וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות, 25.6: ברצלונה סיכמה עם ניימאר ומחלקת הוראות, הארי מגווייר בדרך למנצ'סטר סיטי

בלם לסטר צפוי להפוך לשחקן ההגנה היקר בכל הזמנים (לפחות עד שדה ליכט יכריע), פריס סן ז'רמן מעוניינת בסרגיי מילינקוביץ' סאביץ', ארסנל רוצה את דני סבאיוס, בברצלונה חוגגים: ניימאר הוכיח עד כמה הוא רוצה לחזור

פלייר פרננדו טורס/עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* לואיג'י די באג'יו הודיע רשמית שהוא מתפטר מתפקידו כמאמן נבחרת איטליה הצעירה. הנבחרת לא הצליחה להעפיל לחצי הגמר בטורניר שהיא מארחת, על אף שנחשבה לאחת הפייבוריטיות.

* ליון הודיעה רשמית על צירופו של ג'אן לוקאס, הקשר האחורי הברזילאי שמגיע מפלמנגו תמורת 8 מיליון יורו. ההערכה בצרפת: ההחתמה הזאת סוללת את דרכו של טנגי אנדומבלה מחוץ למועדון, אולי בדרך לטוטנהאם.

* יוסיפ דרמיץ' עבר מבורוסיה מנשנגלדבאך לנוריץ' ואמר: "אני שמח מאוד שהכול סגור". לדרמיץ' בן ה-26 יש 32 הופעות במדי נבחרת שוויץ.

* המגן הימני סבסטיאן יונג, שסיים את חוזהו בוולפסבורג, הצטרף ללא תמורה להאנובר, שירדה אל הבונדסליגה השנייה.

הארי מגווייר שחקן נבחרת אנגליה. רויטרס
מגווייר בדרך לסיטי/רויטרס

שמועות

* פריס סן ז'רמן מעוניינת בסרגיי מילינקוביץ' סאביץ' מלאציו וצפויה להציע 75 מיליון יורו על הסרבי. לפני כמה שבועות הוזכר מילינקוביץ' סאביץ' כמועמד ליובנטוס.

* ארסנל הצטרפה לטוטנהאם במירוץ אחר דני סבאיוס מריאל מדריד. על פי הדיווחים, הבלאנקוס יהיו מוכנים לשחרר את קשר ספרד הצעירה תמורת 50 מיליון יורו.

* ב"פרנס פוטבול" מדווחים שארסנל מעוניינת בבלם בורוסיה דורטמונד דן אקסל זגאדו, שגדל באקדמיה של פריס סן ז'רמן.

* צ'לסי צפויה להודיע על פרנק למפארד כמאמנה הבא עוד השבוע.

* הארי מגווייר צפוי לעבור השבוע מלסטר למנצ'סטר סיטי תמורת 80 מיליון ליש"ט, זאת לאחר שהעדיף את האלופה על פני יריבתה העירונית מנצ'סטר יונייטד.

* ליברפול ומנצ'סטר יונייטד מעוניינות במגנה השמאלי של ריאל בטיס ג'וניור פירפו, בו גם ברצלונה הביעה עניין במהלך הקיץ.

* באיירן מינכן עדיין רוצה את קאלום האדסון אודוי מצ'לסי, אבל מוכנה לשלם רק 20 מיליון ליש"ט בתמורה.

* לאו הולך מתייס דה ליכט? "טוטוספורט" מדווח שיובנטוס חתמה על חוזה עם הסוכן של הבלם ההולנדי, מינו ראיולה. השחקן עדיין לא חתם, אבל יובה הגיעה לסיכום עם חוזהו, וכעת צריכה לסגור רק עם אייאקס. היא מציעה עליו 80-70 מיליון יורו. עם זאת, ב"מונדו דפורטיבו" טוענים ש"דה ליכט עדיין בוחן את האופציה של ברצלונה... השחקן עדיין לא החליט סופית יפה לחתום וממש לא פסל את בארסה. הסוכן שלו דוחף ליובנטוס, אבל המשפחה של דה יונג מבקשת ממנו לעבור לברצלונה".

שחקני ברצלונה ניימאר, ליאונל מסי, לואיס סוארס. AP
רוצה לחזור? תתחיל לדבר/AP

* ברצלונה וניימאר, העדכון היומי: "ספורט" הקטלאני ממשיך לטעון שהמעבר קרוב, ושניימאר כבר סיכם בבארסה לחמש שנים, בחוזה ש"ממחיש עד כמה הוא רוצה לחזור" לקבוצתו לשעבר. "התשוקה של ניימאר לחזור כל כך גדולה, עד שהוא הסכים לכל התנאים שהציב לו הנשיא ברתומאו", כך נכתב. הוא הסכים להוריד את עלות החוזה שלו בצורה משמעותית (ירוויח "רק" 24 מיליון יורו לעונה, בהשווואה ל-36.8 מיליון יורו בפריס) והסכים לבטל את הדרישה שלו למענק החתימה מהקדנציה הקודמת - סוגיה שנידונה בתביעה בין ניימאר למועדון. כמו כן, כפי שפורסם אתמול, הוא יתנצל פומבית בפני ברצלונה, אוהדיה וההנהלה על הדרך שבה עזב ולאחריה ביקר את המועדון בפומבי. "הרצון של ניימאר לחזור הוא מקצועי, ולא כספי", נכתב ב"ספורט", "הוא הסכים לקיצוץ משמעותי בשכר, מוכן להתנצל, ומוכן לבטל את התביעה".

עכשיו השאלה היא איך ברצלונה ופריס סן ז'רמן יגיעו לסיכום וכמה תשלם בארסה. "ספורט" (שלא פעם שימש כשופר של המועדון) מפעיל לחץ על כל הצדדים, וכותב: "פריס דורשת 300 מיליון יורו, סכום לא ריאלי, כשגם ה-222 מיליון יורו שברצלונה שילמה עליו זה מחיר גבוה מדי עבורה... כעת המפתח להורדת הדרישות של פ.ס.ז' זה שניימאר יתחיל לצאת בפומבי עם בקשתו לעזוב כדי לקדם את המו"מ. הוא צריך לשבור את שתיקתו אם הוא באמת רוצה לעבור. כדי להשתחרר מהחוזה, הוא חייב להפעיל לחץ, ולדבר. לאופרת הסבון של הקיץ יהיו עוד הרבה פרקים".

אגב, על פי הדיווחים האחרונים, ברצלונה הציעה לפריס סן ז'רמן את קוטיניו פלוס 100 מיליון יורו, אבל עכשיו ייתכן שגורם חדש נכנס לתמונה. בספרד טוענים שהצרפתים ררוצים את נלסון סמדו, המגן הימני של בארסה, שעשוי למלא את מקומו של דני אלבס (שכזכור הודיע שהוא עוזב את פריס). אלבס, מנגד, עשוי לחזור לברצלונה בעוד קאמבק "מרגש", על אף שבקבוצה מקווים לאופציה טובה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully