וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 22.6: החוזה החדש של דה חאה ביונייטד, פרטי עסקת דה ליכט ליובנטוס

באנגליה טוענים שהשוער הספרדי שוכנע לא לעבור לפ.ס.ז' ויחתום תמורת משכורת שבועית של 350 אלף ליש"ט. באיטליה חושפים: דה ליכט יהפוך למשתכר השני הכי גבוה בסרייה A. די פרנצ'סקו בסמפדוריה

עריכת וידיאו: מתן חדד

בווידאו: מסי אחרי התיקו של ארגנטינה נגד פרגוואי בקופה אמריקה

העברות

* סמפדוריה הודיעה על מינויו של אוזביו דה פרנצ'סקו למאמנה. נשיא המועדון מאסימו פררו אמר: "הוא הבחירה הכי טובה שלנו כדי להמשיך ולשפר את סמפדוריה. הוא מגיע עם ניסיון, ידע, כדורגל טוב, תשוקה ומנטאליות נכונה". די פרנצ'סקו פוטר בשלהי העונה החולפת מרומא.

* רודריגו בנטנקור האריך את החוזה שלו ביובנטוס עד 2024. האורוגוואי בן ה-21 היה מחוזר על ידי ארסנל וברצלונה בקיץ.

* ברייטון החתימה את בלמה של פורטסמות' מאט קלארק לארבע שנים תמורת 3.4 מיליון פאונד.

* אקס מכבי פתח תקוה פרנק במבוק חתם במאריטימו מפורטוגל.

* ספרטק מוסקבה החתימה את החלוץ הארגנטינאי אסקיאל פונסה (22) שהושאל בעונה שעברה מרומא לא.א.ק. אתונה.

* החלוץ אנטוניו צ'ולאק הושאל מהופנהיים לרייקה הקרואטית לעונה אחת.

שמועות

* טוויסט נוסף בסאגת מתייס דה ליכט: "טלחרף" ההולנדי מדווח שהבלם הצעיר בחר בסופו של דבר להצטרף ליובנטוס, אחרי שהמגעים עם ברצלונה ופריס סן ז'רמן עלו על שרטון. גם עיתונאי "סקיי איטליה" ג'אנלוקה די מארציו, שנחשב לאחד המקורות האמינים ביותר, דיווח ש"כעת ההגה נמצא בידיים של יובנטוס".

בהמשך היום חשפו ב"סקיי איטליה" את פרטי העסקה המתגבשת: יובנטוס תעביר לאייאקס כ-70 מיליון יורו (סכום נמוך ביחס לדיווחים שפורסמו) ותחתים את דה ליכט לחמש שנים עם שכר עונתי שינוע בין 15 ל-20 מיליון יורו שיהפוך את הבלם הצעיר למשתכר השני הכי גבוה בסרייה A אחרי כריסטיאנו רונאלדו (30 מיליון).

* על פי "דיילי מייל", מנצ'סטר יונייטד הצליחה לשכנע את דויד דה חאה להישאר בקבוצה ולא לעבור לפריס סן ז'רמן שהתעניינה בו. השוער הספרדי, שנכון לעכשיו חתום רק עד הקיץ הבא, צפוי לחתום על חוזה ארוך טווח עם משכורת שבועית של 350 אלף ליש"ט.

* ההחלטה התקבלה: מגזין "גול" מדווח שלאחר התלבטות ארוכה, בריאל מדריד החליטו ללכת על פול פוגבה ולא על כריסטיאן אריקסן. כזכור: זינדין זידאן משך לכיוונו של הקשר הצרפתי, פלורנטינו פרס רצה את הפליימיקר הדני אבל לבסוף נראה שהתרצה. כעת הבלאנקוס ינסו לסגור את העסקה מול מנצ'סטר יונייטד.

* ועוד ביונייטד: השדים האדומים מקווים להשלים ב-48 השעות הקרובות את עסקת העברתו של המגן ארון וואן ביסאקה מקריסטל פאלאס. יונייטד צפויה לשלם עליו 62 מיליון יורו ובכך להפוך אותו למגן היקר בהיסטוריה.

* אחרי הקיץ הסוער, "ספורט" מדווח שניימאר מתכוון לסרב לחזור לאימוני פריס סן ז'רמן. החלוץ הברזילאי די נעול על מעבר לברצלונה, ומלא תקווה שהקבוצות יצליחו להגיע לסיכום שיחזיר אותו לקאמפ נואו.

* אתלטיקו מדריד מעוניינת במגנה של ארסנל הקטור ביירין ומוכנה להציע תמורתו את ויטולו.

* אברטון מעוניינת להשאיר את הבלם הצרפתי קורט זומה, שהושאל אליה בעונה שעברה מצ'לסי והיה נהדר. ב"טלגרף" מדווחים שהטופיז כבר פתחו בשיחות רשמיות עם הבלוז במטרה להחתימו על חוזה קבוע.

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל. AP
לא רוצה לחזור למועדון שלא רוצה אותו. ניימאר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully