וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת ניימאר לברצלונה: התנאים, הוויכוחים והאיום שהוסר מריאל מדריד

אחרי הרמזים העבים מפריס סן ז'רמן והוויתור של ריאל מדריד, ניימאר "על הברכיים" מול ברצלונה: הקטלאנים דרשו שיסיר את התביעה נגד המועדון ויצהיר פומבית על נכונות לקאמבק, במקביל בעלי המניות מתנגדים למהלך, אבל מסי ופיקה דוחפים מאחורי הקלעים. תמונת מצב

עריכת וידיאו: מתן חדד

כמדי קיץ, גם בפגרה הנוכחית עולה על הפרק קאמבק של ניימאר לברצלונה. אולם הפעם - אם להסתמך על התקשורת הקטלאנית - יש סיכוי אמיתי שזה יקרה. בצרפת ובספרד דיווחו ביממה האחרונה שהעזיבה של הכוכב הברזילאי את פריס סן ז'רמן היא כמעט סופית ובניגוד לעבר, מבוססת על רצון הדדי הן מצידו של ניימאר והן מצידו של נאסר אל חלאיפי. נשיא פריס סן ז'רמן אף פיזר רמזים נוספים לכך במהלך השבוע, בין היתר כשאמר בראיון ש"אף אחד לא הכריח את ניימאר לחתום. מי שלא מסכים איתנו, הדלת פתוחה, צ'או". בנוסף הרבה אל חלאיפי להחמיא בימים האחרונים לקיליאן אמבפה, אמר ש"אין שום כוונה לוותר על שחקן מטורף כזה" והודיע חגיגית ש"הוא יישאר ב-200 אחוז".

כמובן שכעת, כשהדלת פתוחה, אפשרות של חזרה לברצלונה נראית יותר מסבירה - לפחות עבור ניימאר עצמו. על פי העיתון הספרדי "קאדנה סר", השמועות והדיווחים הרבים שמקשרים שוב בין ניימאר לברצלונה בימים האחרונים אפילו לא מגיעים מהדלפות של בארסה או של פמליית ניימאר, אלא מפריס סן ז'רמן בכבודה ובעצמה שכבר מביעה עניין בעסקה.

עוד בנושא

העברות בעולם: מתייס דה ליכט בחר ביובנטוס, צפוי לחתום בקרוב
מקיץ אל חלום: 20 שנה לקיץ של הפריצה המטאורית של רונאלדיניו
בהמלצת ליאונל מסי: "ברצלונה תחתים את ניימאר במקום גריזמן"
ניימאר לברצלונה? בצרפת, ברזיל וספרד מסבירים למה זה יקרה

ניימאר עם קיליאן אמבפה שחקני פריס סן ז'רמן. GettyImages
מלך חדש בפריס. אמבפה עם ניימאר/GettyImages

גם ניימאר, כך נראה, חפץ בכך עד מאוד. דלת אחת כבר נסגרה לו בימים האחרונים: על פי הכתב הבכיר של "אס" תומאס רונסרו, ריאל מדריד ירדה סופית מהאפשרות לצרפו בגלל שורה ארוכה של סיבות, כולל התנגדות בקרב אוהדי הבלאנקוס וחשש מהתנהלותו הבעייתית מחוץ למגרש.

ברצלונה נותרה האופציה הטובה ביותר עבור ניימאר, כאמור, ונראה שגם הוא מוכן לעשות מאמצים כבירים כדי להצטרף. השאלה היא האם ברצלונה תהיה מוכנה להכשיר את הקרקע לקאמבק שנוי במחלוקת, אחרי עזיבה סוערת ומתוקשרת שלא השאירה לניימאר פינה חמה בלב של האוהדים.

כך או כך, נראה שבארסה מגיעה הפעם לשולחן המשא ומתן מעמדת כוח: הבוקר (שבת) דווח ב"ספורט" הקטלאני שברצלונה הציבה לניימאר ונציגיו שלוש דרישות מקדימות עיקריות לפני שתהיינה התקדמות במשא ומתן: האחד שיפחית משמעותית בשכרו (הרוויח 36.8 מיליון יורו העונה בפריס סן ז'רמן), השני שיסיר את התביעה שהגיש נגד המועדון לבונוסים בסך 26 מיליון יורו אחרי שעבר לצרפת, והשלישי שיצהיר פומבית על רצונו לחזור לברצלונה.

על פי דיווחים בברזיל שאישרו את הדיווח המקורי, ניימאר אף הסכים לכל הנתאים הללו. ב"ספורט" ציינו שניימאר וברצלונה מנהלים שיחות "מזה כמה שבועות" ומנסים לגשר על הפערים הן במובן המקצועי והן במובן הכלכלי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן ברצלונה ניימאר חוגג. רויטרס
ספק אם האוהדים יקבלו אותו חזרה בזרועות פתוחות. ניימאר במדי ברצלונה/רויטרס

גם במסדרונות ברצלונה יש לא מעט מתנגדים לקאמבק, אם וכאשר יקרום עור וגידים. על פי "אל מונדו דפורטיבו" הקטלאני, במשאל שערכה ברצלונה בין בעלי המניות התברר שלמעלה מ-70 אחוזים לא מעוניינים בחזרה של ניימאר לקבוצה. יחד עם זאת, השחקנים בראשות ליאו מסי, לואיס סוארס וג'רארד פיקה מצדדים במהלך, והמשקל שלהם בהחלטה עשוי להיות גדול יותר.

כמו כן, על פי "ספורט", ברצלונה לא מתכוונת לבחור אחד מבין ניימאר או גריזמן אלא לנסות להחתים את שניהם. את שער העיתון עיטרה תמונה של השניים וצוין שהקבוצה תעשה הכל כדי לצרף את שניים ו"להנחית על מדריד את הפצצה של הקיץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully