וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוואי לאונרד ייפגש עם הלייקרס, שמכינים תכנית חלופית למקרה שלא ישיגו כוכב

כוכב הראפטורס ייפגש גם עם הקליפרס, הלייקרס עשויים לפנות לדני גרין וסת' קרי, קיירי אירווינג עדיין "מטרה". לברון ויתר על החולצה מספר 23, בליגה מעריכים: קווין דוראנט יישאר בגולדן סטייט

עריכת וידאו: מתן חדד

כאילו שוק השחקנים החופשיים ב-NBA לא היה חם מספיק, הצליחה לוס אנג'לס לייקרס לפנות לעצמה מקום לחוזה מקסימום נוסף תחת תקרת השכר, והפכה אותו לוהט עוד יותר. אם לפני מספר ימים ניתן היה להניח שהכוכבים הגדולים ביותר לא ימהרו להצטרף לאנתוני דייויס ולברון ג'יימס הרי שכעת, כשהלייקרס כבר יוכלו להציע 32 מיליון דולר לעונה ולא 23 מיליון דולר לעונה, הכל פתוח.

זה קרה בזכות שליחתם של מו וואגנר, אייזק בונגה וג'מריו ג'ונס לוושינגטון, במסגרת העסקה הסיבובית על דייויס. הוויזארדס יקבלו גם בחירת סיבוב שני ב-2020, וישלחו כסף לניו אורלינס. הטרייד יושלם רשמית ב-6 ביולי.

אז מה עכשיו? ב-30 ביוני ייפתח שוק השחקנים החופשיים, ואלה יוכלו להיפגש באופן רשמי עם הקבוצות השונות. בארצות הברית טוענים שקוואי לאונרד ייפגש עם הלייקרס, כמו גם עם הקליפרס, ולאחר מכן, יאפשר לטורונטו את הפגישה האחרונה לפני שיקבל החלטה סופית על עתידו. גם ניו יורק מנסה להשיג לעצמה ערב עם ה-MVP של סדרת הגמר האחרונה, אולם לא בטוח שזה יקרה.

גם ג'ימי באטלר נמצא על הכוונת של הלייקרס, וכמוהו גם דיאנג'לו ראסל. על פי ESPN, אם רוב פלינקה לא יצליח להנחית כוכב גדול נוסף לצד לברון ודייויס, הוא יעבור לתכנית החלופית: שימוש בכסף שהתפנה תחת תקרת השכר כדי לצרף מספר שחקנים משלימים. בין השמות שהוזכרו נמצאים דני גרין, טרנס רוס וסת' קרי.

בנוסף, מארק סטיין מ"ניו יורק טיימס" מדווח ש"קיירי אירווינג עדיין נשאר מטרה מרכזית עבור הלייקרס" (ולא רק קוואי), עם אפשרות לאיחוד מרגש של קיירי עם לברון. אחרי שהצמד זכה באליפות במדי קליבלנד, אירווינג עזב את הקאבס ונפרד על רקע מאבקי אגו (רצה להיות כוכב ראשי, ולא שחקן משני), ואומנם ההחלטה הזו יצרה מתיחות תקשורתית ביניהם, אבל מאז השניים השלימו והחמיאו זה לזה במה שנראה כחברות משוקמת.

* עוד בלייקרס: לברון ג'יימס מוותר על הגופייה מספר 23 בקבוצה, וישאיר אותה לחברו החדש לחמישייה אנתוני דייויס (שלבש את החולצה מספר 23 בשבע השנים בניו אורלינס). לברון צפוי לחזור לגופייה מספר 6 - המספר עמו שיחק במיאמי היט, וגם בנבחרת ארה"ב. לאנס סטיבנסון הוא זה שלובש את הגופייה מספר 6 בלייקרס, אבל הוא הופך לשחקן חופשי הקיץ.

עוד בנושא:

הלייקרס פינו מקום לחוזה מקסימום שלישי, קמבה ווקר בדרך לבוסטון
הקרב על דוראנט: הווריירס אופטימיים, הניקס חוששים, הקליפרס פתחו בקמפיין
אייזאה תומאס: "אעבוד קשה בקיץ ואני מאמין שאחזור לעצמי"
יוסטון מציעה לקבוצות את קאפלה, טאקר וגורדון במטרה לצרף את באטלר

מג'יק ג'ונסון נלהב, כדרכו

כך הגיב קייל קוזמה לחדשות המרעישות

עוד לפני שכל זה קרה, ערכו ב"אתלטיק" משאל עם 11 דמויות מפתח בליגה - מנהלים, סקאוטים, ג'נרל מנג'רים לשעבר, כדי לנסות ולחזות מה יקרה ב-2019/20. ההכרעה היחידה שהתקבלה פה אחד היא שקיירי אירווינג יחתום בברוקלין. מלבד זאת, אותם נשאלים היו חלוקים במרבית הסוגיות האחרות.

גולדן סטייט, כך על פי אותו סקר, היא הפייבוריטית להחתים מחדש את קווין דוראנט. "הוא בחוץ למשך שנה, אז למה לעזוב?" תהה אחד המנהלים. "הוא מרגיש שם בנוח, ואני חושב שגולדן סטייט תהיה סבלנית איתו, כי אין לה דרך להחליף אותו".

כוכב נוסף שעתיד להישאר בקבוצתו הנוכחית הוא קוואי לאונרד, לפי המשאל: שבעה בכירים גרסו כי יישאר בטורונטו, ארבעה מאמינים שיגיע לקליפרס. ניו יורק היא הפייבוריטית לחוות את הקיץ המאכזב ביותר על ידי המנהלים, שבחרו בדמרכוס קאזינס כשחקן החופשי שיהווה את האכזבה הגדולה ביותר ביחס לחוזה שיינתן לו.

השחקנים החופשיים הכי פחות מוערכים בשוק, על פי הנשאלים, הם פטריק בברלי, בויאן בוגדנוביץ', ג'רמי לאמב, מלקום ברוגדון, מקסי קליבר, בובי פורטיס, ניקולה ווצ'ביץ' ודלון רייט. לבסוף, לשאלה על השחקן הטוב ביותר שיעבור בטרייד במהלך הקיץ הועלו שמותיהם של קווין לאב, קלינט קאפלה, סטיבן אדמס, בראדלי ביל, רוברט קובינגטון, אנדרה דראמונד, רג'י ג'קסון, סי ג'יי מקולום ודיאנג'לו ראסל.

עוד ברחבי הליגה

* בזכות הפלייאוף הנהדר שסיפק, קוון לוני ככל הנראה סידר לעצמו חוזה גדול בקיץ הזה. גולדן סטייט תנסה להחתימו מחדש, אבל צפוי לה קרב עם מספר קבוצות אחרות, ביניהן יוסטון וניו ואורלינס.

* אורלנדו וסקרמנטו הן שתיים מהקבוצות שהוזכרו כמועמדות לנסות ולהחתים את ג'סטין הולידיי.

* אם תפספס בקרב הכוכבים הגדולים, צפויה ניו יורק לפנות לג'וליוס רנדל ובובי פורטיס. גם שמו של דמרכוס קאזינס הוזכר.

* נרלנס נואל ויתר על אופציית השחקן שלו באוקלהומה סיטי והפך שחקן חופשי. הת'אנדר ינסו להחתימו מחדש, מספר קבוצות נוספות מעוניינות גם כן.

* תומאס סטרונסקי מושך את תשומת ליבן של דאלאס, אינדיאנה, אורלנדו ובוסטון. גם וושינגטון צפויה לנסות ולהיאבק על שירותיו ולהציע לו חוזה חדש.

* קארה לוסון, כוכבת ה-WNBA לעבר, תשמש כעוזרת לבראד סטיבנס בבוסטון. לוסון תהיה האישה הרביעית שתשמש בעונה הקרובה כעוזרת מאמן בליגת הכדורסל הטובה בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully