". לעת עתה נראה שדמבלה מעדיף לעבור לבאיירן מינכן, אבל עבורה הוא אופציה משנית במקרה שלירוי סאנה לא יצטרף. אם דמבלה יתרצה ויעבור לפריס סן ז'רמן, תיסלל הדרך של ניימאר לברצלונה משום שעל פיליפה קוטיניו אין הרבה "קופצות" אחרות.

בפריס הדיווחים הם ברוח שונה. "פריס סן ז'רמן תעשה הכל כדי לתקוע לברצלונה מקלות בגלגלים", צוין ב"לה פריזיאן". על פי הדיווח ברצלונה ניסתה ליצור קשר עם פריס סן ז'רמן כדי לקדם את המו"מ על העסקה, אבל פ.ס.ז' לא הגיבה לשיחות רשמיות עם הקטלאנים, והתעלמה אפילו כשנשיא ברצלונה ז'וספ מריה ברתומאו ניסה להתקשר.

(עדכון ראשון: 10:12)

עוד באותו נושא

ניימאר לפ.ס.ז': תעבירו אותי לברצלונה עד ה-8 ביולי, או שאעזוב מיוזמתי

לכתבה המלאה
שחקן פריס סן ז'רמן, ניימאר. AP
אל חלאיפי עושה לו דווקא? ניימאר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully