וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל חלאיפי: "אף אחד לא הכריח את ניימאר לחתום. אמבפה יישאר ב-200 אחוז"

נשיא פריס סן ז'רמן במסר לברזילאי: "מי שלא מסכים איתנו, הדלת פתוחה, צ'או". על הכוכב הצרפתי: "לא אוותר על שחקן מטורף כזה"

בווידאו: פול פוגבה מדבר על עתידו

נאסר אל חלאיפי ממשיך להצביע על כך שעתידו של ניימאר לא נמצא בפריס סן ז'רמן. אחרי ציטוטים ראשונים שיצאו אמש (ראשון) מהראיון שהעניק הבוס של פריס סן ז'רמן ל"פראנס פוטבול", היום פרסם המגזין דברים נוספים שאמר אל חלאיפי, שהתייחס גם לעתידו של קיליאן אמבפה ולמטרות המועדון.

אמש נטען כי אלופת צרפת מוכנה לשחרר את ניימאר בקיץ הנוכחי, ולגבי הכוכב הברזילאי אמר אל חלאיפי בראיון: "אף אחד לא הכריח אותו לחתום כאן, אף אחד לא כפה עליו דבר. הוא הגיע בידיעה שהוא מצטרף לפרויקט. אני רוצה שחקנים שמוכנים לתת הכול כדי להגן על החולצה. מי שלא רוצה, או לא מבין, נצטרך לראות ולדבר על כך. יש חוזים שצריך לכבד, אבל העדיפות שלנו כרגע היא התמסרות מלאה לפרויקט. אנחנו רוצים שחקנים שגאים ללבוש את החולצה שלנו ולא כאלה שעושים את העבודה כשמתחשק להם. הם לא כאן כדי לרצות אותנו. אם הם לא מסכימים, הדלת תמיד פתוחה, צ'או. אני לא רוצה לראות כוכבים יותר".

עוד בנושא:
אל חלאיפי מאיים: "שאף אחד לא יתנהג כמו כוכב". "ל'אקיפ": "פריס סן ז'רמן מוכנה לשחרר את ניימאר הקיץ"
פריס סן ז'רמן לקראת מהפכה: המנהל המקצועי עוזב, קיליאן אמבפה שוב מתנדנד
פיליפה קוטיניו לאן? ברצלונה והשחקן מעוניינים בפרידה, אך לא בכל מחיר

נאסר אל חלאיפי לצד ניימאר, פריס סן ז'רמן. רויטרס
"אף אחד לא כפה עליו דבר". נאסר אל חלאיפי עם ניימאר לפני שנתיים/רויטרס

על אמבפה אמר: "הוא רוצה להיות מעורב יותר בפרויקט ולהמשיך לצמוח עם הקבוצה, עם המועדון. אבל הסברתי לו שאת האחריות אתה לא מבקש אלא משיג. לפעמים אפילו בכוח. הוא בחור מאוד פיקח, אני בטוח שהוא הבין. האם הוא יהיה בפ.ס.ז' בעונה הבאה? אני לא בטוח ב-100 אחוז אלא ב-200 אחוז. אני לא אתן לשחקן מטורף כזה ללכת".

על חלקו בכישלון בליגת האלופות ובעובדה שהקבוצה איבדה העונה את שני הגביעים בצרפת, הוסיף נשיא המועדון: "חסר לנו אופי וסמכותיות. אני הראשון להכיר בזה. אני לא רוצה להתחמק מהאחריות שלי, אני הקברניט. לא אסתיר את זה ואאשים את השחקנים או המאמן. אם משהו לא עבד העונה, זה קודם כל באשמתי. אבל גם זה ישתנה".

עוד באותו נושא

"מצב חלומי" בריאל מדריד: ניימאר וקיליאן אמבפה לפתע בהישג יד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully