וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהמלצת מסי: "ברצלונה תחתים את ניימאר במקום גריזמן"

בספרד מדווחים שהקטלאנים ינסו להעביר את ההסכם שיש להם עם הצרפתי לפריס סן ז'רמן, וינסו להחזיר את הברזילאי בעסקה שהולכת ונרקמת

בברזיל ובספרד תמימי דעים: ניימאר בדרך חזרה לברצלונה, וזה עשוי לקרות על חשבונו של אנטואן גריזמן שכבר היה סגור במועדון הקטלאני. ב"אל מונדו" מפרסמים הבוקר שבעקבות המלצתו של מסי להחתים את הברזילאי, ברצלונה תשנה תכניות ופשוט תעביר את ההסכם שלה עם גריזמן לפריס סן ז'רמן, שגם היא מעוניינת בכוכב הצרפתי שהודיע שיעזוב את אתלטיקו מדריד.

לפי הדיווחים גריזמן כבר סיכם עם ברצלונה במרץ והסכים לקצץ מעט בשכרו כדי לעבור לאלופה, אבל כעת בארסה שינתה תכניות ומנסה לשדך את גריזמן לפריס תחת ההסכם הזה. כזכור, פריס רכשה את ניימאר ב-2017 תמורת סכום שיא של 222 מיליון יורו, אבל ריבוי הפרשיות והפציעות של הכוכב, גרמו לבעלים נאסר אל חלאיפי להצהיר ש"מי שלא מחוייב לא יישאר במועדון" ובכך סלל את דרכו החוצה. בנוסף מדווחים ב"אל מונדו" שניימאר עצמו שלח הודעה מפורשת לאל חלאיפי וכתב לו ש"אני לא רוצה לשחק יותר בפריס סן ז'רמן. אני רוצה לחזור הביתה, אל המקום שלא הייתי צריך לעזוב אותו".

שחקני ברצלונה ניימאר, ג'ורדי אלבה. AP
בקרוב שוב ישתפו פעולה? ניימאר ואלבה/AP

ב"קונפידנטיאל" מדווחים שמספר שחקני ברצלונה כבר סימסו לניימאר ועודדו אותו לחזור לקבוצה. מסי עצמו טען בראיון מוקדם יותר שיש לו קבוצת וואטסאפ משותפת עם ניימאר וסוארס, שהתייחס גם הוא לאפשרות שהברזילאי יחזור ואמר: "מי לא יהנה משחקנים כמו ניימאר? הוא השחקן השני הכי טוב בעולם". סוארס נשאל גם לגבי גריזמן והעדיף לא להתייחס.

ניימאר עזב את ברצלונה כדי לצאת מ"צילו של מסי" ולהיות הכוכב הכי גדול בפריס, אך גם שם הוא כבר כוכב המשנה של קיליאן אמבפה, כאשר גם בפריס מעוניינים להפוך את הצרפתי הצעיר למנהיג והכוכב הבלתי מעורער במקום ניימאר. בספרד מדווחים בנוסף שגריזמן לא אהוד בחדר ההלבשה של בארסה, בניגוד לברזילאי שכיכב במועדון בין השנים 2013 ל-2017 וגם זכה עימו בליגת האלופות. כעת, כך נראה, הכדור בידיים של פריס כשלא מן הנמנע שעסקת ניימאר תכלול גם את איבן ראקיטיץ' או/ו עוסמאן דמבלה שעשויים לעשות את הדרך ההפוכה. בכל מקרה, האפשרות שהברזילאי יישאר בסופו של דבר בפריס היא יותר מקלושה ואין יותר מדי קבוצות שיוכלו לממן את שכרו. ריאל מדריד גם הוזכרה כמועמדת להחתים אותו, אבל ההצטרפות של אדן הזאר מורידה את האפשרות הזו מן הפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully