וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר לברצלונה? בצרפת, ברזיל וספרד מסבירים למה (ואיך) זה יקרה

בברזיל טוענים ש"המעבר יצא לדרך" ושבארסה תמכור עבור ניימאר את כוכביה, בצרפת מסבירים את הסיבות למהפך, בספרד מנתחים: אלה המפתחות לעסקת השנה

ריאל מדריד TV

בווידאו: אדן הזאר מוצג בריאל מדריד

החזרה של ניימאר לברצלונה "כבר יצאה לדרך", כך טוענים בברזיל. על פי דיווח ב" Globoesporte", השיחות בין השחקן לקבוצה "מתקדמות מאוד" והחזרה שלו לספרד עשויה לכלול מעבר של שחקנים לפריס סן ז'רמן כמו סמואל אומטיטי, עוסמאן דמבלה ואיבן ראקיטיץ' בנוסף ל-100 מיליון יורו.

על פי התקשורת הברזילאית, נשיא ברצלונה ג'וספ מריה ברתומאו אחראי באופן אישי על המשא ומתן עם אביו של השחקן, והשניים מעוניינים לשים בצד את מחלוקות העבר ביניהם על מנת להשלים את העסקה. אתמול ג'וספ ויבס, דובר ברצלונה, אמר ש"אין דלת פתוחה או סגורה לניימאר". הכותרת הראשית ב"ספורט" הקטלאני טוענת ש"ניימאר כבר במשא ומתן על עזיבתו, כשהסוכן שלו פיני זהבי עובד בשבועות האחרונים על האפשרות שהוא יחזור לבארסה".

עוד בנושא
"ל'אקיפ" הפגיז: "פריס סן ז'רמן מוכנה לשחרר את ניימאר הקיץ"
אל חלאיפי: "אף אחד לא הכריח את ניימאר לחתום. אמבפה יישאר ב-200 אחוז"
"מצב חלומי" בריאל מדריד: ניימאר וקיליאן אמבפה לפתע בהישג יד

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל. AP
עוד קיץ סוער. ניימאר/AP

כזכור, השבוע הבעלים של פריס סן ז'רמן נאסר אל חלאיפי נשאל על ניימאר ואמר ש"אם מישהו לא מרוצה, הדלת פתוחה" ואף ציין ש"אף אחד לא הכריח את ניימאר לחתום אצלנו". לפריסאים נמאס מהגישה הבעייתית של ניימאר, שעשה לא מעט בעיות משמעת למאמן הקפדן תומאס טוכל, לא משמש דוגמה, כשכל זה מצטרף גם לפרשת האונס האחרונה שלא מוסיפה לתדמיתו, וכמובן לפציעות החוזרות ונשנות. זה מצטרף לדיווחים על חוזר השביעות של ניימאר והרצון שלו לעזוב את צרפת.

ב"ל'אקיפ" נכתב הבוקר: "למה פריס סן ז'רמן מוכנה פתאום לשחרר את ניימאר? בגלל ההתנהגות של השחקן, אבל גם בגלל מצבו הרפואי והבהלה לכוכב האחר של הקבוצה, קיליאן אמבפה", כשהקבוצה רוצה להפוך את אמבפה לכוכב הבלעדי, להיבנות סביבו ולהביע בו אמון פומבי.

הבעיה היא שמדובר בעסקה מורכבת. לא רק בגלל המחיר הגבוה. "מארקה" מציין הבוקר את "המפתחות לעסקת ניימאר", ומפרט. מבחינת ברצלונה, הבעיות יהיו מהכיוון של אנטואן גריזמן, כש"העסקה של ניימאר עשויה לשלוח את גריזמן לפריס סן ז'רמן", מתוך הניחה שהקבוצה לא יכולה להרשות לעצמה רכישה של שניהם. בנוסף, הבעיה היא המתיחות בין ברצלונה לאביו של ניימאר, כשתביעה בין הצדדים עדיין לא נפתרה. כזכור, אביו של ניימאר דרש מהקבוצה מענק חתימה של 40 מיליון יורו, ובברצלונה טענו שזה לא נעשה בתום לב.

מנגד, בברצלונה כמובן מעוניינים בחזרתו של השחקן, שחתום בפריס סן ז'רמן עד 2022. ניימאר מבין שהשאיפה שלו לזכות בכדור הזהב ולצאת מהצל של ליאו מסי היא כבר לא רלוונטית, ורק רוצה לחזור ליהנות מכדורגל. הברזילאי עדיין בקשר חברי טוב עם מסי ועם לואיס סוארס, שרוצים מאוד שיחזור (בניגוד לגריזמן, שלא אהוד בחדר ההלבשה של הקבוצה). אתמול לואיס סוארס אמר ש"כמובן נשמח לקבל בחזרה שחקן כמו ניימאר", וגם מאמן נבחרת ברזיל טיטה אמר ש"ניימאר חגג לשחק איפה שהוא מרגיש שמח".

נשיא ברצלונה, ג'וספ מריה ברתומאו. AP
אחראי איזית על העסקה. ברתומאו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully