וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר לפ.ס.ז': תעבירו אותי לברצלונה עד ה-8 ביולי, או שאעזוב מיוזמתי

הכוכב הברזילאי "ננעל" על ברצלונה ומוכן לנקוט בצעדים דרסטיים כדי להבטיח את הקאמבק, כולל להחרים את פתיחת האימונים. בברצלונה מדווחים: הוא עשוי לקצץ כ-50 אחוזים משכרו, ו"סוף סוף מפנים שהוא בצל של מסי"

פלייר פרננדו טורס/עריכת וידאו: מתן חדד

ניימאר וברצלונה כבר סיכמו עקרונית על שיתוף פעולה מחודש, ועכשיו נותר המכשול הגדול באמת: איך משכנעים את פריס סן ז'רמן למכור אותו, וכמה גדול המחיר שיש לשלם?

על פי "אל מונדו דפורטיבו" הקטלאני, ניימאר "ננעל" על ברצלונה, מסכים לעבור אך ורק לשורותיה, ולשם כך מוכן לנקוט גם בצעדים דרסטיים כדי להכריח את פריס סן ז'רמן למכור אותו. בידיעה הראשית של העיתון הבוקר דווח שניימאר אף מציב לנשיא הקטארי של פריס סן ז'רמן נאסר אל חלאיפי אולטימטום: תמכור אותי לברצלונה עד ה-8, או שלא אופיע לאימונים ולמשחקים של הקבוצה.

ניימאר אף מוכן לפשרות כלכליות יוצאות דופן, והעביר מסר לברצלונה לפיו יסכים לקיצוץ של עד 50 אחוז ממשכורתו (שעומדת על 36 מיליון לעונה בפריס סן ז'רמן). בכל מקרה הסכים בצורה גורפת ששכרו של ליאונל מסי (40 מיליון יורו) יהיה גבוה פי כמה משלו.

עוד בנושא

בברצלונה חוגגים: ניימאר הוכיח עד כמה הוא רוצה לחזור
עסקת ניימאר לברצלונה: התנאים, הוויכוחים והאיום שהוסר מריאל
נאסר אל חלאיפי תוקף: "אף אחד לא הכריח את ניימאר לחתום"

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן. GettyImages
לא יופיע לאימונים? ניימאר/GettyImages

ניימאר כבר פנה באופן אישי לאל חלאיפי, דרש ממנו להימכר לברצלונה והגדיר את המועדון הקטלאני כ"בית שלי".

"הוא רוצה לברצלונה בכל מחיר. נמאס לו מפ.ס.ז', נמאס לו מפריס, נמאס לו מהליגה הצרפתית. זה נגמר", נכתב ב"אל מונדו".

כאמור, ההחלטה החד משמעית של ניימאר עשויה להיות מלווה בצעדים פרקטיים. ב-8 ביולי תפתח פריס סן ז'רמן את האימונים לעונה הבאה, ולניימאר "אין שום כוונה להופיע".

בברצלונה בונים על ההתעקשות של ניימאר ומקווים שהיא תגרום לפריס סן ז'רמן להפנים שאין לה שום מוצא מלבד למכור אותו. הקטלאנים כבר נכוו בעבר ממשא ומתן עם פ.ס.ז' אחרי שניסו לצרף את מרקו וראטי והמגעים פוצצו אחרי מתיחות גדולה בין הצדדים. ניימאר, אם כן, עשוי לשמש כמעין מתווך בעסקה.

ב"ספורט" הקטלאני פורטים את ה"מחיר" שברצלונה מוכנה לשלם במסגרת עסקה: בראש ובראשונה, היא רוצה להכליל בתוכה שחקן שיעשה את הדרך ההפוכה לפריס, ככל הנראה פיליפה קוטיניו או איבן ראקיטיץ'. שנית, היא לא מוכנה לשלם למעלה מ-120 מיליון יורו.

עוד באותו נושא

עסקת ניימאר לברצלונה: התנאים, הוויכוחים והאיום שהוסר מריאל מדריד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully